Deze user geeft niks om daadwerkelijk onderzoek.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:32 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook saharastof. Saharazand is te zwaar om zo te ver te komen. Saharastof schuurt ook.
Het valt me een beetje tegen dat je je niet beter in deze zaak hebt verdiept. Ik bedacht in korte tijd dat saharastof schuurt en dus materialen bevat die in autolak zitten. Had je zelf ook wel een beetje kunnen bedenken voordat je allerlei paniekberichten de wereld in stuurt.
Er zijn vast genoeg andere threads op dit forum waar je je kunt vermaken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:34 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry hoor maar kan dit topic niet gesloten worden? Dit is gewoon het faciliteren van nonsens.
Uhmm even denken… klaar met denken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:34 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry hoor maar kan dit topic niet gesloten worden? Dit is gewoon het faciliteren van nonsens.
Ok maar waarom niet dan? Want dan kan je over alles wel een complot bedenken en er een topic over openenquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhmm even denken… klaar met denken.
Nee gaan we niet sluiten
Als we ieder topic moeten sluiten omdat sommigen het onzin topics vinden blijven er snel geen topics meer over op fora.. En je kan topics ook negeren he? Doe ik ook vaak zat forumbreed als ik ergens het nut van het lezen niet van in zie.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ok maar waarom niet dan? Want dan kan je over alles wel een complot bedenken en er een topic over openen
natuurlijk kan ik het negeren, maar nogmaals je kan voor elk onzin gedachte een topic op BNW openen zolang er maar een paar tweets als bron bijgevoegd worden of hoe moet ik het zienquote:Op woensdag 24 april 2024 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als we ieder topic moeten sluiten omdat sommigen het onzin topics vinden blijven er snel geen topics meer over op fora.. En je kan topics ook negeren he? Doe ik ook vaak zat forumbreed als ik ergens het nut van het lezen niet van in zie.
Als iedereen over bepaalde topics van mening is dat het onzin is en niet reageert zakt het topic ook vanzelf weg. Maar zijn genoeg reacties op de posts van Za zie ik.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
natuurlijk kan ik het negeren, maar nogmaals je kan voor elk onzin gedachte een topic op BNW openen zolang er maar een paar tweets als bron bijgevoegd worden of hoe moet ik het zien
Lijkt me toch dat er wel iets van een basis aan grond moet zijn
Ja, totdat je bijvoorbeeld post dat medewerkers van een bepaalde internetwebsite pedofielen zijn. Dit soort dingen zijn altijd leuk, totdat het te dichtbij komt.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ok maar waarom niet dan? Want dan kan je over alles wel een complot bedenken en er een topic over openen
Wellicht magnetisch om de Russische wolken aan te trekken...quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:24 schreef Vis1980 het volgende:
Het is helemaal niet raar dat het magnetisch is, of een gedeelte ervan. Je zou eens moeten weten waar allemaal metalen in zitten, zelfs in jou, 'ook zonder vaccinatie'.
Maar oké laten we het meespelen. Nu is het een groot complot, magnetisch zand. En wat wil de boosdoener er precies mee bereiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |