Oh, daar hebben we 504304 ook weer ......quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:34 schreef Zoon_John het volgende:
Hier wordt niet geroddeld @:swj
Verder hoort dit in de ONZ FB en niet in KLB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben aan het onderhandelen met @tong80 over werken onder licentie voor he(r)m(an).quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:55 schreef herverwijderd het volgende:
Oh sorry, je miept over een ander want die heeft je topic over tong gesloten. Je bent wat dat betreft wel een goede vervanger, bij Tongs tijdelijke afwezigheid.
Gewoon kopiëren/plakken wat hij op facebook post om de leegtes tijdens zijn bans te vullen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:05 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik ben aan het onderhandelen met @:tong80 over werken onder licentie voor he(r)m(an).
ff schijten
Misschien ben ik wel een kloon van hemquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:07 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Gewoon kopiëren/plakken wat hij op facebook post om de leegtes tijdens zijn bans te vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |