Dus breng ons die bron en geen loos verhaal...quote:
Link naar Twitter bericht?quote:
Haar profiel an sich denk ik niet helemaal, maar naar mijn weten geeft Twitter ook nog een waarschuwing voor nudity dus opzicht... Moet goedkomen.quote:
Haar ook, maar dan met lube.quote:Op maandag 8 april 2024 11:54 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Dat zal mij echt aan m’n derrière oxideren
Bro zoek lekker zelf twitter.com en dan siswetquote:Op maandag 8 april 2024 11:41 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dus breng ons die bron en geen loos verhaal...
Bron?quote:
Ik kreeg screenshot via WhatsApp geef.me een upload website zonder account dan doe ik die moeitequote:
https://twitter.com/siswetquote:
quote:At he moment my life is a trainwreck, i just don't know where to start and how to fix everything.. Since i own the nightclub things are going not so great.. I have a feeling my staff is sabotaging me, they dont tell me shit and i need to figure it all out myself.. I need to right people on the right spot... But its hard where to start.. If i Fire everyone then i have a much bigger problem! #daretoask
Als ik haar was had ik dat zachte kinder schedeltje tot buttplug geboetseerd en op de bar van m’n discotheek in m’n reet geramd.quote:Op maandag 8 april 2024 11:21 schreef VarkensHart het volgende:
Deze Butt Princess heeft het lastig na de aankoop van de discotheek in Duitsland. Ook haar moederschap valt haar zwaar.
Bid hier voor deze heiden
Als je 80k/maand binnen harkt met je anus open scheuren, laten we zeggen dat daar 50% vanaf gaat aan belasting, dat is ieder jaar een half miljoen netto op de bank, na 3 jaar scheuren heb je genoeg om de rest van je leven zonder werken te kunnen leven, tenzij je domme dingen met je geld doet zoals een club of een villa kopen waar je met 3 personen in gaat wonenquote:Op maandag 8 april 2024 12:09 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Alsof haar personeel dit niet leest Haha wat een domheid
Toen ik de TT zag dacht ik dat ze zich over de Euromast heen had laten zakken en dat die nu mokervast in d'r endeldarm zat.quote:Op maandag 8 april 2024 11:44 schreef FlippingCoin het volgende:
heeft ze geprobeerd de discotheek rectaal in te brengen?
Uh als je dat op twitter moet dumpen wat je personeel absoluut gaat zien ben je niet heel lekker bezig inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |