Dus omdat je voor internet betaald moet alles via die weg gratis zijn?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bedrijven en zelfs wetgevers hebben zich in hun hoofd gehaald dat ze het world wide web in stukjes mogen hakken om dan met winstoogmerk te verdelen. Sorry, er komt hier een dure kabel uit de Nederlandse grond en daarmee heb ik toegang. Je openbaart content door het op internet te zetten, dan kun je proberen daar geld voor te krijgen of reclame mee door de strot te rammen, prima. Maar ik vind dat ik mag proberen te zien wat je zoal op het internet hebt gegooid.
Op de zenders van RTL en Talpa na is eigenlijk alles tegenwoordig gratis in HD.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:24 schreef Cilantro het volgende:
Ik heb jaren geleden de Ziggy opgezegd maar kan nog steeds gratis kabel tv ontvangen. Wel SD kwaliteit maar toch.
Stam+tquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dus omdat je voor internet betaald moet alles via die weg gratis zijn?![]()
"Ik betaal wegenbelasting dus doe wat ik zelf wil op de openbare weg."quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stam+t
Ja wel mooie logica. Ik zag een Bugatti op internet dus die heb ik maar gejat.
Geen LED buizen hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:34 schreef Oud_student het volgende:
Mijn illegale TV werkt nog op buizen (lampen) en deze zijn verboden door de EU
Nee hoor, probeer er gerust geld voor te krijgen, maar ga niet zeiken dat mensen niet mogen proberen gratis te zien wat jij erop pleurt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dus omdat je voor internet betaald moet alles via die weg gratis zijn?![]()
Komen die dingen nog uit Rusland?quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:34 schreef Oud_student het volgende:
Mijn illegale TV werkt nog op buizen (lampen) en deze zijn verboden door de EU
12 euro tivimate en 25 iptv abo per jaar. Das 3 euro per maand.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:10 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik overweeg Tivimate te instaleren op mijn chromecast. Voor ¤15 per maand trek je alles binnen zonder reclame.
Ik dacht dat dat niet meer mogelijk was?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:24 schreef Cilantro het volgende:
Ik heb jaren geleden de Ziggy opgezegd maar kan nog steeds gratis kabel tv ontvangen. Wel SD kwaliteit maar toch.
Amazon heb ik puur omdat de bezorgkosten eruit gaan. Kijk er werkelijk nooit op.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:16 schreef Morri2 het volgende:
Ik vond de streamingsdiensten wel een uitkomst, maar het is inderdaad erg versnipperd. We wisselen de abonnementen af. Een maandje dit, twee maandjes dat...
Maar nu las ik laatst dat Disney overweegt om een bedrag te vragen voor als je opzegt en dan dan weer abonneert. Soort van 'aanmeldingsbedrag'.
En in het algemeen roepen die diensten dat ze de investeringen er niet uit krijgen zonder reclame. Amazon Prime is al met reclame begonnen.
Mocht dat allemaal echt voet aan de grond krijgen, dan gaat hier alles opgezegd worden.
Haha wat is dit nou weer voor argumentquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik betaal 60 euro per maand voor het internet en dan zou ik maar een selectie van het internet mogen consumeren?
Ja en vroeger schakelde je dan van voor de serie over sbs6 naar rtl5 met evenveel reclame.quote:Op maandag 8 april 2024 06:58 schreef roos94 het volgende:
Het hele streaminggebeuren is gewoon debiel. Dan ben je de hele tijd (lees; een jaar) een programma aan het volgen op videoland. En dan opeens is ie niet meer op videoland maar op nlziet. En dan moet je dus daar een abo afsluiten om verder te kijken. Ja dag.
niet zomaar hoor ,quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je het zo feitelijk doet: In Nederland is downloaden van films etc niet illegaal. Dus je moet gewoon lekker alles downloaden.
Ik kijk niet illegaal. Ik stop dan gewoon met kijken.quote:Op maandag 8 april 2024 07:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja en vroeger schakelde je dan van voor de serie over sbs6 naar rtl5 met evenveel reclame.
Illegale kijkers zijn een stel verwende nesten die denken dat alles gratis moet zijn omdat het op internet staat.
Idem. Zo veel kijk ik nu ook weer niet, en er zijn zat andere dingen te doen. Ik vind reclame kijken gewoon zonde van m'n tijd ook. Ik heb er ook het gedudl niet voor.quote:Op maandag 8 april 2024 07:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik kijk niet illegaal. Ik stop dan gewoon met kijken.
Maat van mij heeft VPN naar Zimbabwe gemaakt en daar abbo afgesloten voor 3 euro p/m ofzo.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:05 schreef Inbox het volgende:
Heb nog steeds 4k Netflix via Turkije en dat deel ik wat via Turkije nog steeds kan. De 2 mensen waar ik mee deel betalen samen mijn abonnement dus ik kijk zelf gratis
Allemaal wilden ze lekker binnenlopen op het succes van Netflix en allemaal komen ze van een koude kermis terug. Die walgelijke hebberigheid heeft een hoop kapot gemaakt, en nu proberen ze er nog een beetje uit te halen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:16 schreef Morri2 het volgende:
Ik vond de streamingsdiensten wel een uitkomst, maar het is inderdaad erg versnipperd. We wisselen de abonnementen af. Een maandje dit, twee maandjes dat...
Maar nu las ik laatst dat Disney overweegt om een bedrag te vragen voor als je opzegt en dan dan weer abonneert. Soort van 'aanmeldingsbedrag'.
En in het algemeen roepen die diensten dat ze de investeringen er niet uit krijgen zonder reclame. Amazon Prime is al met reclame begonnen.
Mocht dat allemaal echt voet aan de grond krijgen, dan gaat hier alles opgezegd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |