Mijn pride and joy... een Oakley, X-metal XX. Zodra ik ook maar een schaduw kan zien buiten, zet ik dat ding op. Iets waar ik veel commentaal op krijg, want het is winter, dus draag je geen zonnenbril...
...en dit is mijn allernieuwste aanwinst in mijn icoontje zie je hoe dat onding uiteindelijk staat.
Als iemand een zonnenbril wil kopen van echt goede kwaliteit raad ik Oakley aan, helaas zijn ze godsongenadig duur, maar je krijgt er wel kwaliteit voor terug.
quote:2 woorden: Armani Sunglasses
Op zondag 16 februari 2003 19:44 schreef Cairon het volgende:
Dit is toch echt een serieus topic hoor. Zonnenbrillen zijn echt iets voor lifestyle. Neem nu mijn Oakley X-metal XX, dat ding is een van de betere zonnenbrillen, vervaardigd uit titanium en met een hoge kwaliteit van glas.Als iemand een zonnenbril wil kopen van echt goede kwaliteit raad ik Oakley aan, helaas zijn ze godsongenadig duur, maar je krijgt er wel kwaliteit voor terug.
quote:zit iemand op te scheppen over haar zonnebrillen
Op zondag 16 februari 2003 19:44 schreef Cairon het volgende:
Dit is toch echt een serieus topic hoor. Zonnenbrillen zijn echt iets voor lifestyle. Neem nu mijn Oakley X-metal XX, dat ding is een van de betere zonnenbrillen, vervaardigd uit titanium en met een hoge kwaliteit van glas.Als iemand een zonnenbril wil kopen van echt goede kwaliteit raad ik Oakley aan, helaas zijn ze godsongenadig duur, maar je krijgt er wel kwaliteit voor terug.
quote:Ja,..ZONNEBRIL!
Op zondag 16 februari 2003 19:42 schreef Nadientje het volgende:
is het eigenlijk niet ZONNEBRIL?? en niet zonnenbril
quote:is al veranderd in topictitel
Op zondag 16 februari 2003 19:45 schreef Peewee het volgende:[..]
Ja,..ZONNEBRIL!
Want er is maar één zon,..
Ik heb een zonnebril op sterkte, "gekregen" bij het kopen van mijn bril bij de Pearl. Geen merk dus.
quote:ga eens terug naar onzin.
Op zondag 16 februari 2003 19:46 schreef extreme het volgende:
'Oakley' spreek je dat niet uit als 'Ugly'?
quote:Heb je ook een Donkervoort auto dan?
Op zondag 16 februari 2003 19:47 schreef Ordos20 het volgende:
De zonnebril met het beste glas voor in de zon en het autorijden. Dat is er maar 1. Donkervoort. No arguments (probeer het maar en zie het verschil)
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:46 schreef extreme het volgende:
'Oakley' spreek je dat niet uit als 'Ugly'?
Een Oakley is veelal gemaakt van staal en is duur omdat het merk garant staat aan een zeer hoge kwaliteit. Ze hebben de beste ontwerpen, de meest strakke vormgeving en qua glazen de meeste variatie en de beste kwaliteit. Er is tijd en geld in gaan zitten om een zo optimaal resultaat te boeken en een estetisch verantwoord product aan de klant te bieden.
quote:Uhm je betaalt echt wel voor het merk. En mooiste monturen? Dat is puur smaak. Iedereen heeft andere ogen. En dus is het ene merk bij jou heel anders dan bij mij. Ik zelf heb een Armani zonnebril. En dat vind ik lekker. Hij zit goed op m,n gezicht. Ik kan er perfect door kijken! En ik vind het veel mooier. Er staat niet duidelijk Armani op. Dus geen hoog patser gehalte. En over prijzen gesproken. Dat vind ik onzin. Ik blij daarom ook bij Armani brillen zitten. Puur omdat ik ze lekker vind kijken. Heb een keer een Oakley gekocht. Die heb ik meteen weer verkocht. ze zitten gewoon niet lekker bij mij. En ik ken genoeg Oakley brillen van plastic. Moet je maar eens kijken voor de gein! En die titanium brillen zijn er niet zo veel soorten van hoor. Oakley blijft op veel plastik brillen maken.
Op zondag 16 februari 2003 20:03 schreef Cairon het volgende:
Een Oakley is niet gemaakt van plastic. Iedereen kan een zonnebrilletje kopen dat gemaakt is van tweederangs onderdelen in een fabriek, ergens in de achterhoeken van Taiwan, en door uitgemergelde kindervingertjes in elkaar geschroefd.Een Oakley is veelal gemaakt van staal en is duur omdat het merk garant staat aan een zeer hoge kwaliteit. Ze hebben de beste ontwerpen, de meest strakke vormgeving en qua glazen de meeste variatie en de beste kwaliteit. Er is tijd en geld in gaan zitten om een zo optimaal resultaat te boeken en een estetisch verantwoord product aan de klant te bieden.
werk jij voor Oakley overgens?
Maar zoals ik al zij. Ik blijf bij Armani
quote:RayBan, Armani, Persol, dat zijn zonnebrillen,
Op zondag 16 februari 2003 19:48 schreef Hrun het volgende:[..]
ga eens terug naar onzin.
maar hey, smaken verschillen gelukkig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |