Leader? Heet dat geen führer dan in dit geval?quote:Op zaterdag 20 april 2024 05:52 schreef Eightyone het volgende:
Het 'moffenlogo' wordt binnenkort ook bij RTL Nieuws ingevoerd, is aangekondigd. Met een nieuwe leader, nieuw decor, enzovoort.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Leader? Heet dat geen führer dan in dit geval?
Het waren eerst deze originele logo’s uit Hollandse bodem:quote:
Denk dat het zoiets gaat worden:quote:Op zaterdag 20 april 2024 05:52 schreef Eightyone het volgende:
Het 'moffenlogo' wordt binnenkort ook bij RTL Nieuws ingevoerd, is aangekondigd. Met een nieuwe leader, nieuw decor, enzovoort.
Is dit een bedreiging richting de WNL-kijkers?quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik mag van TimmerfransGOD alleen BNN-Vara kijken..
quote:Op zondag 21 april 2024 15:14 schreef epicbeardman het volgende:
TS kijkt EU + staatspropaganda en betaald daar ook nog vrijwillig voor, met zijn bijstand inkomsten die ik financier (2300+ loonbelasting per maand).
Worden fabeltjes vanuit de EU gecreëerd.
Dat moet in je aard liggen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:10 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Nee niet gezien, kijk geen tv...
Alweer? Voelt niet als heel lang geleden dat het decor was veranderd.quote:Op zaterdag 20 april 2024 05:52 schreef Eightyone het volgende:
10 jaar geleden alweer (mei 2014). Maar het nieuwe decor komt pas op z’n vroegst in december, dus deze blijft nog wel even te zien, al gaan ze in juni naar een tijdelijk decor (die van RTL Z) maar daar zal bijna niemand wat van merken.quote:Op maandag 22 april 2024 01:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Alweer? Voelt niet als heel lang geleden dat het decor was veranderd.
Ik irriteer me al heel lang mateloos aan het feit dat de video overlay niet goed in het decor past bij de intro. De video wijkt een paar centimeter af van het decor en niemand heeft dat ooit eens opgelost
Deze toch?quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:12 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Het waren eerst deze originele logo’s uit Hollandse bodem:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |