abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213125904
Los van de inhoud. Ik heb geen tv-abonnement meer, wel vier betaalde streamingabbo's.

Op nummer een staat:

HBO-max, makkelijk in gebruik bij series bingen, loopt lekker door, goede zoekfunctie

Dan Netflix, idem, behalve de stop na vier afleveringen.

Vervolgens Videoland, loopt wel door, tijd tussen afleveringen is lang met weer onnodige intro's.

Onderaan NPO-plus, wat een ellende is dat geworden.
pi_213126036
Mijn dag heeft maar 24 uur. Waarom meerdere stream diensten?
  roze zondag 7 april 2024 @ 16:00:17 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213126065
Ik heb bijna overal wel een profiel of account maar kom bijna altijd weer bij Netflix uit eigenlijk. :') HBO gebruik ik ook wel regelmatig, vooral voor films.
Your beauty never ever scared me.
pi_213126184
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 15:59 schreef YoopY het volgende:
Mijn dag heeft maar 24 uur. Waarom meerdere stream diensten?
Keuze misschien? Er is inderdaad veel overlapping, maar NPO-plus zendt vaak erg goede nieuwe series en docs uit.
pi_213126197
Shudder is voor mij de moeite waard, de rest freelance ik.
pi_213126348
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 16:04 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Keuze misschien? Er is inderdaad veel overlapping, maar NPO-plus zendt vaak erg goede nieuwe series en docs uit.
Hmm. Ja keuze. Maar dan ben je weer onmogelijk lang aan het scrollen/klikken/zoeken naar het perfecte item voor dat moment?
pi_213126402
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 16:10 schreef YoopY het volgende:

[..]
Hmm. Ja keuze. Maar dan ben je weer onmogelijk lang aan het scrollen/klikken/zoeken naar het perfecte item voor dat moment?
Klopt, maar dit forum lezen of Moviemeter.nl attendeert mij op goede nieuwe series en dan heb ik vier streamingsdiensten om uit te zoeken waar ze staan.
pi_213126405
Videoland is hier niet gebruiksvriendelijk en vertraging met knoppen. Content is niet heel veel. Help mijn man is klusser was eerder wel leuk maar met het nieuwe format vind ik het minder.

HBO mooie content zoals chernobyl, Harry Potter films, matrix etc. Werkt ook goed en mooie zoekfunctie.

Kijk heeft soms 11 reclames in hun video.

Disney+ heeft de complete alien franchise en national geographic; locked up abroad of air crash investigation, ook mooie natuur programmering zoals america national parks.

Zo heeft elke aanbieder wel voor en nadelen. Het is natuurlijk enorm luxe om zoveel te kunnen kijken zonder dat je naar een videotheek hoeft of een televisie abonnement te hebben.
pi_213126665
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 16:12 schreef Thaddeus het volgende:
Videoland is hier niet gebruiksvriendelijk en vertraging met knoppen. Content is niet heel veel. Help mijn man is klusser was eerder wel leuk maar met het nieuwe format vind ik het minder.

HBO mooie content zoals chernobyl, Harry Potter films, matrix etc. Werkt ook goed en mooie zoekfunctie.

Kijk heeft soms 11 reclames in hun video.

Disney+ heeft de complete alien franchise en national geographic; locked up abroad of air crash investigation, ook mooie natuur programmering zoals america national parks.

Zo heeft elke aanbieder wel voor en nadelen. Het is natuurlijk enorm luxe om zoveel te kunnen kijken zonder dat je naar een videotheek hoeft of een televisie abonnement te hebben.
Kijk is volgens mij een dienst van Talpa. Ik kijk wel soms SBS-6 (onbetaald online) en neem de reclame op de koop toe.
pi_213127623
Ik heb xiggo, videoland, netflix, disney, hbo, sky, amazon en viaplay
hbo en sky voor 50% dus die wil ik er eigenlijk niet uitgooien ondanks dat ik er niet zoveel op kijk.
ik kijk eigenlijk het meeste netflix maar soms ben ik iets anders aan het kijken en dan weet ik begot niet meer op welke streamingsdienst die stond dus kan ik alles afgaan.

Kijk heb ik ook maar erg veel reclame ik gebruik dan uitzending gemist als ik iets van sbs wil zien en vergeten ben om het op te nemen.
pi_213127723
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 16:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Kijk is volgens mij een dienst van Talpa. Ik kijk wel soms SBS-6 (onbetaald online) en neem de reclame op de koop toe.
klopt het is gratis te bekijken inderdaad. maar ik kijk er minder graag naar in verband met de vele reclames.
pi_213128005
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 17:37 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
klopt het is gratis te bekijken inderdaad. maar ik kijk er minder graag naar in verband met de vele reclames.
Die reclames staan niet in verhouding tot rechtstreeks tv kijken ( dan is het minstens 5 tot 10 minuten).
  zondag 7 april 2024 @ 21:54:57 #13
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_213131476
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 17:27 schreef Sorella het volgende:
ik kijk eigenlijk het meeste netflix maar soms ben ik iets anders aan het kijken en dan weet ik begot niet meer op welke streamingsdienst die stond dus kan ik alles afgaan.
‘Just Watch’ is een handige app om te kijken of een film/serie op een streamingdienst staat en op welke.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_213136087
Wij hebben Disney+, HBO Max, en Netflix. Ze hebben allemaal wel wat. Disney+ heeft een onwijs groot aanbod en ik vind de interface daar wel het mooiste. Al die Marvel en Star Wars series bevallen hier ook altijd wel. Netflix gebruiken we denk ik nog het minste; het abonnement loopt continue door, maar we starten de app eigenlijk enkel als er weer een nieuw seizoen is van series als Bridgerton, The Crown, Heartstopper en Virgin River. Verdere aanbod hebben we al wel gezien of het is gewoon minder. HBO Max voelt niet heel soepel aan qua interface, maar heeft wel veel aanbod ook. Maar als we er maar eentje actief zouden laten dan zou het Disney+ zijn; overall de beste.
pi_213138066
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 17:27 schreef Sorella het volgende:

Dat heb ik soms ook, als je de titel van de serie nog weet kun je die ook op moviemeter.nl intikken, staat direct waar die te zien is.;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')