Oh geen idee, ik ben geen Belg hé. Viel me vandaag wel op. Liep ie hoor in de stromende regen met een colbertje aan de paraplu vasthoudend voor die Inequote:Op woensdag 17 april 2024 23:13 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat had U al kunnen lezen in de boekskes.
[ afbeelding ]
Mathieu zat maandag ook alweer in Spanjequote:
Dat soort mannen weten dat ze een alpha man zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 06:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik ben geen Belg hé. Viel me vandaag wel op. Liep ie hoor in de stromende regen met een colbertje aan de paraplu vasthoudend voor die IneEn maar populair doen. Apart menneke wel.
Die Ine ziet er wel goed uit zeg, damn.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:31 schreef Dutch_view het volgende:
Ah dat bedoelde Karrel dus met dat de comentaarcabine soms "gekuist" moest worden.
Er waren vast nog wat vlekken te zien die Ruben achterliet met Ine
Hij vindt zichzelf wel aardig mister Big Star, zoals hij er rondloopt.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik ben geen Belg hé. Viel me vandaag wel op. Liep ie hoor in de stromende regen met een colbertje aan de paraplu vasthoudend voor die IneEn maar populair doen. Apart menneke wel.
Niet normaal. En waar is hij in België dan van bekend? Puur van de becommentariëren van vrouwenwielrennen en schijtlollige items tijdens de TdF? Hij loopt daar rond alsof hij Brad Pitt is.quote:Op vrijdag 19 april 2024 06:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf wel aardig mister Big Star, zoals hij er rondloopt.
Hij is Belgisch kampioen scheefpoepenquote:Op vrijdag 19 april 2024 06:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet normaal. En waar is hij in België dan van bekend? Puur van de becommentariëren van vrouwenwielrennen en schijtlollige items tijdens de TdF? Hij loopt daar rond alsof hij Brad Pitt is.
Bekend van het scheefpoepenquote:Op vrijdag 19 april 2024 06:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet normaal. En waar is hij in België dan van bekend? Puur van de becommentariëren van vrouwenwielrennen en schijtlollige items tijdens de TdF? Hij loopt daar rond alsof hij Brad Pitt is.
Whutquote:Op vrijdag 19 april 2024 07:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij is Belgisch kampioen scheefpoepen
quote:
quote:scheefpoepen
(2009) (Vlaanderen, sch.) vreemdgaan. • Neenee, vreemd gaan in België noemt men - om in de sfeer van een paar antwoorden geleden te blijven - "scheefpoepen". (www.spijlbussen.nl, 11/10/2009) • Wie van onenightstands houdt, mag scheefpoepen. (http://driesup.wordpress.com, 22009/2010)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |