Ik ook.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:21 schreef einzeinz het volgende:
Vaak zelf wel altijd voor maar dan eerder in het zwembad. Begint bij mij spontaan al bij het douchen (nog voor ik in het zwembad duik).
Maar dat is dan eerder om de gedachte dat er mogelijks lekkere meiden zijn...
Ik vaak pas binnen in de hal bij de voordeur. dan deed me ex de deur open. Meteen tongen en ja dan werd ie stijf. En dan de woonkamer in stappen waar de familie zit 😰quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Verwacht je nu van ons dat wij weten of hij écht een stijve heeft als hij daar voor de deur staat?
Bij strakke zwemboxer zie je het ook goed hoor. Dus maak je geen illusies.quote:Op zondag 14 april 2024 14:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik ook.
Eens een keer geen strakke zwembroek onder de losse zwemshort gedaan gedaan.
Niet veel uit t water geweest.
gewoon tijdens het familie diner je fallus op tafel leggen jonguh BAM!quote:Op zondag 14 april 2024 14:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik vaak pas binnen in de hal bij de voordeur. dan deed me ex de deur open. Meteen tongen en ja dan werd ie stijf. En dan de woonkamer in stappen waar de familie zit 😰
Tja, sex met je ex is altijd spannend. Dat blijkt wel weer.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:21 schreef Elan het volgende:
Dat noemen ze anticipatie.
Zelf een keer meegemaakt dat mijn ex (ons seksleven was niet meer je van het, waarschijnlijk omdat ze toen al met een ander neukte) en ik een roadtrip maakten door het zuiden van Frankrijk en Spanje.
Op enig moment na drie dagen rijden en doodmoe te zijn geweest kwamen we aan bij een hotel in Baskenland wat werkelijk prachtig en idyllisch gesitueerd was direct aan de kust. Het was echt een honeymoonhotel, met heerlijke ruime kamers en een enorm 240 x220 bed en badkamer midden in de kamer en een jacuzzi in de kamer.
Nadat ik me eerst had gedoucht en plaats nam in het bubbelbad ging zij douchen. Dat duurde zeker een half uur. De gedachte dat we zeker seks zouden gaan hebben gecombineerd met de warmte, de loomheid en drie dagen geen ontlading door al het autorijden maakte dat ik met een ontzettende stijve daar vol verwachting zat te wachten.
Toen ze eindelijk uit de douche kwam en naast me plaatsnam en al zoenend mijn erecte lid vastpakte kwam alle anticipatie en spanning er direct klaar bij de eerste beweging. De tijd van haar in de jacuzzi stappen en klaarkomen was letterlijk 10 seconden.
Toen ik een kwartier later weer was bijgekomen en klaar was voor een tweede ronde had zij geen zin meer.
Vind dat jullie allemaal maar raar omgaan met jullie exen… Daar hoor je geen sex mee te hebben, boefjes. Wat moet die familie wel niet gedacht hebben?quote:Op zondag 14 april 2024 14:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik vaak pas binnen in de hal bij de voordeur. dan deed me ex de deur open. Meteen tongen en ja dan werd ie stijf. En dan de woonkamer in stappen waar de familie zit 😰
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |