abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8521614
...wat doen jullie daarmee? Ik ken iemand die op MSN zit die altijd alleen maar negatief is over alles en iedereen, altijd verhalen over hoe oneerlijk ze wordt behandeld.

Ik vind haar een aardige meid, maar af en toe word ik er gewoon gek van, what to do?

Hoe gaan jullie daarmee om als je zo iemand in je vriendengroep hebt?

zondag 16 februari 2003 @ 20:24:01 #2
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_8521630
Jouw nick belooft anders ook niet veel goeds...........
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_8521640
Contacten zoals deze radicaal afbreken!

Daarna zie je wel wie er toch weer contact met je opnemen onder de voorwaarde dat zij niet langer zullen zeuren tegen jou!

Succes!

Biggest idol fan? That's me!
pi_8521649
Ik begin dan gewoon ergens anders over te praten en dan heb je er even later ook geen last meer van. Of je zegt zullen we een keer afspreken en dan kunnen we erover praten want ik vind over MSN zo onpersoonlijk. en dan houden ze opeens op
pi_8521652
Vraag eens of ze ook iets leuk te melden heeft , zoniet dan zegt dat wel veel over het contact met jou , dan ziet ze jou als praatpaal .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8521661
blocken op msn ..
en alleen ermee praten als je daar tegen kan
pi_8521670
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:24 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Jouw nick belooft anders ook niet veel goeds...........
Valt wel mee, is de titel van een liedje.
pi_8521699
Blocken op MSN gaat dus niet, want dat heeft ze door met zo'n programmaatje...wegklikken ook.

Op zich vind ik het een heel aardige meid, maar soms wordt het me gewoon eventjes te veel. Zij is ook nogal achterdochtig helaas, dus ik ben niet zo makkelijk met kritiek, misschien stom maar ja...:{

pi_8521744
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:26 schreef MissMisery het volgende:
Blocken op MSN gaat dus niet, want dat heeft ze door met zo'n programmaatje...wegklikken ook.

Op zich vind ik het een heel aardige meid, maar soms wordt het me gewoon eventjes te veel. Zij is ook nogal achterdochtig helaas, dus ik ben niet zo makkelijk met kritiek, misschien stom maar ja...:{

gewoon zeggen waar het op staat ... meer kan je niet doen denk ik
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_8522040
Als je je er aan ergert moet je er toch iets aan doen. Als ze negetief doet over anderen zeg je gewoon dat je niet van roddelen houdt en alleen maar over leuke dingen wilt chatten. Gaat ze er mee door dan moet je het gewoon anders zeggen:" Hé joh, laten we het leuk houden, doe es niet zo negatief, daar heb ik echt geen zin in!" of zoiets.
en dat blijven doen, de kracht zit in de herhaling
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_8522115
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:42 schreef Adfundum het volgende:
Als je je er aan ergert moet je er toch iets aan doen. Als ze negetief doet over anderen zeg je gewoon dat je niet van roddelen houdt en alleen maar over leuke dingen wilt chatten. Gaat ze er mee door dan moet je het gewoon anders zeggen:" Hé joh, laten we het leuk houden, doe es niet zo negatief, daar heb ik echt geen zin in!" of zoiets.
en dat blijven doen, de kracht zit in de herhaling
Jullie hebben gelijk. Ik moet toch de stoute schoenen eens aantrekken. Overigens ken ik die mensen waar het over gaat niet hoor, het is niet echt roddelen, meer over thuis enzo. Soms kan ik het ook wel hebben, maar af en toe is het echt van....neee....
  zondag 16 februari 2003 @ 21:30:48 #12
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_8523360
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:26 schreef MissMisery het volgende:
dMSN
  zondag 16 februari 2003 @ 21:37:50 #13
25873 IJskoud
Waar denk je aan?
pi_8523566
Zeurkousen, klagers en zeikerds lach ik altijd uit! Ik verzin bijvoorbeeld zelf hoe ze reageren op iets wat ik zeg en geef dan zelf alvast dat antwoord Altijd succes! Op een gegeven moment gaan mensen zelf al lachen als ze merken dat ze weer beginnen te klagen
[i]Nergens aan...[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')