Moet ik hier op reagerenquote:Op zondag 16 juni 2024 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je met je ogen dicht gekeken alle aanvallen liepen spaak bij hem.
Knap wat Weghorst doet maar als je daarmee zou beginnen is dat wel extreem armoedig.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:25 schreef byah het volgende:
Het is gewoon jammer dat hij zo'n grote irritatiefactor heeft. Hij kan een wedstrijd beslissen, maar kan ook heel veel kansen missen. Doe mij maar een type Wout
Valt eigenlijk wel mee. Het is ook een beetje het vooroordeel tegen het lompe fysiek. Hij brengt wat extra's als aanspeelpunt, heel veel energie en is best een aardige afmaker. Ik kan me nog een EK herinneren dat er campagne werd gevoerd om Van Persie, topscorer van de PL, uit de spits te halen voor Huntelaar. Die kon nog minder goed voetballen en had alleen een beter schot maar minder kopkracht en gaf in de grote wedstrijden nooit thuis.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Knap wat Weghorst doet maar als je daarmee zou beginnen is dat wel extreem armoedig.
Bij United was het commentaar juist vaak dat hij goed speelde maar niet scoorde. In feite doet hij in Oranje de laatste paar wedstrijden allebei, meer nog dan Depay.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee. Het is ook een beetje het vooroordeel tegen het lompe fysiek. Hij brengt wat extra's als aanspeelpunt, heel veel energie en is best een aardige afmaker. Ik kan me nog een EK herinneren dat er campagne werd gevoerd om Van Persie, topscorer van de PL, uit de spits te halen voor Huntelaar. Die kon nog minder goed voetballen en had alleen een beter schot maar minder kopkracht en gaf in de grote wedstrijden nooit thuis.
Het is ook vaak een populariteitswedstrijdje waarna allerlei kwaliteiten worden toegedicht of ontzegd. Weghorst spreekt zomaar de media tegen en liet zich zelfs niet prikken, dan is het al snel te mager.
Je kan nu ook met Zirkzee beginnen en Weghorst behouden als supersub.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Knap wat Weghorst doet maar als je daarmee zou beginnen is dat wel extreem armoedig.
Zoveel kansen kreeg hij ook niet, ook omdat hij niet in de punt stond meestal. Maar hij verzoop wel een beetje in het tempo en handelingssnelheid van de PL, zoals zoveel spelers trouwens.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij United was het commentaar juist vaak dat hij goed speelde maar niet scoorde. In feite doet hij in Oranje de laatste paar wedstrijden allebei, meer nog dan Depay.
Nee bij United speelde hij ook niet goed. Hij werd misbruikt als 9,5 en daarom hadden mensen een beetje medelijden en hij deed wat hij kon.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij United was het commentaar juist vaak dat hij goed speelde maar niet scoorde. In feite doet hij in Oranje de laatste paar wedstrijden allebei, meer nog dan Depay.
Huntelaar had ik ook niets mee, die fanclub heb ik ook nooit gesnapt. Weghorst is inderdaad buiten de 16 nog wel beter. 3 jaar geleden had het gekund als je hoog pressing zou spelen, toen had hij de energie nog om af te jagen en was hij bewegelijker. Nu is het een soort John Bosman, dat is zeker tegenwoordig niet goed genoeg.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee. Het is ook een beetje het vooroordeel tegen het lompe fysiek. Hij brengt wat extra's als aanspeelpunt, heel veel energie en is best een aardige afmaker. Ik kan me nog een EK herinneren dat er campagne werd gevoerd om Van Persie, topscorer van de PL, uit de spits te halen voor Huntelaar. Die kon nog minder goed voetballen en had alleen een beter schot maar minder kopkracht en gaf in de grote wedstrijden nooit thuis.
Het is ook vaak een populariteitswedstrijdje waarna allerlei kwaliteiten worden toegedicht of ontzegd. Weghorst spreekt zomaar de media tegen en liet zich zelfs niet prikken, dan is het al snel te mager.
Schoenverkopers en hun relaties met de media vermoed ik.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Huntelaar had ik ook niets mee, die fanclub heb ik ook nooit gesnapt.
Je zou meer een punt hebben als hij niet minder 90 minuten per goal nodig had en er niet twee inlegt tegen een topland als Argentinië. Het is een beperkte speler maar in Nederland met zijn kleine bevolking heb je altijd te maken posities die door een beperkte speler moeten worden ingevuld.quote:Weghorst is inderdaad buiten de 16 nog wel beter. 3 jaar geleden had het gekund als je hoog pressing zou spelen, toen had hij de energie nog om af te jagen en was hij bewegelijker. Nu is het een soort John Bosman, dat is zeker tegenwoordig niet goed genoeg.
En we gaan soms net iets te lang door met de bekende smaken uit angst voor verandering.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Schoenverkopers en hun relaties met de media vermoed ik.
[..]. Het is een beperkte speler maar in Nederland met zijn kleine bevolking heb je altijd te maken posities die door een beperkte speler moeten worden ingevuld.
Ik ben er op zich wel voor om niet de waan of vorm van de dag te volgen en vertrouwen te houden in spelers die het hebben laten zien. Maar Depay is nou niet echt een betrouwbare kracht gebleken de laatste jaren. Bergwijn is dat nog noiit geweest en Wijnaldum ging naar de zandbak. Dat is een keuze tegen het Nederlands elftal.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En we gaan soms net iets te lang door met de bekende smaken uit angst voor verandering.
Daarom dar Memphis ook nog speelt mits fit en Wijnaldum Bergwijn en Blind bij de selectie zitten.
Daarom zou ik in deze omstandigheden met Zirkzee beginnen met Weghorst nog altijd als supersub en had Summervile meegenomen ipv van Bergwijn. Blind heeft geluk dat Malacia en Hartman geblesseerd zijn. Wijnaldum ook geluk gehad dat zo beetje elke andere middenvelder van oranje niveau is afgehaakt vlak voor het EK al had Koeman hem sowieso meegenomen daar is waarschijnlijk die “niet helemaal fit is niet mee”regel van hem ook voor gecreëerd zodat hij nu Wijnaldum wel moest meenemen.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben er op zich wel voor om niet de waan of vorm van de dag te volgen en vertrouwen te houden in spelers die het hebben laten zien. Maar Depay is nou niet echt een betrouwbare kracht gebleken de laatste jaren. Bergwijn is dat nog noiit geweest en Wijnaldum ging naar de zandbak. Dat is een keuze tegen het Nederlands elftal.
Ik denk dat de echt zeer matige wedstrijd tegen Frankrijk verklaart waarom veel mensen liever eens een ander zien op die positie.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Dus omdat ze 0-0 spelen tegen Frankrijk(de beste in de wereld, als je mij vraagt) moet ie weg volgens de haters.
Volgens mij komt het door dat liedje die hij samen met dhr Akwasi uitbracht.
Ineens kwam in de NL media, dat het gros van NL hem niet wilde, na de wedstrijd tegen Frankrijk. Met peilingen en nummers/procenten onderbouwd.
Dat viel wel erg op.
Gewoon niet bemoeien, laat de professionals maar beslissen of iemand wel/niet speelt, toch?
Massaal druk op de trainer uitoefenen om hem niet te selecteren, tjonge jonge jonge. Waar halen ze de moed vandaan? pvv als je het mij vraagt.
Statistieken zeggen niks in het voetbal, kijk maar naar F. de Jong. Het is dat ie geblesseerd is, anders zou ie altijd in de basis hebben gestaan, ongeacht of ie scoort of assist geeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |