abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 april 2024 @ 21:12:15 #1
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_213130879
Wellicht een heel vreemde vraag. Mijn vader is 5 jaar geleden overleden. Hij heeft lange tijd voor een reisorganisatie gewerkt als kok-chauffeur voor wandelreizen in IJsland. Ik heb altijd het voornemen gehad om hem daar uit te strooien, wanneer ik de gelegenheid zou hebben om naar IJsland te gaan.

Nu gaan mijn gezin en ik a.s. zomer met een cruise die o.a. IJsland aandoet.
Mijn vragen zijn:
1. Hoe gaat de check-in op een cruise? Gaan koffers ook door een rontgenscanner en zou dat een probleem op kunnen leveren?
2. Mag het uberhaupt wel? Misschien een naive gedachte, maar wanneer ik met de auto naar Frankrijk zou gaan, zou er geen probleem zijn.
3. Of moet ik voorzorgsmaatregelen / vergunningen hebben voor zoiets?

Ik besef dat mijn vragen over een situatie gaan die redelijk niche is, maar wellicht heeft iemand ervaring hiermee. Ik twijfel of ik de reisorganisatie moet bellen. Ik wil voorkomen dat ik direct aandacht naar me toe trek wanneer er toch een uitdaging hiermee is.
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
  zondag 7 april 2024 @ 21:17:54 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_213130963
https://icelandmonitor.mb(...)cattered_in_iceland/

https://www.government.is(...)irs/faq/#formHelpful

Ik vond hier wat info over toeristen die as willen uitstrooien in ijsland (mocht je het in ijsland willen doen).
  zondag 7 april 2024 @ 21:57:53 #3
130803 Gripper
Get a grip
pi_213131526
Gaan jullie met je eigen auto op de Norrona overvaren? Bij inchecken is er geen controle, je rijdt zonder vragen je auto de boot op. Er bestaat een minieme kans dat ze je controleren bij aankomst in de haven, ze doen soms een steekproef met een paar auto’s. Wij mochten destijds ook door de controle, die is wel serieus met snuffelhonden enzo. Maar die zijn getraind op andere dingen dan een goed afgesloten urn dus ik zou papa lekker in een handdoek wikkelen en tussen je overige kleding stoppen.
Wel een officieel document mee waarin staat wat er in de fles zit lijkt me.

Wel een mooi idee om m daar achter te laten waar ie graag kwam O+
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')