Voordat er gebashed was deed TS al geen reet wat betreft inhoudelijk reageren. Na het gebash heb ik nog wat gepost over zijn leugens over myocarditis na vaccinaties, maar dat negeert hij gewoon. Lijkt me dat dit pro-kinderziektentopic een slotje mag.quote:Op maandag 8 april 2024 22:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat TS door alle bash geen eerlijke kans heeft gekregen om tot een goede discussie te komen.
Ik snap best dat iemand moeite heeft met bepaalde meningen, maar blijf weg van persoonlijke aanvallen of onzinnige posts. Kom met valide argumenten waarom TS wel of geen gelijk heeft, of zoek een topic op waar je je niet zo hoeft te ergeren.
Heb het in mijn omgeving nog nooit gehoord en gezien.. en ik heb best een grote kennissenkring onder de ongevaccineerden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:47 schreef Nijna het volgende:
[..]
@:Viesdik, heb je dit ook gelezen? Met je kans op myocarditis... of negeer je dat liever?
Maar dat past waarschijnlijk niet in jouw straatje...
In het onderzoek komt volgens mij niet naar voren of mensen al gevaccineerd zijn. Want we weten inmiddels ook dat mensen corona krijgen ná vaccinatie.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Deze moet ik nog even gequote hebben zodat TS er niet overheen kan lezen.
gast, ga weg als je niet inhoudelijk reageertquote:Op dinsdag 9 april 2024 08:52 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Voordat er gebashed was deed TS al geen reet wat betreft inhoudelijk reageren. Na het gebash heb ik nog wat gepost over zijn leugens over myocarditis na vaccinaties, maar dat negeert hij gewoon. Lijkt me dat dit pro-kinderziektentopic een slotje mag.
Gelukkig doe jij daar nooit aan, zeker hoe je serieuze onderzoeken hier zo van de tafel veegt met bullshit replies.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:28 schreef Viesdik het volgende:
[..]
gast, ga weg als je niet inhoudelijk reageert
dit is je 3e BS reactie
Ik kom continu met bronmateriaal aanzetten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij daar nooit aan, zeker hoe je serieuze onderzoeken hier zo van de tafel veegt met bullshit replies.
N= heel veel mensen door gevalideerd onderzoek of N = het aantal mensen wat jij in je omgeving kent. Plus een huisarts die blijkbaar röntgenogen heeft, op microscopisch niveau in iemand lijf kan kijken en. Daarmee onomstotelijk het verband tussen een doorgemaakte Corona infectie en een hartaanval kan stellen. Hoe zit het met leefstijl, erfelijke factoren en andere zaken die een hartaanval kunnen uitlokken?quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Heb het in mijn omgeving nog nooit gehoord en gezien.. en ik heb best een grote kennissenkring onder de ongevaccineerden.
De mensen die ik in mijn eigen omgeving ken en die hartproblemen hebben gekregen met een vaccin op zak, zijn inmiddels al op 1 hand te tellen.
Kwam onlangs een kennis bij me met het schokkende bericht dat haar moeder een hartaanval heeft gehad. De huisarts zei dat het door corona kwam, terwijl ze al 3 keer gevaccineerd was.
Hahaha. wat een grap
En myocarditis kwam nooit voor vóór 2020, toen de Corona vaccins nog niet bestonden?quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:32 schreef Viesdik het volgende:
Het internet staat vol met berichtgevingen dat myocarditis voorkomt ná vaccineren
https://www.ntvg.nl/artik(...)isico-op-myocarditis
https://www.parool.nl/wer(...)eel-levens~b87eeb2a/
https://artsencollectief.(...)gt-vaccinatieschade/
Mijn vertrouwen in de wetenschap is helaas niet zo onvoorwaardelijk als jouw vertrouwen in de wetenschap.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
N= heel veel mensen door gevalideerd onderzoek of N = het aantal mensen wat jij in je omgeving kent. Plus een huisarts die blijkbaar röntgenogen heeft, op microscopisch niveau in iemand lijf kan kijken en. Daarmee onomstotelijk het verband tussen een doorgemaakte Corona infectie en een hartaanval kan stellen. Hoe zit het met leefstijl, erfelijke factoren en andere zaken die een hartaanval kunnen uitlokken?
Tevens: ik ben inmiddels 4 maal gevaccineerd en heb geen hartaanval gehad. Hoe verklaar je dat!?
Mooi hoe jij wetenschappelijk onderzoek als onjuist blijft classificeren en je eigen onderbuikgevoel en anecdotes in je omgeving als waarheid ziet.
Ja vooral van websites waar jij je recalcitrante anti vaccinatie verhaaltje bevestigd ziet en vervolgens kom je met bullshit replies over wetenschappelijk onderbouwde onderzoeken.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:37 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik kom continu met bronmateriaal aanzetten.
Goede inhoudelijke reactie op de vragen die ik stel nav jouw post waarin je best wat stellingen poneerde.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de wetenschap is helaas niet zo onvoorwaardelijk als jouw vertrouwen in de wetenschap.
Wetenschappers spreken elkaar tegen, data en details worden achterwegen gelaten. We kunnen niet eens achterhalen waar de oversterfte vandaan komt.
Jij mag van mij uiteraard je lichaam en ziel volledig toevertrouwen aan de heilige graal van de wetenschap, ik doe dat niet.
Dat is een aanname, we leven in hele andere tijden dan vroeger. Betere hygiëne, betere informatie op het gebied van voeding.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:54 schreef Basp1 het volgende:
Verder is het bizar dat de TS blijft hangen en zijn corona verhaaltje herhaalt blijft worden terwijl het probleem natuurlijk op dit moment de vaccinatie graad voor kinderen is die gewoon al decennia gevaccineerd worden en met de gecreëerde groepsimmuniteit heel veel dode en gehandicapte kindjes voorkomen hebben.
Goh geloof je die wetenschap opeens wel over hygiëne en voeding. Waarom dan zo selectief in vaccinaties tegen bijvoorbeeld de bof, pokken, dtp, enz..quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:12 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat is een aanname, we leven in hele andere tijden dan vroeger. Betere hygiëne, betere informatie op het gebied van voeding.
Een vaccin beschermt niet 100% tegen een covid infectie, maar kan wel zorgen dat de infectie die je doormaakt minder heftig verloopt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:27 schreef Viesdik het volgende:
[..]
In het onderzoek komt volgens mij niet naar voren of mensen al gevaccineerd zijn. Want we weten inmiddels ook dat mensen corona krijgen ná vaccinatie.
Ik denk dat er onder wetenschappers ook verschillen zijn in interpretatie van dingen, waardoor ze het niet altijd met elkaar eens zijn. Dit geeft ook nog wel eens mooie doorbraken in onderzoeken.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de wetenschap is helaas niet zo onvoorwaardelijk als jouw vertrouwen in de wetenschap.
Wetenschappers spreken elkaar tegen, data en details worden achterwegen gelaten. We kunnen niet eens achterhalen waar de oversterfte vandaan komt.
Jij mag van mij uiteraard je lichaam en ziel volledig toevertrouwen aan de heilige graal van de wetenschap, ik doe dat niet.
Hoe komt er dan een uitbraak van kinkhoest en mazelen? Betere hygiëne ja, maar dat voorkomt niet alles.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:12 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat is een aanname, we leven in hele andere tijden dan vroeger. Betere hygiëne, betere informatie op het gebied van voeding.
Uhm… jij geloofde toch niet in wetenschapquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:12 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Intuïtie is een zeer belangrijke raadgever voor mij. Dat kan je enkel vormen door historisch kennis, levenservaring en analytische vermogens.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goh geloof je die wetenschap opeens wel over hygiëne en voeding. Waarom dan zo selectief in vaccinaties tegen bijvoorbeeld de bof, pokken, dtp, enz..
Als jij gebeten wordt door een wilde hond sla je dan ook de rabbies vaccinatie af?
Je intuitie volgen is een slechte raadgever.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:17 schreef Viesdik het volgende:
Intuïtie is een zeer belangrijke raadgever voor mij.
gaat je geen reet aanquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:29 schreef Kreator het volgende:
Maar eh, TS. Ik neem aan dat je geen kinderen hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |