2023: Natste en warmste jaar ooitquote:Op dinsdag 9 april 2024 08:23 schreef deedeetee het volgende:
Wat mij voornamelijk opvalt is dat het maar blijft regenen.
Benieuwd wanneer de eerste weer begint over watertekort.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:23 schreef deedeetee het volgende:
Warmer water zorgt voor meer vocht.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:23 schreef deedeetee het volgende:
Zoek nu even een wappiepost op die 10 maanden warmte op rij heeft gevonden 100 jaar geleden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:59 schreef Nober het volgende:
[ x ]
[..]
Benieuwd wanneer de eerste weer begint over watertekort.
Het probleem is dat dit steeds vaker gaat voor komen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:59 schreef Nober het volgende:
[ x ]
[..]
O maar daar las ik al eerder het volgende over :quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:59 schreef Nober het volgende:
[ x ]
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit steeds vaker gaat voor komen.
Waardeloze winter zegt al genoeg over het feit dat het klimaat snel veranderd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik merk er weinig van. Wel een waardeloze winter gehad met regen. Waardeloze herfst met regen en waardeloze zomer met regen. Nu straks dus een waardeloze lente met regen maar wat zal de komende zomer toch doen? Ik vermoed waardeloos met regen.
quote:
Maar wel warmer dan gemiddeld, ook in Nederland. Dat is dan ook de strekking van de tekst.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik merk er weinig van. Wel een waardeloze winter gehad met regen. Waardeloze herfst met regen en waardeloze zomer met regen. Nu straks dus een waardeloze lente met regen maar wat zal de komende zomer toch doen? Ik vermoed waardeloos met regen.
No shit, Sherlock.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
[..]
Maar wel warmer dan gemiddeld, ook in Nederland. Dat is dan ook de strekking van de tekst.
Juni 23 = +3.2
Juli 23 = -0.1
Augustus 23 = -0.3
September 23 = +2.8
Oktober 23 = +2.3
November 23 = +0.8
December 23 = +2.7
Januari 24 = +0.3
Februari 24 = +4.3
Maart 24 = +2.5
Dat het ook tegelijkertijd een pak te nat en wat te grijs is, dat lijkt me ook duidelijk. Maar het is gewoon ook in Nederland een pak warmer dan het 'hoort'. Als je dat niet 'merkt' zijn of je verwachtingen verkeerd of moet je je neus vaker naar buiten steken.
Sorry man, ik zal voortaan geen schertsende reacties meer posten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je merkt er weinig van zeg je. Dat lijkt me sterk.
Het is geen van beide, het is vooral de hoop dat we de zon wat vaker mogen zien.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
[..]
Maar wel warmer dan gemiddeld, ook in Nederland. Dat is dan ook de strekking van de tekst.
Juni 23 = +3.2
Juli 23 = -0.1
Augustus 23 = -0.3
September 23 = +2.8
Oktober 23 = +2.3
November 23 = +0.8
December 23 = +2.7
Januari 24 = +0.3
Februari 24 = +4.3
Maart 24 = +2.5
Dat het ook tegelijkertijd een pak te nat en wat te grijs is, dat lijkt me ook duidelijk. Maar het is gewoon ook in Nederland een pak warmer dan het 'hoort'. Als je dat niet 'merkt' zijn of je verwachtingen verkeerd of moet je je neus vaker naar buiten steken.
Dat sowieso ja..quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is geen van beide, het is vooral de hoop dat we de zon wat vaker mogen zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |