abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 14 april 2024 @ 16:00:55 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_213207706
Ik heb sinds kort een nieuwe mediabox. Kan nu alle wedstrijden uit de Eredivisie live op ESPN zien. Studio Sport blijkt een lange wassen neus, de Mark Rutte onder de Pinokkio's, de fabeltjeskrant voor volwassenen met een nieuw liegenbeest, een Nederlandse variant op de Noord-Koreaanse staats televisie. Het is de waarheid verdraaien op staats kosten. Vertrouw Studio Sport niet. Ontdek met eigen ogen hoe dieptriest het Nederlandse voetbalniveau momenteel is. Laat je niks wijsmaken door de zogenaamde hoogtepunten in 10 minuten samenvattingen.

Het zijn de minst diepe dieptepunten die ze laten zien. Het is niet voor niets dat Bas Nijhuis momenteel het uithangbord is van het Nederlandse betaald voetbal. Blijven lachen om de teloorgang van Ajax. Gniffelend en besmuikt. Ongegeneerd Ajax-fans successupporters noemen. De VAR zal ooit genadeloos oordelen en gerechtigheid prediken. Al moet het uit de mond van Alex Pastoor. De nieuwe verlosser in de naam van JC.

Deze briljante column heb ik in de rust van Fortuna Sittard - Feijenoord geschreven. Omdat ik de cliché's van de zgn analisten zelf wel kan invullen. Dit bijvoorbeeld: 'Fortuna laat de kans liggen van dit Feijenoord te profiteren. Tussen de 6-0 tegen Ajax en de aanstaande bekerfinale tegen NEC, was dit voor de Limburgers een unieke gelegenheid om de Rotterdammers bij de les te houden. We gaan kijken wat de tweede helft brengt. Kan Fortuna deze 0-1 achterstand nog ombuigen? Ze zullen wel uit een ander vaatje moeten tappen. De plastic bierglazen liggen voor het oprapen. Nu nog kijken of straks het glas half leeg of half vol is. We gaan het zien. Kom er maar in Joost van der Gangelen.'

P.S. :
Wisten jullie dat Paixao een vleugel aanvaller is ? Dat het een schande is dat-ie niet mee verdedigt in de traditie van de hard werkende vroegere flankspelers Coen Moulijn, Sjaak Swart, Piet Keizer, Robbie de Wit, Simon Tahamata en Tsjeu la Ling. Die werkten tenminste voor hun geld. Die knapten het vuile werk op voor Willie van der Kerkhof, Berry van Aerle, Jan Wouters en andere pareltjes van het Nederlandse voetbal.

Herman/tong80. Rechtsbuiten, die het verrekte om mee te verdedigen. Wel z'n contributie betaalde.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213207789
  Trouwste user 2022 zondag 14 april 2024 @ 16:22:54 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_213208036
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 16:07 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Het mooiste van dit soort users is dat ze precies onderschrijven wat ik als briljante FOK!er bedoel en schrijf in m'n geniale topics en sublieme columns. De term ironie begrijpen ze nog niet als je ze met heel de familie van Johan Derksen met terugwerkende kracht, zonder excuses hebt ingewreven. Wel mooie internetplaatjes posten ze. Was ik maar zo creatief verdrietig. Scheelde me een te hoge werk-en bloeddruk.

FF pissen. Met uw welnemen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin zondag 14 april 2024 @ 16:46:56 #4
35723 crew  GGMM
pi_213208418
Met mijn nieuwe mediabox kijk ik alle Eredivisie-wedstrijden live op ESPN en besef ik dat Studio Sport een misleidende weergave van de waarheid biedt op kosten van de staat. Wees op je hoede voor hun samenvattingen en ontdek zelf de trieste staat van het Nederlandse voetbalniveau, terwijl ik dit alles overpeins tijdens de rust van Fortuna Sittard - Feyenoord.

Dus je kan eindelijk voetbal kijken en dan loop je daar weer over te klagen.

Goh.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 14 april 2024 @ 16:50:45 #5
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213208472

Bully @GGMM zoekt de zwakkere in de samenleving er weer uit om te pesten.
  Trouwste user 2022 zondag 14 april 2024 @ 17:05:49 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_213208658
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 16:46 schreef GGMM het volgende:
Met mijn nieuwe mediabox kijk ik alle Eredivisie-wedstrijden live op ESPN en besef ik dat Studio Sport een misleidende weergave van de waarheid biedt op kosten van de staat. Wees op je hoede voor hun samenvattingen en ontdek zelf de trieste staat van het Nederlandse voetbalniveau, terwijl ik dit alles overpeins tijdens de rust van Fortuna Sittard - Feyenoord.

Dus je kan eindelijk voetbal kijken en dan loop je daar weer over te klagen.

Goh.
Het trieste gegeven dat een FA niet begrijpend kan lezen verbaast me niks. Ik heb er mee leren leven. Ik heb het geaccepteerd. Het is niet anders. Er worden geen eisen meer gesteld om tegenwoordig FA of mod te worden op FOK! Ik neem verder geen moeite om je op je plaats te zetten. Daar heb je mij niet voor nodig. Voor schut zetten al helemaal niet. Neem je RamboDirk mee terwijl je afdruipt ? Die staat namelijk voor paal, terwijl-ie zich achter de grootste pester verschuilt.

Wist je dat van Gogh, Einstein, Cobain, Elvis, Brood, Gates en Berry van Aerle vroeger gepest werden ? Dat niemand zich de pestkoppen herinnert.

Trusten.

Forum Admin zondag 14 april 2024 @ 17:06:59 #7
35723 crew  GGMM
pi_213208668
Akkoord.

Meekomen @RamboDirk
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 zondag 14 april 2024 @ 17:11:36 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_213208710
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
Akkoord.

Meekomen @:rambodirk
Toch weer proberen te scoren met een nietszeggende post en een vriendje er bij roepen. Je mag het laatste woord hebben. Ik verheug me er op. Jezus liet amen aan een apostel over. Benieuwd of je mij kunt overtreffen met je á postel.

zondag 14 april 2024 @ 17:26:59 #9
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213208921
Ik zeg jullie je niet te verzetten tegen wie kwaad doet, maar wie je op de rechterwang slaat, ook de linkerwang toe te keren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Trouwste user 2022 maandag 15 april 2024 @ 06:44:42 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_213213813
Ajax heeft met 2-1 gewonnen van FC Twente. Het interesseert me geen ene flikker. Het doet me niks. Geen overwinningsgevoel, laat staan euforie. Het zal allemaal wel. De betweters weten het toch wel achteraf. De RVC scoort in eigen doel, en de ijdeltuit van Praag bepaalt de toekomst, zonder zich om de Toekomst te bekommeren.
Een bal op de paal in de laatste minuut ontkracht heel de wedstrijd analyse. Nu weer de van Gangertjes, Kraaienesten en blinde vinken, de halve zolen die het hebben over druk zetten, dubbele dekking, doordekken bij balverlies en afvallende ballen die verkeerd vielen. Het lult en het ouwehoert. Morgen weer de praatprogramma's met open deuren en ex-wereldvoetballers die liever golven dan spelertjes techniek bijbrengen.

Het is misschien opa spreekt. Maar er zijn echt tijden geweest dat men afhankelijk was van Studio Sport. Op maandag gesproken werd over 10 minuten Ajax - FC Twente van de dag ervoor. Ajax won van FC Twente, terwijl FC Twente Europese top was met Jeuring, Pahlplatz, Thijjssen, Mühren, Drost en Achterberg.

Daardoor de passeerbeweging van Pietje Keizer gesprek van de dag was. Zijn dubbele schaar vooraf ging aan de mislukte edoch briljante voorzetten van de vleugelverdedigers Suurbier en Krol. Zelfs de normale schaar nu niet meer te zien. Laat staan het kappen van Tsjeu la Ling. De eenling met het stadion op z'n kop.

Cruijff de geweldige Nederlandse doelman Schrijvers in de luren legde. We tegenwoordig voor één zo'n keeper een moord plegen. De overwinning gestolen en een WK-zege veiliggesteld. Laat ze maar lachen om Sjakie. Dat het een fossiel is. Hadden we maar zulke oude helden momenteel. Dan zaten we gebeiteld. Gratis op de eerste rij. Eerste rang. Met het bord op schoot. Tien minuten, voor eeuwig in het voetbalgeheugen. Onbetaalbaar, kosteloos vermaak.

tong80

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')