En daar ben je niet eens op in gegaanquote:
Denk dat krekkie en ik niet echt matchenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was wel duidelijk
al wezen daten?
Hoe lang polo jij eigenlijk alquote:
Voor een keertje doen is dat toch ook niet nodig behalve fysieke aantrekkingskrachtquote:Op donderdag 25 april 2024 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat krekkie en ik niet echt matchen
wromnie?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat krekkie en ik niet echt matchen
Dan is het geen kopen maar huren.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vriendin kan je ook kopen (voor een poosje)
Wat schrijf jij nou?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor een keertje doen is dat toch ook niet nodig behalve fysieke aantrekkingskracht
Zo ben ik nietquote:Op donderdag 25 april 2024 22:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor een keertje doen is dat toch ook niet nodig behalve fysieke aantrekkingskracht
Dit is zo accuraatquote:Op donderdag 25 april 2024 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ondanks de duidelijke omschrijving dat het niet zo is, denk ik nu dat Grath er zo uit ziet:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ie 30 jaar ouder isquote:Op donderdag 25 april 2024 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ondanks de duidelijke omschrijving dat het niet zo is, denk ik nu dat Grath er zo uit ziet:
[ afbeelding ]
Hoezo is dat een erge foto ?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan laten we dat even zoquote:Op donderdag 25 april 2024 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk dat ie 30 jaar ouder is
age is just a numberquote:Op donderdag 25 april 2024 22:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan mag ie bijna met pensioenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan allebei, als je een visum voor een Fillipijnse kan regelen zou ze denk ik wel met je willen trouwenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan is het geen kopen maar huren.
Jij hebt dus nooit op mijn profiel gekliktquote:Op donderdag 25 april 2024 22:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Geen ONS of FWB voor jouquote:
meesten hebben sowieso geen foto''squote:Op donderdag 25 april 2024 22:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij hebt dus nooit op mijn profiel geklikt
Je was handig in de keuken toch?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik eet ze eigenlijk nooit maar de roep om matige grapjes te maken is te sterk.
Wat krekkie ook schreef.quote:
Zelfs niet bij zo'n leukerd als krekkie?quote:
Klinkt fantastischquote:Op donderdag 25 april 2024 22:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan allebei, als je een visum voor een Fillipijnse kan regelen zou ze denk ik wel met je willen trouwen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |