Afzetten die klojo.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker dan.
De moderators van het EK-Forum weten niet eens dat Zweden niet meedoet
Het is niet als een land niet meedoet dat ik niet mag zeggen dat het lekkere supporters zijnquote:Op donderdag 11 april 2024 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker dan.
De moderators van het EK-Forum weten niet eens dat Zweden niet meedoet
Kom vechten danquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 07:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is een kogelstootser?
@de_boswachter vindt dit geilquote:Op vrijdag 12 april 2024 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zij lijkt me wel goed in ballbusting.
@:de_boswachter
Even de balzak in een armklem.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zij lijkt me wel goed in ballbusting.
@:de_boswachter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Wat versta je onder lekker ?quote:Op donderdag 11 april 2024 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Ieder EK/WK zie je ze weer voorbijkomen.
Een Zweedse schone?
[ afbeelding ]
Een temperamentvolle Spaanse?
[ afbeelding ]
Of toch een Hongaarse kogelstootser
[ afbeelding ]
Post ze hier.
Oh, en vrouwelijk omdat wij hier niet zo woke zijn. Wil je toch mannen of non-binaire types zien? Open dan lekker een apart topic.
Ben je tevreden en trots op dit topic ? Ik vind het typisch voor het huidige FOK!quote:
Ik geef het een 7/10quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je tevreden en trots op dit topic ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |