Je moet hem niet misbruiken als diepste spits. Daarvoor kan je Weghorst gebruiken en laat Memphis dan om hem heen zwerven. Ik denk dat hij dan nog beter in zijn kracht komt en gevaarlijker is.....quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:23 schreef TAmaru het volgende:
Memphis is heel goed in de bal erin schieten als hij in een kansrijke situatie komt. Tegen tegenstanders waarin hij niet vaak in die situatie komt, is hij voor het elftal nutteloos.
Wat ben ik ook een sexy god hequote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
nieuwe look
https://www.nu.nl/ek-voet(...)ning-van-oranje.html
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:55 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Wat ben ik ook een sexy god he
Ga toch fietsen met je onzinquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Was weer eens een dissonant. Je bent geen grote speler Memphis, jammer voor je.
Clarence was ook altijd om te janken bij corners of vrije trappen. Da’s ook een van de redenen van zijn impopulariteit.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:56 schreef SugeLucky het volgende:
Hij heeft alle corners verneukt en dat waren er erg veel. Wederom weinig bijgedragen.
Het enige positieve is dat ie minder balverlies had dan afgelopen wedstrijden.
Die corner die hij er zelf probeerde in te rammen is gelijk de meest duidelijke reden waarom Depay zo'n gruwelijke irritatiefactor om zich heen heeftquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:35 schreef Vijf_voor het volgende:
'Ik zag de hele tijd de keeper zo ver uit zijn doel', blikte Memphis terug op zijn hoekschoppen. Eén daarvan belandde zo ongeveer bij de andere cornervlag. 'Ik dacht: ik probeer het gewoon. De uitvoering was niet zoals ik in mijn hoofd had, jammer.'
Alleen de echte grote voetballers zien zulke kansen en gaan er dan voor...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:57 schreef byah het volgende:
[..]
Die corner die hij er zelf probeerde in te rammen is gelijk de meest duidelijke reden waarom Depay zo'n gruwelijke irritatiefactor om zich heen heeft
Alleen de meest irritante voetballers kiezen voor de onmogelijke optie, keer op keer, om die weer te zien mislukken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:08 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Alleen de echte grote voetballers zien zulke kansen en gaan er dan voor...
Depay is geen echt grote voetballer. Daarom zien zijn corners eruit als een 7e klasse zaterdag team.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:08 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Alleen de echte grote voetballers zien zulke kansen en gaan er dan voor...
Gewoon nooit meer opstellenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:01 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wat was hij weer belangrijk vandaag. Wat een mooie assist ook weer
Akkoordquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:04 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
Achter Weghorst. Simons mag moven en malen en gakpo op de flanken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |