abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 april 2024 @ 15:54:35 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_213148129
Stefan de Vrij heeft een overwinning geboekt in de rechtszaal. Het gerechtshof van Amsterdam stelde de 32-jarige verdediger opnieuw volledig in het gelijk in de zaak die hij had aangespannen tegen zijn voormalig zaakwaarnemerskantoor Sports Entermaint Group (SEG).

De 62-voudige international was al 4,75 miljoen euro toegekend omdat het hof bewezen achtte dat de verdediger een lager inkomen kreeg bij Internazionale omdat de agenten van SEG buiten medeweten van de speler als vertegenwoordigers van de Italiaanse club optraden in plaats van namens de verdediger.

SEG ging echter in beroep, directeur Kees Vos riep in Het Parool dat zijn voormalig cliënt De Vrij ‘de rechtbank had voorgelogen’ en eiste de miljoenen terug. De rechtbank veegde dat beroep echter van tafel en gaf De Vrij zelfs nog bijna een half miljoen euro extra als vergoeding: 5,23 miljoen euro.

De 32-jarige De Vrij ging in 2018 van Lazio naar Inter en SEG, al jarenlang het zaakwaarnemerskantoor van De Vrij, bemiddelde destijds bij die transfer. De Vrij stelde later dat er nooit openheid van zaken is geweest bij de forse provisie die het kantoor achter zijn rug om kreeg. Kees Vos verklaarde namens SEG voor de rechtbank dat hij Inter bijstond en niet De Vrij en dat de speler daar gewoon van op de hoogte was.

Alex Kroes
Saillant detail is dat ook Alex Kroes, in 2000 de oprichter van SEG, getuigde tegen De Vrij. De op non-actief gezette directeur van Ajax meende dat zijn voormalig kantoor gelijk had. De rechtbank oordeelde wederom van niet en veegde het beroep van SEG, dat ook de belangen behartigt van onder andere Robin van Persie en Erik ten Hag, volledig van tafel.

De 32-jarige De Vrij speelde van 2010 tot 2014 bij Feyenoord, waar hij de jeugdopleiding doorliep. Tien jaar geleden verruilde hij de Rotterdamse club voor Lazio uit Rome.

De centrale verdediger speelde 62 interlands voor Oranje. Tijdens de laatste interlandperiode moest hij op het laatste moment afhaken met een blessure. Hij miste daardoor de duels met Schotland en Duitsland.

https://www.ad.nl/nederla(...)management~ad1b5754/

Gaat lekker met Alax. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 18 april 2024 @ 11:43:47 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_213246949
Meer dan 2000 views, en nul reacties. Moet ik me nu schuldig voelen ? :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')