Wie weet hier wat vanaf? Ik weet er wel wat vanaf... maarja ik wil graag alles weten... ik wil namelijk m'n leven beteren ... nouja ik weet natuurlijk wel dat het per persoon verschillend kan zijn... maarja ik wil het toch graag weten
Alvast bedankt
quote:8 uur schijnt de richtlijn te zijn zo gemiddeld.
Op zondag 16 februari 2003 23:27 schreef Tjana het volgende:
* hoeveel uur moet je ongeveer slapen, en welke tijden het liefst?
* op welke tijden kun je het best eten?
* heveel tijd p/d kun je het best aan sport doen? en welke sporten?
* hoeveel groente en fruit moet je eten? 2 stuks fruit en 2 ons groente ofzo?(reclames zijn niet altijd dom en onzinnig)
* welke 'dingen' zijn echt niet goed voor een gezond leven? Eehm TE. TE veel vet eten, te veel werken, te veel niks doen, etc.
* enz...
Mijn remedie.
quote:Thats life
Op zondag 16 februari 2003 23:36 schreef tong80 het volgende:
Veel patat eten, slapen als het moet, spijbelen, zuipen als een ketter, neuken tot het zwart voor je ogen wordt.Mijn remedie.
quote:
Op zondag 16 februari 2003 23:27 schreef Tjana het volgende:
* hoeveel uur moet je ongeveer slapen, en welke tijden het liefst?ik schat 8 uur. van 22:30 tot 6:30
![]()
* op welke tijden kun je het best eten?
ik schat om 8am, 1pm en 6pm.
* heveel tijd p/d kun je het best aan sport doen? en welke sporten?
ik schat 2 uur per dag. rennen en fietsen
* hoeveel groente en fruit moet je eten? 2 stuks fruit en 2 ons groente ofzo?
3 stukken fruit dacht ik
* welke 'dingen' zijn echt niet goed voor een gezond leven?
quote:ooooow! that explains a lot....
Op maandag 17 februari 2003 00:21 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Je vooral niet te druk maken om wat slecht voor je is want stress is nog veel slechter
Min. 2 liter water per dag (in welke vorm dan ook).
Ervoor zorgen dat de doorbloeding in je lichaam goed blijft (idd sporten dus, of minstens een aantal rek-en strek oefeningen per dag).
als dit niet in orde is kan je er heel veel problemen door krijgen.. van huidproblemen tot winterhanden tot slechte teennagels en nog veel meer
Alles wat 'lekker' (op trekken, vingeren en neuken na ) is is niet goed.
quote:Juist....en verder gewoon naar je eigen lichaam luisteren je voelt zelf wel waar je je goed bij voelt!
Op maandag 17 februari 2003 00:21 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Je vooral niet te druk maken om wat slecht voor je is want stress is nog veel slechter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |