Waarom vind je haar arrogant?quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Na de onvoorspelbare aflevering van vorige week nu weer een aflevering waarbij je broek vanaf zakt.Dit seizoen scoort ook totaal niet goed op RTL 4 las ik vanochtend, denk dat het trucje bij de getrouwen met name nu wel is uitgewerkt en iedereen kan het spel door en door, door het gezien te hebben al die seizoenen dus je kunt niets meer verborgen houden. Vorig seizoen met onbekende Nederlanders begon heel leuk maar werd ook al zo voorspelbaar. Nu gaan ze dan weer een seizoen doen met BN'ers komend jaar, ik denk dat dit programma zichzelf de nek heeft omgedraaid,'vermoord' om maar in De Verraders termen te blijven en dat is jammer....
Die Leslie is een arrogante muts trouwens...nou dat.
Die triomfantelijke tronie die ze trekt, niet alleen door de dolk te steken in Sanders rug maar wel vaker. Ik mag haar niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:58 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Waarom vind je haar arrogant?
Ik vind haar juist sympathiek, ze houdt zich wat op de achtergrond en gepaste trots nadat ze Sander eruit heeft gestemd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die triomfantelijke tronie die ze trekt, niet alleen door de dolk te steken in Sanders rug maar wel vaker. Ik mag haar niet.
Ik mag haar ook niet. Ze straalt inderdaad arrogantie uit. Ze komt pretentieus en elitair over. En onsympathiek. Zij lijkt mij in het echte leven achterbaks, vals, neerbuigend.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die triomfantelijke tronie die ze trekt, niet alleen door de dolk te steken in Sanders rug maar wel vaker. Ik mag haar niet.
Gepaste trots? Ze had toevallig geluk. Haar theorie was 100% verkeerd en Sander was 100% geen verrader. Tot hij toevallig vlak voor deze stemming gechanteerd werd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind haar juist sympathiek, ze houdt zich wat op de achtergrond en gepaste trots nadat ze Sander eruit heeft gestemd.
Zo is dat, zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik mag haar ook niet. Ze straalt inderdaad arrogantie uit. Ze komt pretentieus en elitair over. En onsympathiek. Zij lijkt mij in het echte leven achterbaks, vals, neerbuigend.
Wij hebben allemaal een intuïtie en dit is wat ik met de mijne oppik.
Sander kon niet zeggen dat hij pas verrader was dan wisten ze meteen dat hij door Niels gekozen was.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:44 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Gepaste trots? Ze had toevallig geluk. Haar theorie was 100% verkeerd en Sander was 100% geen verrader. Tot hij toevallig vlak voor deze stemming gechanteerd werd.
Dat zei ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:53 schreef casita het volgende:
[..]
Sander kon niet zeggen dat hij pas verrader was dan wisten ze meteen dat hij door Niels gekozen was.
Ik vind het dit keer juist een van de leukere seizoenenquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Na de onvoorspelbare aflevering van vorige week nu weer een aflevering waarbij je broek vanaf zakt.Dit seizoen scoort ook totaal niet goed op RTL 4 las ik vanochtend, denk dat het trucje bij de getrouwen met name nu wel is uitgewerkt en iedereen kan het spel door en door, door het gezien te hebben al die seizoenen dus je kunt niets meer verborgen houden. Vorig seizoen met onbekende Nederlanders begon heel leuk maar werd ook al zo voorspelbaar. Nu gaan ze dan weer een seizoen doen met BN'ers komend jaar, ik denk dat dit programma zichzelf de nek heeft omgedraaid,'vermoord' om maar in De Verraders termen te blijven en dat is jammer....
Die Leslie is een arrogante muts trouwens...nou dat.
Ah dank! Dan was het bij mij tijdens het inschenken van een nieuw kopje koffiequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:59 schreef lily het volgende:
Het moment in de wapenkamer was gewoon te zien (tussen de soep en de aardappelen)
Wel vond ik het vreemd dat Niels mocht kiezen of hij de dolk de eerste keer wilde inzetten nadat de anderen hun keuze al hadden gemaakt.
Maar desondanks vind ik dat Niels dit goed gespeeld heeft. Met een behoorlijke dosis geluk. Maar toch. Hij heeft moeten zweten af en toe.
Ja dat vonden wij ook raar Niels mocht en als laatste stemmen en ook toen pas bepalen of hij zijn dolk ging inzetten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:59 schreef lily het volgende:
Het moment in de wapenkamer was gewoon te zien (tussen de soep en de aardappelen)
Wel vond ik het vreemd dat Niels mocht kiezen of hij de dolk de eerste keer wilde inzetten nadat de anderen hun keuze al hadden gemaakt.
Maar desondanks vind ik dat Niels dit goed gespeeld heeft. Met een behoorlijke dosis geluk. Maar toch. Hij heeft moeten zweten af en toe.
Liep toch andersquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:08 schreef viceversa het volgende:
Niels kan niet meer winnen, hij heedf niemand die hem echt vertrouwt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |