quote:
Effe details aangepast. Voordat ik op de korrel word genomen.....
Net weer genoten van de ellebogen van Leen. Het zal naast Gerard Cox en Willy Batenburg je grootste muzikale fan zijn. Het verschil tussen Katherine Keyl en de van Brienenoordbrug is, dat de van Brienenoordbrug wel beweegt als je er over heen gaat. In Nijmegen waren ze jaloers op een brug die te ver ging. Gelukkig kwam Bettie uit Arnhem bij Herman Frank en vrij boeiend op de koffie. De laatste thuiswedstrijd die Hazes won was in de Kuip. Laat het ze in Rotterdam niet horen. Straks stelen ze Jopie nog als hun beste speler ooit. Dat zou zelfs voor de Coolsingel een Elpee te ver zijn. Laten we de andere André koesteren. Ons echte, laatste nationaal held.
Op 14 oktober 1962 stond Anneke Grönloh op 1 in de hitparade. Niet toevallig de geboortedatum van mij. Brandend zand. Geen idee wat de nummer 2 was. Brandend zand erover. Opdat we bij elkaar op de koffie blijven komen. Niet van een koude kermis thuis, maar geserveerd door oprecht valse akkoorden. Die vrede durven te sluiten als de wereld in brand staat. Volgens Toon was de duif dood, een toontje lager blijven we dansen. Al is het voor het Goede Doel. Waar ik achter stond. Dan maakt het stadion niet uit. Is het voor iedereen een thuiswedstrijd. NEC-NAC : 0-0. Voor de lieve vrede. Met het bord opschoot. Zonder Kuipvrees. Harry Nak die sorry zegt voor z'n gemorste koffie. André van Duin z'n lach in houdt. En Herman Kuiphof mooie woorden spreekt over het gesloten hardgelach. Binnensmonds ge'ggmmd. Voor open doel gemist.
Herman/tong80
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !