SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op donderdag 11 april 2024 06:37 schreef KillemWieft het volgende:
Goh, ik lees wel eens wat in het Oorlog in Oekraïne topic en daar lees ik al sinds het begin van de oorlog het ene na het andere succesverhaal uit Oekraïense bronnen. Die Russen zouden een stel prutsers zijn.
En dan nu dit verhaal.Zijn toch ook een stel prutsers hoe hun 3 dagen invasie nu al 2 jaar duurt tegen een buurland met minder dan 1/3de van de bevolking en 1/10de van het budget? Als tweede sterkste leger van de wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Amerika Mexico zou binnenvallen, want zou liggen de verhoudingen, en maar 10% zo veroveren na 2 jaar zouden het ook een stel prutsers zijn.
Groeten uit Afghanistanquote:Op donderdag 11 april 2024 06:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn toch ook een stel prutsers hoe hun 3 dagen invasie nu al 2 jaar duurt tegen een buurland met minder dan 1/3de van de bevolking en 1/10de van het budget? Als tweede sterkste leger van de wereld.
Als Amerika Mexico zou binnenvallen, want zou liggen de verhoudingen, en maar 10% zo veroveren na 2 jaar zouden het ook een stel prutsers zijn.
Afghanistan was zo veroverd. Duurde iets van 2 maanden alles bij elkaar. Het probleem is vasthouden, niet het veroveren zelf.quote:
Goh, ik lees wel eens wat in het Oorlog in Oekraïne topic en daar lees ik al sinds het begin van de oorlog het ene na het andere succesverhaal uit Oekraïense bronnen. Die Russen zouden een stel prutsers zijn.
En dan nu dit verhaal.Anders lees je het artikel even vóór je reageert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samengevat: wapens raken op.
Net zo goed dus prutsers.quote:Op donderdag 11 april 2024 07:29 schreef Shotty het volgende:
[..]
Afghanistan was zo veroverd. Duurde iets van 2 maanden alles bij elkaar. Het probleem is vasthouden, niet het veroveren zelf.
Die kans is heel onwaarschijnlijk inderdaad. Zodra Putin namelijk 1 van de aangrenzende NAVO landen aanvalt, is de kans op een kernoorlog megagroot.quote:Op donderdag 11 april 2024 07:48 schreef BeriBeri het volgende:
Alsof Rusland heel Oekraïne gaat innemen, en doorstoot tot Rotterdam
Mijn gok: zullen de Krim en extra delen in het oosten tov wat ze nu hebben definitief inpikken met alle miljarden aan grondstoffen en een deel van de graanschuur die daarbij hoort. Genoeg om de Russen weer flink te laten opbouwen. Daarna een deel van Moldavië en ik zie ze hun pijlen dan ook wel richten op Letland enzo. Wel Europees land gaat zijn inwoners opofferen dan in de “oorlog” ?quote:Op donderdag 11 april 2024 06:26 schreef Shotty het volgende:
Oekraïne veroveren? Onwaarschijnlijk, maar mogelijk.
Oekraïne vasthouden? Onmogelijk. Sinds moderne wapens en communicatie is het geen enkel land gelukt een ander land succesvol te bezetten als de bevolking het niet wil..
Als Putin geduld heeft tot Trump is herkozen dan liggen de kaarten echt anders. De Navo kan dan wel eens rap uit elkaar vallen bij het eerste plaagstootje van Putin. Ga jij vrijwillig de oorlog in vanwege een natuurgebiedje in Letland?quote:Op donderdag 11 april 2024 08:08 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Die kans is heel onwaarschijnlijk inderdaad. Zodra Putin namelijk 1 van de aangrenzende NAVO landen aanvalt, is de kans op een kernoorlog megagroot.
Nee.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:28 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Als Putin geduld heeft tot Trump is herkozen dan liggen de kaarten echt anders. De Navo kan dan wel eens rap uit elkaar vallen bij het eerste plaagstootje van Putin. Ga jij vrijwillig de oorlog in vanwege een natuurgebiedje in Letland?
Hii kan niet zomaar uitstappen en dan heb je onder aan de streep de Europese partners nog.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:28 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Als Putin geduld heeft tot Trump is herkozen dan liggen de kaarten echt anders. De Navo kan dan wel eens rap uit elkaar vallen bij het eerste plaagstootje van Putin. Ga jij vrijwillig de oorlog in vanwege een natuurgebiedje in Letland?
En dan nu dit verhaal.Er is inderdaad beperkte ruimte als het geen hosanna is voor Oekraïne. Heb al vaker aangegeven dat dat een gevaarlijke trend is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Rusland er wel overheen loopt (wat me stug lijkt) hebben ze daar gewoon aandeel in.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Er is beperkte ruimte voor Poetin pijpers en terecht. Voor serieuze discussie over de oorlog is alle ruimte.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er is inderdaad beperkte ruimte als het geen hosanna is voor Oekraïne. Heb al vaker aangegeven dat dat een gevaarlijke trend is.
Als Rusland er wel overheen loopt (wat me stug lijkt) hebben ze daar gewoon aandeel in.
De USA is meer dan de helft van de Navo. Zonder die partij blijft er weinig over. Er uit stappen is misschien wel lastig maar gewoon iets doen is altijd een optie. Het is een afspraak die je op geen enkele manier kunt afdwingen als de grootste partij dwars gaat liggen.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hii kan niet zomaar uitstappen en dan heb je onder aan de streep de Europese partners nog.
Kijk, dat is nou het hele punt. Er is echt niets voor nodig om versleten te worden als Poetin pijper of Kremlintroll.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:52 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Er is beperkte ruimte voor Poetin pijpers en terecht. Voor serieuze discussie over de oorlog is alle ruimte.
Misschien helpt het als je telkens niet al ruziezoekend dat topic in komt lopen. Maar dat zal je zelf waarschijnlijk wel anders zien.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er is inderdaad beperkte ruimte als het geen hosanna is voor Oekraïne. Heb al vaker aangegeven dat dat een gevaarlijke trend is.
Als Rusland er wel overheen loopt (wat me stug lijkt) hebben ze daar gewoon aandeel in.
Jawel, continue tweets delen van Kremlin Accounts of continu de Kremlin praatjes herhalen.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou het hele punt. Er is echt niets voor nodig om versleten te worden als Poetin pijper of Kremlintroll.
En laat dat nou net de gemene deler zijn. Ik ben het wel met hem eens dat de term te snel gebruikt wordt maar helemaal uit de lucht vallen komt het ook niet.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je telkens niet al ruziezoekend dat topic in komt lopen. Maar dat zal je zelf waarschijnlijk wel anders zien.
Dat zou een boel Oekraïense levens schelen ja.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:02 schreef mvdejong het volgende:
O, moeten de Amerikaans wapen-industrieen nog meer winst maken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |