Ja! Even vragen bij de drogist iets van jodium of betadine oid.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat kan met een gaasje toch? Of moet ik ook dettol hebben ofzo?
Heerlijk! Kijk eens die filmpjes op YouTube.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef mascara-klodder het volgende:
@:starhopper als het ding knaptzorg dat je het erna in elk geval goed blijft ontsmetten.
Er is vast wel een kruidvat morgen open in de buurt.
Succes ermee
Zelf ook al enkele keren een steenpuist gehad, ik knijp altijd. En dan komt daar een gigantische hoeveelheid pus uit en dan denk ik van 'Goed gedaan, Einz'.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja! Even vragen bij de drogist iets van jodium of betadine oid.
Voorkomt de kans op verdere besmetting.
Als je het spul in huis hebt kun je het ding versneld laten rijpen door er een warmte compress op te leggen (kan ook gewoon een warm washandje zijn oid)
Maar niet knijpen, je kan wrijven ofzo, maar het ding moet echt uit zichzelf opengaan.
Waarom weet ik dit allemaal
Mijn jongste zusje altijd: kijk die filmpjes op YT klodder!quote:Op zondag 14 april 2024 02:22 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Heerlijk! Kijk eens die filmpjes op YouTube.![]()
Genieten toch.
Dank!quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja! Even vragen bij de drogist iets van jodium of betadine oid.
Voorkomt de kans op verdere besmetting.
Als je het spul in huis hebt kun je het ding versneld laten rijpen door er een warmte compress op te leggen (kan ook gewoon een warm washandje zijn oid)
Maar niet knijpen, je kan wrijven ofzo, maar het ding moet echt uit zichzelf opengaan.
Waarom weet ik dit allemaal
In jouw geval heette het 'puberteit'quote:Op zondag 14 april 2024 09:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dank!Ja ik zal wel ff vragen bij het kruidvat straks
![]()
Haha het laten rijpen van een puist![]()
Heet dat echt zo?
ONZ / We want pus! #4quote:Op zondag 14 april 2024 09:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dank!Ja ik zal wel ff vragen bij het kruidvat straks
![]()
Haha het laten rijpen van een puist![]()
Heet dat echt zo?
Dit wil ik niet wetenquote:
Het is nog steeds een bultje maar voelt minder hard en pijnlijk aan. Hij is niet open gebarsten. Niet dat ik gemerkt heb iigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |