Hans Rosling - Feitenkennisquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja dit dus. Welke boeken kan je hierover adviseren?
Just in: Heb net mijn 2e kop koffie ingeschonkenquote:
Neem contact op met je hulpverlenerquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:01 schreef BMW1993 het volgende:
Spannend hoor, kon er vannacht toch niet van slapen.
Mogelijk dus vandaag of morgen op het randje van een wereldwijde(?) oorlog.
Zou een oorlog in het Midden Oosten ook een burgeroorlog kunnen veroorzaken in Nederland?
Ik was gister op Zuid Plein, bij de Aziatische supermarkt voor een zak garnalen, en ik zag een groepje Marokkaanse jongens met een Palestijnse sjaal om lopen door de shoppingmall.
En ik heb ook al een auto gezien hier in Rotterdam Zuid met de Palestijnse vlag op de motorkap
Ik merk toch dat ik sinds het conflict in Gaza nauwelijks meer kan functioneren met slaap, ben bang dat er een wereldwijde oorlog uit gaat breken.
Hold on: Ik heb zojuist een dubbele bak koffie gepaktquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Just in: Heb net mijn 2e kop koffie ingeschonken
Begint nu wel spannend te worden denk ik. Ik ga nu wel meelezen hier.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:52 schreef Starhopper het volgende:
Als het echt oorlog is kom ik wel kijken. Zal wel een storm in een glas water zijn.
Ik drink een glaasje waterquote:
Mwah, eerder dat de VS af en toe ‘foei Israël’ zegt, en Israël lekker toch doet waar ze zelf zin in hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:08 schreef bianconeri het volgende:
Echt
Zodra er iets op Israël mogelijk gedaan wordt is het weer jankie jankie jankie. Vooral vanuit de VS.
Maar als Israël de meest walgelijke dingen doet dan staat de VS vooraan met vlaggetjes hoerrahhhh.
Ik zet ook maar eens koffie, nu heb ik er zin in.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
Koffie
Thee
Water met gerst, mout en hop
Decolle thee
Indien waar, erg logisch om een Portugees schip te pakkenquote:
Kapitein van het schip moet wel een zionist zijn geweest, kan niet andersquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Indien waar, erg logisch om een Portugees schip te pakken
En dan wordt Israël verweten escalerend bezig te zijn
We bouwen gewoon een muur rond de EUquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:05 schreef littlemindy het volgende:
Bijzonder dat sommigen hier lijken te hopen op de uitbraak van een oorlog.
En straks weer janken als de vluchtelingeninstroom toeneemt.
Portugees-Israëlisch schip, naar verluidtquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Indien waar, erg logisch om een Portugees schip te pakken
En dan wordt Israël verweten escalerend bezig te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |