Te bezichtigen onder het genot van een Bossche Bolquote:Op maandag 8 april 2024 13:35 schreef FlippingCoin het volgende:
De daders zouden ze moeten ophangen voor de kathedraal.
FOK!-meet.quote:Op maandag 8 april 2024 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
Te bezichtigen onder het genot van een Bossche Bol![]()
![]()
Of insmeren met groene zeep.quote:Op maandag 8 april 2024 13:43 schreef Hiddendoe het volgende:
Die steigers in het vervolg maar onder stroom zetten.
De kerk is dat al gedeeltelijk. Omdat er steeds tegenaan werd gepist na het uitgaan, en dat voor erosie zorgt. Serieus.quote:Op maandag 8 april 2024 13:43 schreef Hiddendoe het volgende:
Die steigers in het vervolg maar onder stroom zetten.
Er zijn grenzen aan Zeskamp.quote:
De Rode Tomaat is één van de leukste en bekendste kroegen in Den Bosch.quote:
was....echt al jaren weg.quote:Op maandag 8 april 2024 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Rode Tomaat is één van de leukste en bekendste kroegen in Den Bosch.
Netjes?quote:
Vernieling en diefstal goedpraten....echt joh?quote:
Zo´n oude kutkerk man, kom op.quote:Op maandag 8 april 2024 18:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vernieling en diefstal goedpraten....echt joh?
Het is een monumentale kathedraal, net even iets anders dan een ouwe kutkerk.quote:Op maandag 8 april 2024 18:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo´n oude kutkerk man, kom op.
En ik praat het niet goed, ik zeg ik lig er niet wakker van.
Al woonde ik er naast dan lag ik er niet wakker van. Maar toch is het best een mooi ding. Loop er altijd als ik in DB ben even binnen, ondanks dat ik verre van gelovig bent. Het komt hierdoor wel best wel dichtbij zo.quote:Op maandag 8 april 2024 18:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo´n oude kutkerk man, kom op.
En ik praat het niet goed, ik zeg ik lig er niet wakker van.
Slecht idee. De bouwvakkers moeten dan elke keer de steigers schoonmaken voor ze met hun werk kunnen beginnen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |