abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215317459
Na de onvoorspelbare aflevering van vorige week nu weer een aflevering waarbij je broek vanaf zakt.Dit seizoen scoort ook totaal niet goed op RTL 4 las ik vanochtend, denk dat het trucje bij de getrouwen met name nu wel is uitgewerkt en iedereen kan het spel door en door, door het gezien te hebben al die seizoenen dus je kunt niets meer verborgen houden. Vorig seizoen met onbekende Nederlanders begon heel leuk maar werd ook al zo voorspelbaar. Nu gaan ze dan weer een seizoen doen met BN'ers komend jaar, ik denk dat dit programma zichzelf de nek heeft omgedraaid,'vermoord' om maar in De Verraders termen te blijven en dat is jammer....
Die Leslie is een arrogante muts trouwens...nou dat.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215322086
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Na de onvoorspelbare aflevering van vorige week nu weer een aflevering waarbij je broek vanaf zakt.Dit seizoen scoort ook totaal niet goed op RTL 4 las ik vanochtend, denk dat het trucje bij de getrouwen met name nu wel is uitgewerkt en iedereen kan het spel door en door, door het gezien te hebben al die seizoenen dus je kunt niets meer verborgen houden. Vorig seizoen met onbekende Nederlanders begon heel leuk maar werd ook al zo voorspelbaar. Nu gaan ze dan weer een seizoen doen met BN'ers komend jaar, ik denk dat dit programma zichzelf de nek heeft omgedraaid,'vermoord' om maar in De Verraders termen te blijven en dat is jammer....
Waarom vind je haar arrogant?
pi_215322147
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 17:58 schreef DeKleineOnbekende het volgende:

[..]
Waarom vind je haar arrogant?
Die triomfantelijke tronie die ze trekt, niet alleen door de dolk te steken in Sanders rug maar wel vaker. Ik mag haar niet.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 20 oktober 2024 @ 18:11:06 #204
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215322190
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Die triomfantelijke tronie die ze trekt, niet alleen door de dolk te steken in Sanders rug maar wel vaker. Ik mag haar niet.
Ik vind haar juist sympathiek, ze houdt zich wat op de achtergrond en gepaste trots nadat ze Sander eruit heeft gestemd.
pi_215322228
Ik zie dat anders.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 20 oktober 2024 @ 20:51:14 #206
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215323728
Halloween seizoen was afgelopen jaren alleen maar videoland only en prompt krijgen de tv kijkers de beste editie in jaren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_215327412
Die laten het allemaal afweten. De kijkcijfers zijn niet best!
Allemaal cabaretteketet!
pi_215327887
Niels kan niet meer winnen, hij heedf niemand die hem echt vertrouwt.
pi_215333074
Ik vind Leslie ook niet zo top naar vooral door haar domme overtuiging dat Niels absoluut de verrader niet kan zijn. Daarin komt ze nogal onwetend en onnozel over. Zelfs toen Remy er mee kwam wilde ze het niet horen..... het lijkt bijna gescript en een act om het spannend te maken of het is zo geknipt....

Ik kan me niet voorstellen dat in dit programma na zoveel seizoenen, je niet bij iedereen kan denken dat ook die persoon een verrader kan zijn...
pi_215337561
Haha wat een toptwist. Ik ben denk ik net iets meer voor de getrouwen dit keer, maar ik wil eigenlijk niet dat Leslie wint.

Verder is het weer typisch dat de verrader wegkomt met leugens en warrige verklaringen. _O- _O-

De spelregel is glashelder. Niks niet ambigu. 'Besluit men te verleiden' (men heeft dat zogenaamd besloten), 'dan wordt er niet gemoord' (er is wél gemoord). :D
Hotapnyc
pi_215337575
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik mag haar ook niet. Ze straalt inderdaad arrogantie uit. Ze komt pretentieus en elitair over. En onsympathiek. Zij lijkt mij in het echte leven achterbaks, vals, neerbuigend.

Wij hebben allemaal een intuïtie en dit is wat ik met de mijne oppik.
Hotapnyc
pi_215337586
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:11 schreef Marrije het volgende:

[..]
Ik vind haar juist sympathiek, ze houdt zich wat op de achtergrond en gepaste trots nadat ze Sander eruit heeft gestemd.
Gepaste trots? Ze had toevallig geluk. Haar theorie was 100% verkeerd en Sander was 100% geen verrader. Tot hij toevallig vlak voor deze stemming gechanteerd werd.
Hotapnyc
pi_215338857
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 06:39 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik mag haar ook niet. Ze straalt inderdaad arrogantie uit. Ze komt pretentieus en elitair over. En onsympathiek. Zij lijkt mij in het echte leven achterbaks, vals, neerbuigend.

Wij hebben allemaal een intuïtie en dit is wat ik met de mijne oppik.
Zo is dat, zo denk ik er ook over.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215341037
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 06:44 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Gepaste trots? Ze had toevallig geluk. Haar theorie was 100% verkeerd en Sander was 100% geen verrader. Tot hij toevallig vlak voor deze stemming gechanteerd werd.
Sander kon niet zeggen dat hij pas verrader was dan wisten ze meteen dat hij door Niels gekozen was.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_215344506
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 15:53 schreef casita het volgende:

[..]
Sander kon niet zeggen dat hij pas verrader was dan wisten ze meteen dat hij door Niels gekozen was.
Dat zei ik ook niet. :D :9
Hotapnyc
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:21:29 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215368873
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het dit keer juist een van de leukere seizoenen :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_215369500
Nee, te voorspelbaar als je kijkt naar andere seizoenen. Met onbekende Nederlanders is het gewoon veel leuker, alleen kwam dat vorig seizoen niet lekker op gang en had 1 eigenwijze blonde tot aan het eind de macht en werd het ook voorspelbaar. Iedereen krijgt een bepaalde tactiek door en daarom is het niet leuk, en daar is b.v. een WIDM ook niet leuk meer. De leukste seizoenen van De Verraders is met een sterke Verraders groep die het tot het eind red.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 01:24:40 #218
268260 Dr.Mikey
pi_215377683
Leslie is zo dom in de finale helaas.
Makkelijke finale voor Niels knap gedaan maar Iliass (Taxi) blijft de beste verrader.
R.I.P DTS.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 07:22:16 #219
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215378102
Arme Remy. Hij had het pas na de ronde tafel door. Mooie reactie van Leslie op de onthulling.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 08:11:20 #220
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215378211
En nu verraders België aan het kijken, staan 2 afleveringen klaar van seizoen 3 *O*
pi_215378494
Na een paar spannende goeie afleveringen, vond ik deze finale erg tegenvallen....

Hoezo mocht Niels de dolk meenemen, dat is toch nooit?
En kan zijn dat ik het gemist heb, maar hebben we het moment in de wapenkamer gezien?

Niels heeft het misschien sterk gespeeld meer is vooral geholpen door dommigheid van vele. Al is dat een beetje de rode draad door het programma
pi_215381609
Het moment in de wapenkamer was gewoon te zien (tussen de soep en de aardappelen :P)

Wel vond ik het vreemd dat Niels mocht kiezen of hij de dolk de eerste keer wilde inzetten nadat de anderen hun keuze al hadden gemaakt.

Maar desondanks vind ik dat Niels dit goed gespeeld heeft. Met een behoorlijke dosis geluk. Maar toch. Hij heeft moeten zweten af en toe.
pi_215381838
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 16:59 schreef lily het volgende:
Het moment in de wapenkamer was gewoon te zien (tussen de soep en de aardappelen :P)

Wel vond ik het vreemd dat Niels mocht kiezen of hij de dolk de eerste keer wilde inzetten nadat de anderen hun keuze al hadden gemaakt.

Maar desondanks vind ik dat Niels dit goed gespeeld heeft. Met een behoorlijke dosis geluk. Maar toch. Hij heeft moeten zweten af en toe.
Ah dank! Dan was het bij mij tijdens het inschenken van een nieuw kopje koffie c_/ c_/

Twijfelde om te pauzeren maar dacht ik mis toch niks belangrijks :+

Wel eens ook vooral met de ronde tafel en de aanval van Olcay, knap hoe hij het daar heeft kunnen draaien. Ik snap ook niet waarom Niels dit nu mocht kiezen.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 18:15:53 #224
268260 Dr.Mikey
pi_215382140
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 16:59 schreef lily het volgende:

Ja dat vonden wij ook raar Niels mocht en als laatste stemmen en ook toen pas bepalen of hij zijn dolk ging inzetten.

Wat wij ook niet begrepen dat Leslie niet van Remy afging nadat hij het rode stofje in het vuur gooide.
Frank legde net ervoor uit als er nog een verrader tussen jullie drie zit zou die alles mee naar huis nemen. Remy koos voor nog een verbanning dat zou een verrader op dat moment nooit meer doen als hij als enige over was. (Tristan deed het daarom wel bij de onbekenden eerder dit jaar).

Maar op het moment dat Remy zelf nog voor een verbanning kiest had Leslie moeten weten dat hij nooit een verrader kon zijn.
R.I.P DTS.
pi_215383150
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 07:08 schreef viceversa het volgende:
Niels kan niet meer winnen, hij heedf niemand die hem echt vertrouwt.
Liep toch anders :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')