abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213138923
Hallo,

Ik ben bezig met een muziek DVD converteren naar FLAC bestandsformaat via VLC media player. Helaas zonder enig succes. Als ik het resultaat afspeel, klinkt het vertraagd en stotterig. Waar kan dit mee te maken hebben? Ook als ik als bestandsformaat MP3 selecteer, blijf ik hetzelfde probleem houden. De DVD is niet copy protected. De buffer instelling staat standaard op 300. Ik weet niet of het zal veranderen als ik dit verander? Iemand ervaring hiermee of een tip wat ik kan proberen? Ik heb deze instructie gevolgd:

pi_213147263
Je hebt het over het rippen van een muziek dvd, maar gebruikt een handleiding voor audio cd :?
  dinsdag 9 april 2024 @ 14:40:53 #4
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_213147407
Probeer eens MediaMonkey. Gratis tenzij je een aantal exotische plugins nodig hebt.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_213200582
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je problemen kunt ondervinden bij het converteren van een muziek DVD naar FLAC of MP3 met VLC Media Player, heb ik zelf in het verleden ook gehad.

1. DVD-structuur: Muziek DVD's kunnen verschillende structuren hebben, en VLC Media Player is mogelijk niet compatibel met alle structuren. Probeer de DVD af te spelen met een andere mediasoftware om te zien of deze correct wordt herkend.

2. Leesproblemen: Het is mogelijk dat er problemen zijn met het lezen van de DVD-schijf. Probeer de schijf schoon te maken of op een andere computer te lezen.

3. VLC-instellingen: Controleer de instellingen van VLC Media Player. Zorg ervoor dat de juiste invoerbron (DVD-station) is geselecteerd en dat de uitvoerinstellingen (zoals bestandsformaat, bitrate en sample rate) correct zijn geconfigureerd.

4. Codec-problemen: VLC Media Player vereist mogelijk extra codecs om de audio op de DVD te decoderen. Download en installeer de benodigde codecs van de officiële website van VLC: https://www.videolan.org/vlc/download-windows.html.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')