Buiten dat, ik ga echt niet iemand helpen die uit protest zichzelf in de fik steekt, voor je het weet neemt 'ie jou mee in de ellendequote:Op vrijdag 19 april 2024 20:42 schreef jogy het volgende:
Gekkigheid. Maar even buiten de reden om zou ik zo iemand gewoon af laten fikken. Volgens mij kan je beter dood zijn dan dat iemand je leven red en verminkt achterlaat met levenslange pijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het niet politie die komt blussen? Die kunnen iemand moeilijk laten affikken natuurlijk. Maar goed, zo te zien stond ie al een tijdje in brand en is dat geen fijn leven meer als ie het redtquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buiten dat, ik ga echt niet iemand helpen die uit protest zichzelf in de fik steekt, voor je het weet neemt 'ie jou mee in de ellende
De uitholling van de geestelijke gezondheidszorg in een notendop.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:00 schreef Ali_boo het volgende:
Het is een extreem linkse complot gekkie genaamd Max Azzarollo
Link van het manifesto vind je onderaan de post
[ afbeelding ]
I have set myself on fire outside the Trump Trial.
My name is Max Azzarello, and I am an investigative researcher who has set himself on fire outside of the Trump trial in Manhattan.
This extreme act of protest is to draw attention to an urgent and important discovery:
We are victims of a totalitarian con, and our own government (along with many of their allies) is about to hit us with an apocalyptic fascist world coup.
https://theponzipapers.su(...)self-on-fire-outside
Noubdat vind ik wel heel ver gaan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buiten dat, ik ga echt niet iemand helpen die uit protest zichzelf in de fik steekt, voor je het weet neemt 'ie jou mee in de ellende
Ja, jezelf in de hens steken als protest vind ik ook wel tamelijk ver gaan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Noubdat vind ik wel heel ver gaan.
Dit is niet extreemlinks. Hoe kom je daar nou weer bij johquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:00 schreef Ali_boo het volgende:
Het is een extreem linkse complot gekkie genaamd Max Azzarollo
Link van het manifesto vind je onderaan de post
[ afbeelding ]
I have set myself on fire outside the Trump Trial.
My name is Max Azzarello, and I am an investigative researcher who has set himself on fire outside of the Trump trial in Manhattan.
This extreme act of protest is to draw attention to an urgent and important discovery:
We are victims of a totalitarian con, and our own government (along with many of their allies) is about to hit us with an apocalyptic fascist world coup.
https://theponzipapers.su(...)self-on-fire-outside
Ja die hoort in een kliniek, niet op de bbq.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, jezelf in de hens steken als protest vind ik ook wel tamelijk ver gaan.
Fascistische world coup hoor ik echt voor het eerstquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De uitholling van de geestelijke gezondheidszorg in een notendop.
Lees zijn manifest, is maar paar pagina's langquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit is niet extreemlinks. Hoe kom je daar nou weer bij joh
Ja.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Is ie dan pro- of anti-Trump?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |