Waarom?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:38 schreef Jordy-B het volgende:
wat vreemd om "ik ben een goed uitziende man" over jezelf te zeggen.
Dat vind ik niet vreemd, ik vraag me alleen af wat de toegevoegde waarde is als ts alleen maar wil weten wie er nog meer op voeten fapt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:38 schreef Jordy-B het volgende:
wat vreemd om "ik ben een goed uitziende man" over jezelf te zeggen.
Voetenfappersquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:48 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dat vind ik niet vreemd, ik vraag me alleen af wat de toegevoegde waarde is als ts alleen maar wil weten wie er nog meer op voeten fapt.
Ik vond em wel grappigquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:16 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja, mijn kopje thee is het ook niet, maarja.
Podofobie, nog vreemder dan de fetisj.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:02 schreef ShortWanks het volgende:
Anti-fetish, heeft dat ook een specifiek woord?
Want voeten..... yuk.......![]()
Ik gruwel alleen al van de aanraking van voeten, hoe netje verzorgd, gepedicuurd en ingesmeerd ook.
Zelfs mijn eigen voeten raak ik niet aan, mag (met veel tegenzin, maar tja moet gebeuren) een vaste pedicure bijwerken. Ik krijg al braak neigingen als mijn vriendin aan haar eigen voeten zit en kan het dan niet laten te zeggen.... "Gatver PLEASE ga je handen wassen!"
Net hetzelfde idee.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:02 schreef ShortWanks het volgende:
Anti-fetish, heeft dat ook een specifiek woord?
Want voeten..... yuk.......![]()
Ik gruwel alleen al van de aanraking van voeten, hoe netje verzorgd, gepedicuurd en ingesmeerd ook.
Zelfs mijn eigen voeten raak ik niet aan, mag (met veel tegenzin, maar tja moet gebeuren) een vaste pedicure bijwerken. Ik krijg al braak neigingen als mijn vriendin aan haar eigen voeten zit en kan het dan niet laten te zeggen.... "Gatver PLEASE ga je handen wassen!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cindy De Vuyst
Maar vervolgens heeft ie het over mooie verzorgde blote jongens/mannen. Het woord 'voet' komt niet één keer terug.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:48 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dat vind ik niet vreemd, ik vraag me alleen af wat de toegevoegde waarde is als ts alleen maar wil weten wie er nog meer op voeten fapt.
Jij verkoopt je wijf voor weinig dan zegquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:18 schreef Vanky het volgende:
Ooit een man over de vloer gehad die mijn vrouw 25 euro bood om haar te masseren met de nadrukkelijke vraag of hij ook met haar voeten mocht spelen.
We zijn daar in meegegaan en die man zei dat hij een voetenfestisj had en er weinig over durfde vertellen tegen zijn eigen vrouw. Die heeft mijn vrouw haar voeten gemasseerd (er aan geroken), nog wat massage van de rug en schouders en dat was het.
Geen seks, geen intentie tot meer.
Dus ja, het bestaat wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |