Voor gewone mensen is dat logisch, maar je begrijpt ook wel dat de Koninklijke familie wel iets anders aan het hoofd heeft dat het voortdurend omdraaien van shampooflessen om de laatste restjes eruit te persen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:15 schreef heywoodu het volgende:
In hoeverre is het bijzonder dat je je bijna lege shampoofles omdraait? Sowieso, de dop zit meestal bovenaan, dus is het toch logisch dat je hem omdraait om er überhaupt iets uit te krijgen?
Van de kringloop bedoel je? Leuk! Dan hebben de prinsesjes misschien wel eens oude kleren van mijn dochters aangehad. Die brengen we als ze eruit gegroeid zijn of er slijtage is ook altijd naar de kringloop! Zal de volgende keer eens opletten als ik ze zie!quote:Op zondag 14 april 2024 15:18 schreef maily het volgende:
Maxima geeft ook voor kleding het goeie voorbeeld; ze draagt weleens "oude" kleding, en/of haar dochters dtagen het.
Niks mis mee.
quote:geschreven door RTL Boulevard
Nee zij herdraagt haar eigen kleding.quote:Op zondag 14 april 2024 15:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Van de kringloop bedoel je? Leuk! Dan hebben de prinsesjes misschien wel eens oude kleren van mijn dochters aangehad. Die brengen we als ze eruit gegroeid zijn of er slijtage is ook altijd naar de kringloop! Zal de volgende keer eens opletten als ik ze zie!![]()
Mja hoeveel paar schoenen had zij ook alweer, 600?quote:Op zondag 14 april 2024 15:18 schreef maily het volgende:
Maxima geeft ook voor kleding het goeie voorbeeld; ze draagt weleens "oude" kleding, en/of haar dochters dtagen het.
Niks mis mee.
Ben je niet in de war met Imelda Marcos?quote:Op zondag 14 april 2024 15:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja hoeveel paar schoenen had zij ook alweer, 600?
Neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 14 april 2024 15:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Imelda Marcos?
Een beetje water erin, schudden en het is meer leeg dan normaal.quote:Op zondag 14 april 2024 15:15 schreef heywoodu het volgende:
In hoeverre is het bijzonder dat je je bijna lege shampoofles omdraait? Sowieso, de dop zit meestal bovenaan, dus is het toch logisch dat je hem omdraait om er überhaupt iets uit te krijgen?
Dat doe ik met de conditioner. Werkt prima.quote:Op zondag 14 april 2024 15:54 schreef Managarm het volgende:
[..]
Een beetje water erin, schudden en het is meer leeg dan normaal.
Die is gewoon gelul om goed voor de dag te komen. Die eten elke dag vers.quote:Op zondag 14 april 2024 15:15 schreef heywoodu het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |