Dat mag hij doen. Ook al is hij een zwakke trainer, dit is hem niet gegund.quote:Op zondag 7 april 2024 16:06 schreef Heeinz het volgende:
Ik sluit niet uit dat Schip de handdoek in de ring gooit
Nee dan was de boel nu al gestaakt gok ik.quote:Op zondag 7 april 2024 16:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met uitpubliek was dit nooit gebeurd.
schip is geen wereldtrainer, dat weten we. Maar ik vind dat de spelersgroep hem echt te kakken zet vandaag.quote:Op zondag 7 april 2024 16:06 schreef Heeinz het volgende:
Dat is ook weer overdreven gezien de huidige positie. Maar denken aan Europees voetbal is gewoon idioot.quote:
Bij de 3-0 wilde ik de spelers nog niet iets kwalijk nemen, maar wat er nu allemaal gebeurd is echt schandalig.quote:Op zondag 7 april 2024 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
schip is geen wereldtrainer, dat weten we. Maar ik vind dat de spelersgroep hem echt te kakken zet vandaag.
Hij verdient dit niet.
Die laatste 5 potjes maken nu ook niet meer uit.quote:Op zondag 7 april 2024 16:06 schreef Heeinz het volgende:
De meeste van ons waren al lam geslagen...quote:Op zondag 7 april 2024 16:09 schreef UedaMANIA het volgende:
Ik zie de users in dit topic voor mij a la Taylor deze wedstrijd.
Zo kan ie wel weer hequote:Op zondag 7 april 2024 16:09 schreef UedaMANIA het volgende:
Dat zal je nog verbazen, dit komt niet echt als een verrassingquote:Op zondag 7 april 2024 16:09 schreef UedaMANIA het volgende:
Precies.quote:Op zondag 7 april 2024 16:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bij de 3-0 wilde ik de spelers nog niet iets kwalijk nemen, maar wat er nu allemaal gebeurd is echt schandalig.
Nou nou nou.quote:Op zondag 7 april 2024 16:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
Het aantal zelfmoorden zal wel toenemen vandaag
Selectie mag ook wel afgezet worden op de Brienenoord.quote:Op zondag 7 april 2024 16:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
Heb al 113 gebeld voor Kale en Kokkie.quote:Op zondag 7 april 2024 16:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
Je bent altijd welkomquote:Op zondag 7 april 2024 16:14 schreef De_Pel het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
Schoten 24-0
Op doel 15-0
Zou het uitmaken?quote:Op zondag 7 april 2024 16:14 schreef UedaMANIA het volgende:
Waarom is die pupil eigenlijk aanvoerder?
Het opnieuw beginnen moet vóór de zomer. Ruim vóór de zomer zelfs. Daar zit nu het grootste probleem..quote:Op zondag 7 april 2024 16:10 schreef RAVW het volgende:
Zo die gifbeker is dus nog niet leeg bij Ajax
Dit jaar mag maar snel af gelopen zijn voor Ajax, na de zomer maar weer eens op nieuw beginnen
LOL als je dat 2 jaar geleden had gezegd dat dit zou gebeuren , had je in een dwangbuis afgevoerd geweestquote:
Heracles rolt AZ gewoon op met 5-0 terwijl Ajax daar twee keer kansloos van verloor.quote:Op zondag 7 april 2024 16:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
LOL als je dat 2 jaar geleden had gezegd dat dit zou gebeuren , had je in een dwangbuis afgevoerd geweest
Maar dit is gewoon echt schandalig. Zelfs een Heracles laat dit nog niet eens gebeuren
AZ staat dan ook om bekend dat ze het nog wel eens laten afweten tegen de kleinere clubs.quote:Op zondag 7 april 2024 16:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heracles rolt AZ gewoon op met 5-0 terwijl Ajax daar twee keer kansloos van verloor.
Hey, hetzelfde grapje elke invalbeurt van Rijkhoff. Leuk.quote:Op zondag 7 april 2024 16:25 schreef UedaMANIA het volgende:
Hey, Snelle in de spits bij jullie. Leuk!
Je merkt direct het gemis van Hendersonquote:Op zondag 7 april 2024 16:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met een fitte selectie was dit natuurlijk nooit gebeurd.
En dat terwijl hij voor de Eagles isquote:Op zondag 7 april 2024 16:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hey, hetzelfde grapje elke invalbeurt van Rijkhoff. Leuk.
Mag hopen dat die bus al vertrokken is. Ze zien maar hoe ze thuiskomen.quote:Op zondag 7 april 2024 16:28 schreef RAVW het volgende:
Zo douchen en snel de bus en en terug naar Amsterdam voor Ajax
En heel snel vergeten
Jaa, Feyenoord is een goede ploeg natuurlijk, je probeert wel tot voetballen te komen, maar je moet ook realistisch zijn, we hebben een heel jonge ploeg.quote:
Net maar abbo viaplay genomen.. Voortaan mijn Engelse club (WHUFC) maar volgen..quote:Op zondag 7 april 2024 16:29 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, tijd voor echt voetbal, Man United - Liverpool.
Had in het begin het idee dat jullie het vooral te mooi wilde doen.....quote:Op zondag 7 april 2024 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan hebben we jullie nog gespaard.
2 strafschoppen niet gehad, doelpunt afgekeurd.quote:Op zondag 7 april 2024 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan hebben we jullie nog gespaard.
Roepen jullie dat niet al 2 jaar?quote:Op zondag 7 april 2024 16:35 schreef Parafernalia het volgende:
Nou slechter kan het in elk geval niet meer worden
Steijn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |