En dan op zoek naar een nieuw exemplaar?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:13 schreef junkiesietze het volgende:
vriendin dumpen voor een paar maanden
Sterkte Vero!quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:10 schreef DjVero het volgende:
Mijn Thaise schoonmoeder woont bij ons in t/m 17 juli. HELP! Wie heeft de gouden tip om deze maanden door te komen?
Wat is jouw inbreng geweest in het besluit haar te laten inwonen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:10 schreef DjVero het volgende:
Mijn Thaise schoonmoeder woont bij ons in t/m 17 juli. HELP! Wie heeft de gouden tip om deze maanden door te komen?
Mijn portemonnee....quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat is jouw inbreng geweest in het besluit haar te laten inwonen?
De vraag ging over het besluit.quote:
Haar kleindochter is inmiddels twee jaar. Kleinzoon inmiddels ook alweer vier jaar ouder (15, bijna 16). Het maakte me niet zo heel veel uit. Ik post het in Klaagbaak, omdat je het verder ook niet zo heel serieus moet nemen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
De vraag ging over het besluit.
Dus de overweging. Niet van haar, niet van je schoonmoeder. Vanuit jouw redenatie.
Als in, was jij voor of was je tegen de komst van je schoonmoeder in huis? Of maakte het je niets uit?
Doet ze al. Hele berg was in twee dagen weggewerktquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:49 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Laat haar lekker voor je koken en schoonmaken
In dat geval: succes ermee. Hoop dat ze wat aardig voor je is, en lekker voor je kookt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:54 schreef DjVero het volgende:
[..]
Haar kleindochter is inmiddels twee jaar. Kleinzoon inmiddels ook alweer vier jaar ouder (15, bijna 16). Het maakte me niet zo heel veel uit. Ik post het in Klaagbaak, omdat je het verder ook niet zo heel serieus moet nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |