Of Spanje. Het is maar net hoe ver je terug wenst te gaan en wanneer je exact de grens trekt met 'dit is wel patat en dit niet'.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:30 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En dat terwijl ze uit België komen.
MADquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:03 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Hou eens een keer op met dat eeuwige gezeur. Eén keer is leuk, maar hou eens keer op man.
Precies. Altijd dat provocatieve ‘friet’ schrijven. Lekker recalcitrant hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:43 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Maar ik vind het gezeur een beetje kinderachtig. Gaat nergens over.
In de Grote Friet Oorlog (met ui) zal Team Friet zegevierenquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]NOOIT. Wij zullen winnen. Het is patat!
Je moeder is grappig.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:43 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Maar ik vind het gezeur een beetje kinderachtig. Gaat nergens over.
Ok, sorryquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:43 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Je moeder was grappig.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:09 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Zou je eerst eens niet beleefd vragen of ze nog leeft?
Door jouw bericht ga ik vanavond een patatje pinda halenquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:42 schreef Harvest89 het volgende:
Het is een vrachtwagen met friet.
Patat is voor Hollanders waar ze ook nog eens vaak van die ranzige pindasaus overheen gooien.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twee posts boven die oude post van je, makker. Hatseflats, 22 likes!
[..]
quote:
quote:Op zondag 4 december 2022 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Niet in Nederland. Daar is het gewoon patat.
Dit dus. Dat is toch 🤢 dat die fritat zou wordt vervoerd???quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:02 schreef Vincent_student het volgende:
Dus deze patat eten wij. Onverpakt. Gewoon gegooid in een open vrachtwagen. Ok. Ik wist al dat de mensheid vee is, ok...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |