abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 18 april 2024 @ 19:45:02 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_213251716
Ben je serieus tong80 ?

Helaas wel lieve Tong.

De parodie topics worden serieuzer genomen dan de daadwerkelijke clubtopics. Feijenoorders posten meer in de Ajax-topics dan in hun eigen club topic. De grootste PSV-fan schaalt zich hoger in dan welke voetbal kraker dan ook. Daar ziet een zacht gekookt eitje geel bij. Al ware hij Calimero almachtig. Je moet niet te veel historisch besef en al helemaal niet de moed hebben topics te openen over nieuwe helden. Flikker nou eens op zeiksnor. Heb je wel gepost wat je vanavond gaat eten ? Nou dan. Rot op Herman, en laat het onterechte slotje aan de ware EK-mods over. Ja maar daar worden geen topics geopend. Dat zeg ik. Het niet lopen van het EK-forum wordt op het conto van VBL geschreven. Terwijl Tong, goedkoop en voor niets, Koos Alberts naar voren schoof als mod. En zich zelf serieus als ironiks aanbeviel. Straks wordt het slotje op dit topic mij nog aangerekend.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 18 april 2024 @ 19:46:45 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_213251741
Nu ik het zo terug lees. Valt er weinig tegen in te brengen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 18 april 2024 @ 19:47:09 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_213251745
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 19:46 schreef tong80 het volgende:
Nu ik het zo terug lees. Valt er weinig tegen in te brengen.

Dat dachten wij ook.

pi_213251781
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 19:45 schreef tong80 het volgende:
Ben je serieus tong80 ?

Helaas wel lieve Tong.

De parodie topics worden serieuzer genomen dan de daadwerkelijke clubtopics. Feijenoorders posten meer in de Ajax-topics dan in hun eigen club topic. De grootste PSV-fan schaalt zich hoger in dan welke voetbal kraker dan ook. Daar ziet een zacht gekookt eitje geel bij. Al ware hij Calimero almachtig. Je moet niet te veel historisch besef en al helemaal niet de moed hebben topics te openen over nieuwe helden. Flikker nou eens op zeiksnor. Heb je wel gepost wat je vanavond gaat eten ? Nou dan. Rot op Herman, en laat het onterechte slotje aan de ware EK-mods over. Ja maar daar worden geen topics geopend. Dat zeg ik. Het niet lopen van het EK-forum wordt op het conto van VBL geschreven. Terwijl Tong, goedkoop en voor niets, Koos Alberts naar voren schoof als mod. En zich zelf serieus als ironiks aanbeviel. Straks wordt het slotje op dit topic mij nog aangerekend.

mafkees

fok is helemaal geen voetbalforum

met mij als poster is het 1 van de beste forums van de wereld :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Trouwste user 2022 donderdag 18 april 2024 @ 19:50:56 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_213251825
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
mafkees

fok is helemaal geen voetbalforum

met mij als poster is het 1 van de beste forums van de wereld :)
Waarom doe je zo lelijk :? :{ Ik ben je grootste fan. Zonder jou zou FOK! doot zijn man.

Forum Admin donderdag 18 april 2024 @ 20:08:25 #6
35723 crew  GGMM
pi_213252144
Dan sodemieter je lekker op.

Je zou er een hoop mensen een plezier mee doen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')