Oceans race.quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef Marcoss het volgende:
Pithie rijdt een enorm sterk voorjaar, maar geen enkele fatsoenlijke uitslag, geloof ik
Maar zijn waarde lijkt me in elk geval enorm gestegen de afgelopen maanden.quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef Marcoss het volgende:
Pithie rijdt een enorm sterk voorjaar, maar geen enkele fatsoenlijke uitslag, geloof ik
Elke keer óf een valpartij óf er toch nog doorzakken in de finale óf net teruggepakt worden door een achtervolgende groep/peloton.quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef Marcoss het volgende:
Politt zou in de positie van Philipsen vol op kop boren.quote:Op zondag 7 april 2024 16:15 schreef DIJK het volgende:
Lol pollit die vindt dat Philipsen mee moet rijden
Niet in FCPL begrippenquote:Op zondag 7 april 2024 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar zijn waarde lijkt me in elk geval enorm gestegen de afgelopen maanden.
FPCL is het spel van de hoop. Juist dit soort uitslagen betekenen een ongekende bid war.quote:Op zondag 7 april 2024 16:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Elke keer óf een valpartij óf er toch nog doorzakken in de finale óf net teruggepakt worden door een achtervolgende groep/peloton.
‘Officieel’quote:Op zondag 7 april 2024 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Officieel beter dan zijn vader in de PCS ranking als die wint.
Adri was natuurlijk ook geen misselijk renner.quote:
Pogie, vd Poel, van Aert, Pedersen zou een mooie Parijs - Roubaix kunnen zijn ..quote:
Waarom zou hij dat doen?quote:Op zondag 7 april 2024 16:19 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Mathieu even lekker de AGR overslaat.
Geen Pogacar, geen Evenepoel, ik zou die vooral niet overslaan.quote:Op zondag 7 april 2024 16:19 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Mathieu even lekker de AGR overslaat.
Zodat hij niet in de buurt van Leo en zijn walgelijke circusact hoeft te komen. Dat lijkt me al reden genoeg.quote:
Volgens mijn standaard moet Mathieu dan eerst LBL winnen.quote:Op zondag 7 april 2024 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Officieel beter dan zijn vader in de PCS ranking als die wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |