Als je héél goed zoekt kan je vinden wat daarvan de ingrediënten zijn. Het is gewoon soda, maar dan veel duurder.quote:Op maandag 22 april 2024 06:50 schreef Lienekien het volgende:
https://hg.eu/nl/producten/hg-tegen-nare-geurtjes-in-sportkleding
Is natuurlijk voor meer geschikt dan alleen sportkleding.
Baking soda?quote:Op maandag 22 april 2024 08:21 schreef Clupea het volgende:
[..]
Als je héél goed zoekt kan je vinden wat daarvan de ingrediënten zijn. Het is gewoon soda, maar dan veel duurder.
Dat zou wel werken, maar is duurder kan gewoon Kristal Soda, en die kan je ook gewoon in de supermarkt kopenquote:
Natriumcarbonaat en dinatriumcarbonaat met hydrogenperoxide, blijbaar. Dat klinkt voor mij toch anders dan ‘gewoon soda’.quote:Op maandag 22 april 2024 08:21 schreef Clupea het volgende:
[..]
Als je héél goed zoekt kan je vinden wat daarvan de ingrediënten zijn. Het is gewoon soda, maar dan veel duurder.
HG bevat natrium percarbonaat . Het ging mij ook meer om de prijs: HG is heel erg duur voor zo'n simpel ingredient.quote:Op maandag 22 april 2024 09:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Natriumcarbonaat en dinatriumcarbonaat met hydrogenperoxide, blijbaar. Dat klinkt voor mij toch anders dan ‘gewoon soda’.
De vraag is of het net zo goed werkt.quote:Op maandag 22 april 2024 13:55 schreef Clupea het volgende:
[..]
HG bevat natrium percarbonaat . Het ging mij ook meer om de prijs: HG is heel erg duur voor zo'n simpel ingredient.
Dit is hetzelfde en kost 6,75 per kilo
HG kost 10,96 per 500 gram.
Of ditquote:Op maandag 22 april 2024 06:38 schreef Raw85 het volgende:
Gewoon je baas effe bellen en om een nieuw KFC-shirtje vragen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |