Denk weinig renners, want de achterstand is alweer met een minuut opgelopenquote:Op zondag 7 april 2024 14:21 schreef Chiappucci het volgende:
We zijn ook totaal geen beelden van het 2e peloton. Benieuwd wie daar nog zit en probeert te rijden.
Grensoverschrijdend gedrag van de NOS, ze hebben het nog steeds niet geleerd.quote:
Ik denk dat NOS dit contractueel verplicht is.quote:Op zondag 7 april 2024 14:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Serieuze vraag, zitten er echt mensen op dit soort interviews te wachten? Als je echt voetbalfan bent heb je toch gewoon ESPN?
Vast maar het blijft raar als je vervolgens geen live rechten hebt.quote:Op zondag 7 april 2024 14:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat NOS dit contractueel verplicht is.
Helene had een hoger doelquote:Op zondag 7 april 2024 14:24 schreef Chiappucci het volgende:
Joep
Dat Helene Hendriks daar ooit is ingetrapt.
Watquote:Op zondag 7 april 2024 14:24 schreef Chiappucci het volgende:
Joep
Dat mensen in haar trappen, zou ik me eerder over verwonderen.quote:Op zondag 7 april 2024 14:24 schreef Chiappucci het volgende:
Joep
Was het niet het tegenovergestelde dat Joep erin was getrapt?quote:Op zondag 7 april 2024 14:24 schreef Chiappucci het volgende:
Joep
Best een leuke dame toch? Heb er niet zo veel op tegen.quote:Op zondag 7 april 2024 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mensen in haar trappen, zou ik me eerder over verwonderen.
WTF, een heuse vrouw?quote:Op zondag 7 april 2024 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
Bij de NOS zetten ze een wijf in om uitleg te geven over kasseien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |