Sorry, maar klinkt vrij ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:56 schreef Ilse1979 het volgende:
Ik heb tijdens mijn behandeling bij de ggz een relatie gekregen met mijn verpleegkundige. Deze relatie is uitgekomen dus ontslag voor hem maar de relatie gaat door, wat op zich mooi is.
Maar ik merk nu dat de overige personeelsleden anders doen en nu voel ik mij bij hen niet meer zo op mijn gemak hun hebben de eerste tijd mij lastig gevallen met hun problemen door zijn ontslag.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar lotgenoten dus mensen die verliefd waren en daar uit voort een liefdesrelatie kregen geen ontucht.
Eens. Daarnaast mag een hulpverlener geen relatie aangaan met een cliënt, en in dit geval heeft de cliënt daar ook een verantwoordelijkheid in en die mis ik bij TSquote:Op donderdag 25 april 2024 14:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry, maar klinkt vrij ongeloofwaardig.
Zelf ook meegemaakt en niet als omstander en als cliënt heb je zelf ook een verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 25 april 2024 16:24 schreef summer2bird het volgende:
Over de geloofwaardigheid, hou op, schei uit, er gebeuren dingen in ggz instellingen die niet mogen maar regelmatig gebeuren.
Ts haar verhaal ook wel eens meegemaakt (als omstander dan)
Ts, is het mogelijk om naar een andere hulpverlenerdienst te gaan ipv die je nu hebt?
Er is een machtsongelijkheid: een professional tegenover een cliënt. De professional is verantwoordelijk. Punt.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zelf ook meegemaakt en niet als omstander en als cliënt heb je zelf ook een verantwoordelijkheid
Dit is te makkelijk wmb. Andere hulpverlener zoeken lijkt me ook nog weer een ander probleem.
Dat is absoluut waar , maar je bent als cliënt ook niet alleen maar het slachtoffer,quote:Op donderdag 25 april 2024 16:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er is een machtsongelijkheid: een professional tegenover een cliënt. De professional is verantwoordelijk. Punt.
Ik ben het niet met je eens.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar , maar je bent als cliënt ook niet alleen maar het slachtoffer,
Zij maakt ook die keuze .Punt
Sorry maar ik vind het wat makkelijk allemaal, en ook ik weet waar ik het over heb
We hebben welgeteld 4 zinnen gezien van TS. Waar haal je uit dat ze geen verantwoordelijkheid neemt? Verantwoordelijk waarvoor trouwens. De partner werkt er niet meer en ze zijn nu gelukkig samen. Mensen worden verliefd op het werk, ook als dat niet professioneel is, professionaliteit is trouwens ook maar een verzonnen iets.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zelf ook meegemaakt en niet als omstander en als cliënt heb je zelf ook een verantwoordelijkheid
Dit is te makkelijk wmb. Andere hulpverlener zoeken lijkt me ook nog weer een ander probleem.
Misschien weten wij ook waar we het over hebbenquote:Op donderdag 25 april 2024 16:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar , maar je bent als cliënt ook niet alleen maar het slachtoffer,
Zij maakt ook die keuze .Punt
Sorry maar ik vind het wat makkelijk allemaal, en ook ik weet waar ik het over heb
Sinds wanneer mag het niet aangegeven worden als iets niet logisch is? Het zou juist jullie helpen om het in te zien als mensen jullie erop wijzen maar hiermee gooi je die deur helemaal dicht..quote:Op donderdag 25 april 2024 15:03 schreef CoolGuy het volgende:
[modbreak]Als het ongeloofwaardig klinkt, dan blijf aub gewoon weg uit het topic. [/modbreak]
Niet lullig bedoeld maar dat andere personeelsleden anders doen.. is dit iets wat anderen ook zien? Of merk je het alleen zelf?quote:Op donderdag 25 april 2024 13:56 schreef Ilse1979 het volgende:
Ik heb tijdens mijn behandeling bij de ggz een relatie gekregen met mijn verpleegkundige. Deze relatie is uitgekomen dus ontslag voor hem maar de relatie gaat door, wat op zich mooi is.
Maar ik merk nu dat de overige personeelsleden anders doen en nu voel ik mij bij hen niet meer zo op mijn gemak hun hebben de eerste tijd mij lastig gevallen met hun problemen door zijn ontslag.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar lotgenoten dus mensen die verliefd waren en daar uit voort een liefdesrelatie kregen geen ontucht.
Ik snap wel wat Puzzie bedoelt.quote:
Goede reactie!quote:Op maandag 29 april 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar dat andere personeelsleden anders doen.. is dit iets wat anderen ook zien? Of merk je het alleen zelf?
En hoe lastiggevallen met hun problemen?
Beetje meer duiding zou helpen
Juist!! Of je moet verstandelijk beperkt zijn , dan is de situatie sowieso heel anders maar het feit dat je een cliënt bent ontslaat je niet van je eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 29 april 2024 14:43 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb ook een relatie gehad met hulpverleenster, niet direct mijn hulpverleenster, zij gaf begeleiding in een inloophuis waar ik regelmatig kom, dat ging niet bepaald vlekkeloos
Natuurlijk heb je als cliënt zelf ook verantwoordelijkheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |