abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213105844
quote:
Israël en de VS verwachten dat Iran tussen nu en het einde van de ramadan een vergeldingsactie gaat uitvoeren voor de Israëlische aanval op het Iraans consulaat in Damascus. Dat meldt het Amerikaanse CBS News. De ramadan eindigt in de loop van volgende week.

De VS zeggen over inlichtingen te beschikken dat Iran raketten en drones gaan gebruiken bij de aanval, aldus anonieme functionarissen tegen CBS. Wat het doelwit wordt blijft ongewis.

Israël heeft vandaag uit voorzorg 28 ambassades dichtgehouden, berichten Israëlische media, zonder te vermelden in welke landen. Omdat de Israëlische aanval een consulaat trof, bestaat in het land de vrees dat Iran ook een diplomatieke post zal willen raken.

Gisteren berichtte The Jerusalem Post dat bepaalde Israëlische ambassadeurs was verzocht zich niet te vertonen bij publieke evenementen en dat alle ambassades in een hoge staat van paraatheid zijn gebracht. Premier Netanyahu verzekerde dat Israël zich kan verdedigen tegen een eventuele aanval van Iran. "Wie ons pijn doet, doen wij pijn", zei hij.

Een Iraanse functionaris zei vandaag op X dat Iran de VS heeft gewaarschuwd zich afzijdig te houden en zich niet in de "val van Netanyahu" te laten slepen.
https://nos.nl/collectie/(...)E-container-76632879

De babbelbox vraagt zich af, wanneer breekt de pleuris uit?
POLL
  zaterdag 6 april 2024 @ 09:15:08 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213105867
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')