Ik lees het ook voor het eerst. Valt me wel op dat deze man zich met allerlei schimmige zaken bezighoudt. Zijn nieuwe bedrijfje om Nederlanders naar Paraguay te halen, daar zullen best wel criminelen op af komen, omdat Paraguay geen uitleveringsverdrag met Nederland heeft. Bye bye Dubai, welcome in Paraguay.quote:
Willem Engel is niet degene die naar Paraguay gaat,he. Hij vertrekt met zijn vriendin naar Portugal/Spanje.quote:Op woensdag 10 april 2024 08:14 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik lees het ook voor het eerst. Valt me wel op dat deze man zich met allerlei schimmige zaken bezighoudt. Zijn nieuwe bedrijfje om Nederlanders naar Paraguay te halen, daar zullen best wel criminelen op af komen, omdat Paraguay geen uitleveringsverdrag met Nederland heeft. Bye bye Dubai, welcome in Paraguay.
Allebei. Hij koopt een landgoed in Paraguay en hij gaat daar ook wonen, tenminste dat haal ik uit het stuk.quote:Op woensdag 10 april 2024 08:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Willem Engel is niet degene die naar Paraguay gaat,he. Hij vertrekt met zijn vriendin naar Portugal/Spanje.
Ik lees dit:quote:Op woensdag 10 april 2024 08:21 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Allebei. Hij koopt een landgoed in Paraguay en hij gaat daar ook wonen, tenminste dat haal ik uit het stuk.
quote:
Ook Willem Engel gaat weg uit ons land. Hij loopt minder risico op vervolging door de belasting. De bordelen n Bremen staan op naam van zijn broer. ,,Ik ben met mijn vriendin Dorien veel bezig in Portugal en Spanje om daar te bouwen en te zorgen dat we ook daar kunnen wonen'', vertelt de man die in coronatijd landelijke bekendheid verwierf als aanvoerder van VirusWaarheid. En die geld van zijn aanhangers gebruikte om grond te kopen in Spanje.
Zijn vertrek zal niet van de ene op de andere dag plaatsvinden, kondigt Willem aan. ,,Het zal in het begin forensen zijn.'' Hij wijst op het juridische gevecht tussen de Engeltjes en de gemeente Zundert: ,,We hebben natuurlijk nog rechtszaken lopen. Voorlopig ben ik daar nog even mee bezig.''
Willem Engel wordt niet vervolgd voor die Duitse shit.quote:Dit klinkt als vluchten. Meneer verdiende in Duitsland zijn geld als pooier. Waarom kan deze man niet gewoon zoals de meeste mensen een normaal baantje zoeken om brood op de plank te krijgen? En na Nederland botst hij met de Duitse overheid, het land waar hij dames achter de ramen heeft gezet. Ik kan niet zien of dit allemaal legaal is, maar dat hij zijn mond vol heeft over mensenrechten en daarnaast geld binnenharkt over de ruggen van dames doen wel mijn wenkbrauwen fronzen. In Duitsland lulde Engel de moord op twee politieagenten goed. Twee op heterdaad betrapte stropers schoten twee agenten dood. Engel vond dat prima. Waarschijnlijk gaan daar de rechtzaken over.
Daar stond eerst alleen het premiumlinkje in, meer niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 08:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens was dit topic eerder: NWS / Willem engel vertrekt, emigreert naar het buitenland
Dus het topic is dubbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |