abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 april 2024 @ 08:45:07 #1
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_213105584
Vandaag op het AD:
https://www.ad.nl/tech/me(...)npak-nodig~aefee27a/

Quote:
"Meer dan één miljoen Nederlanders kijken voor een habbekrats illegaal televisie en streamingsdiensten via internet. Daarmee zijn we koploper in Europa. Justitie pakt grote criminele aanbieders aan, maar de thuisgebruiker blijft vooralsnog buiten schot. Terwijl die net zo goed strafbaar handelt."

POLL
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 6 april 2024 @ 08:48:21 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213105607
Nee. Ik heb ook geen idee hoe ik dit zou moeten doen :')
Ik kijk geen TV. Ik kijk Youtube, Twitch en af en toe een maandabo bij Netflix, Amazon Prime of Videoland :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 6 april 2024 @ 08:48:27 #3
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213105610
Het verschil tussen een bijwoord en een bijvoeglijk naamwoord is betekenisvol hier. TT lijkt me niet juist.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213105631
Het aanbod is er
Het is tyfusduur
Streamingsdiensten zijn ernstig versnipperd
Kabelaars met hun pakketjes maken ook alles ondoorgrondelijk
Het leven is enorm duurder geworden, dus gaan mensen besparen op alles wat kan.

En dan gelijk gaan janken over dat mensen die zo kijken net zo schuldig zijn.
:')

Ga eens een keer zorgen voor concurrentie op de kabel en een abbo wat streamingsdiensten verzameld.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213105649
Het zou natuurlijk wel toepasselijk zijn om de paywall te omzeilen van dit premium artikel over het gratis afnemen van betaalde diensten.
  zaterdag 6 april 2024 @ 08:52:44 #6
28167 matthijst
pi_213105652
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 08:48 schreef -XOR- het volgende:
Het verschil tussen een bijwoord en een bijvoeglijk naamwoord is betekenisvol hier. TT lijkt me niet juist.
Scherp, overgenomen van AD.
Is er ook een variant zoals iptv voor kranten? :P
  zaterdag 6 april 2024 @ 08:53:48 #7
28167 matthijst
pi_213105665
quote:
84s.gif Op zaterdag 6 april 2024 08:48 schreef Starhopper het volgende:
Ik kijk geen TV. Ik kijk Youtube, Twitch en af en toe een maandabo bij Netflix, Amazon Prime of Videoland :)
iptv bevat volgens het artikel ook alle streamingdiensten.
pi_213105682
Die aanbieders zijn de grootste criminelen.

Kijk bijv Viaplay en Videoland.
Zoveel betalen voor zo veel bagger....
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 april 2024 @ 09:04:58 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_213105779
Volgens mij kijk ik alles wat legaal beschikbaar is netjes legaal, iptv gebruik ik sowieso niet :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 6 april 2024 @ 09:06:17 #10
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213105788
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 08:52 schreef matthijst het volgende:

[..]
Scherp, overgenomen van AD.
Is er ook een variant zoals iptv voor kranten? :P

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2024 14:41:01 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213105876
Ik vond de streamingsdiensten wel een uitkomst, maar het is inderdaad erg versnipperd. We wisselen de abonnementen af. Een maandje dit, twee maandjes dat...

Maar nu las ik laatst dat Disney overweegt om een bedrag te vragen voor als je opzegt en dan dan weer abonneert. Soort van 'aanmeldingsbedrag'.

En in het algemeen roepen die diensten dat ze de investeringen er niet uit krijgen zonder reclame. Amazon Prime is al met reclame begonnen.

Mocht dat allemaal echt voet aan de grond krijgen, dan gaat hier alles opgezegd worden.
pi_213105912
Ik vind het allemaal het geld niet waard. Netflix heeft leuke documentaires soms, Amazon wat specieke series en films die ik graag zie, maar niks wat beklijft.

Ik ben te lui om weer illegaal te downloaden en weet niet eens wat iptv is, maar heb wel alle abo's opgezegd, het was gewoon de centen niet waard.

Lekker geen tv kijken. Meer tijd voor het beste forum van west europa en mn xbox.
-nee-
  zaterdag 6 april 2024 @ 09:22:56 #13
28167 matthijst
pi_213105943
Met reclame wordt het wel irritant ja.
Hele idee is juist betalen om geen reclame te krijgen.

Hoop dat die prutsers eens een keer met een overkoepelend portaal komen ala Spotify en apple music.
Dat je in ieder geval in 1 overzicht alles kunt zien.
Apple TV+ app probeert zoiets, maar die mist Netflix koppeling.
pi_213105992
Kleine aanvulling op de poll: iptv is het (technische) protocol. Dat is op zich niet illegaal. Het omzeilen van abonnementskosten is dat wel.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_213106058
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 09:22 schreef matthijst het volgende:

Hoop dat die prutsers eens een keer met een overkoepelend portaal komen ala Spotify en apple music.
Sommige podcasts gaan ook naar podimo waar je een abonnement voor nodig hebt.
  zaterdag 6 april 2024 @ 09:36:46 #16
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_213106066
Ja wat hadden ze dan verwacht.

Ik ga naar huis.
  zaterdag 6 april 2024 @ 09:41:32 #17
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_213106102
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 09:16 schreef Morri2 het volgende:
Ik vond de streamingsdiensten wel een uitkomst, maar het is inderdaad erg versnipperd. We wisselen de abonnementen af. Een maandje dit, twee maandjes dat...

Maar nu las ik laatst dat Disney overweegt om een bedrag te vragen voor als je opzegt en dan dan weer abonneert. Soort van 'aanmeldingsbedrag'.

En in het algemeen roepen die diensten dat ze de investeringen er niet uit krijgen zonder reclame. Amazon Prime is al met reclame begonnen.

Mocht dat allemaal echt voet aan de grond krijgen, dan gaat hier alles opgezegd worden.
Haha wat :D de tering dan voor ze.
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
pi_213106266
Jaarabo voor 16 euro icm het overzichtelijke IPTV Smarters Pro vs 20 streamingsdiensten x minimaal 12 euro per maand. :')
  zaterdag 6 april 2024 @ 10:21:21 #19
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_213106684
Ik zie wel een systeem voor me waarbij je een abonnement afneemt bij een streamingdienst, en via dat abonnement ook het aanbod van andere streamingdiensten kunt raadplegen. Tegen een klein bedrag – dat automatisch bovenop je abonnementskosten komt – kun je dan tijdelijke toegang tot films of series van die andere aanbieder aanschaffen.

Dus je hebt bijvoorbeeld een Netflix-abonnement, en kunt – idealiter gewoon binnen de app – voor bijvoorbeeld 2 euro een week lang toegang tot Assepoester kopen op Disney+, of voor 3 euro een maand lang toegang tot Rings of Power op Amazon Prime (prijzen en termijnen even snel uit de dikke duim gezogen).

Streamingdiensten kunnen dan nog steeds concurreren met "exclusieve" content (gebruikers willen immers hun abonnement bij de dienst waar ze het meest gebruik van maken) en met gebruiksvriendelijkheid en kwaliteit van de app. Als gebruiekrs voldoende inhoud van een andere dienst kijken, loont het alsnog om een tweede (of derde, vierde, etc.) abonnement aan te schaffen. Dit kan zelfs geïntegreerd kan worden in het bovenstaande zodat je nog steeds maar één app hoeft te gebruiken.

Wellicht leidt het tot een afname in abonnementen, maar het leidt ook tot een stijging van inkomsten doordat niet-abonnementshouders je inhoud kopen omdat ze net die éne film of die éne serie willen zien die jij aanbiedt en die ze anders zouden downloaden of overslaan.

Je biedt dan alsnog een laagdrempelige, eenvoudige, en betaalbare optie aan consumenten om legaal inhoud te kunnen aanschaffen en bekijken zonder dat die met abonnementen hoeven te gaan jongleren of gewoon maar weer bittorrent installeren.
pi_213106769
Ik download het liever gewoon in gigantische kwaliteit.
Conscience do cost.
pi_213107066
Ik was een tijdje terug op de Bazaar in Beverwijk en daar had je meerdere stalletjes die gigantische banners hadden hangen dat je daar een kastje kon kopen waar alle zenders en streamingsdiensten op zaten. Niet eens een maandelijks of jaarlijks bedrag, gewoon alleen dat kastje aanschaffen. Kan me best voorstellen dat veel mensen niet eens weten dat het illegaal is als het op zo'n plek in the open aangeboden wordt.

Zelf heb ik nog steeds een lineair tv-abonnement, voornamelijk om live voetbal te kijken en mijn vriendin volgt toch ook wel een aantal dingen op tv. Daarnaast hebben we Videoland voor 99 cent, want een aanbieding was toen RTL XL stopte en Netflix, maar dat gebruiken we niet eens veel. Maar wat hier al veel meer is aangegeven, de versplintering van de streamingsdiensten is echt bizar en dan snap ik wel dat je je heil zoekt in illegale IPTV.
pi_213107178
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 april 2024 09:36 schreef nietzman het volgende:
Ja wat hadden ze dan verwacht.

[ afbeelding ]
Sinds GoT dat ik niet legaal kon afnemen had ik de piratenhoed afgezet. Vorig jaar is die weer opgegaan en gaan we naar de piratenbaai alsof het 2008 is.
pi_213107314
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 08:50 schreef Red_85 het volgende:
Het aanbod is er
Het is tyfusduur
Streamingsdiensten zijn ernstig versnipperd
Kabelaars met hun pakketjes maken ook alles ondoorgrondelijk
Het leven is enorm duurder geworden, dus gaan mensen besparen op alles wat kan.

En dan gelijk gaan janken over dat mensen die zo kijken net zo schuldig zijn.

Ga eens een keer zorgen voor concurrentie op de kabel en een abbo wat streamingsdiensten verzameld.
Wat een onzin.
Streamingsdiensten is totaal niet relevant. Is je eigen keus.
Ja, TV kijken is heel duur. Nou ja dan doe je maar zonder als je het niet kan bekijken.

Illegaal is illegaal. En concurrentie is er.
pi_213107323
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 08:55 schreef Toine51 het volgende:
Die aanbieders zijn de grootste criminelen.

Kijk bijv Viaplay en Videoland.
Zoveel betalen voor zo veel bagger....
Gelukkig is dat allemaal extra en komt er nooit iets goeds op.
Oftewel: Je hoeft het niet te nemen.
pi_213107331
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 11:17 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wat een onzin.
Streamingsdiensten is totaal niet relevant. Is je eigen keus.
Ja, TV kijken is heel duur. Nou ja dan doe je maar zonder als je het niet kan bekijken.

Illegaal is illegaal. En concurrentie is er.
Als je het zo feitelijk doet: In Nederland is downloaden van films etc niet illegaal. Dus je moet gewoon lekker alles downloaden.
Conscience do cost.
pi_213107339
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 09:22 schreef matthijst het volgende:

Apple is sowieso al troep, dus elke cent dat naar Apple gaat is al een cent teveel.
pi_213107422
Dat je tv zenders via zo'n kastje kunt kijken snap ik maar hoe werkt dat met Netflix en andere streamingdiensten?
pi_213107433
quote:
84s.gif Op zaterdag 6 april 2024 08:48 schreef Starhopper het volgende:
normie
pi_213107454
Heb prime, disney en hbo, daarnaast nog iptv, vind het wel goed. Geen zin in tien verschillende aanbieders om films/series te kijken, is niet voor niets dat veel mensen weer overstappen op illegaal streamen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213107541
De overheid kan dit reguleren met een streamingtoeslag
  zaterdag 6 april 2024 @ 12:12:58 #31
28167 matthijst
pi_213107876
quote:
8s.gif Op zaterdag 6 april 2024 11:18 schreef ems. het volgende:

[..]
Als je het zo feitelijk doet: In Nederland is downloaden van films etc niet illegaal. Dus je moet gewoon lekker alles downloaden.
Uhm, sinds 2014 ook hier illegaal hoor :)
  zaterdag 6 april 2024 @ 12:15:38 #32
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213107919
Ik heb IPTV voor de sport dus met name racen en voetbal, daarnaast heb ik ESPN 1 t/m 4 via mijn provider, het is goed met ze. :W
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_213108688
Ik betaal 60 euro per maand voor het internet en dan zou ik maar een selectie van het internet mogen consumeren?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_213108697
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 13:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik betaal 60 euro per maand voor het internet en dan zou ik maar een selectie van het internet mogen consumeren?
:?
  zaterdag 6 april 2024 @ 13:42:59 #35
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_213108729
quote:
8s.gif Op zaterdag 6 april 2024 11:18 schreef ems. het volgende:

[..]
Thuiskopieheffing. En geen cent meer.
Heel veel sambal
  zaterdag 6 april 2024 @ 13:46:16 #36
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213108754
Nee, vind het allemaal een beetje voor sloebers.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_213108874
Moet zeggen dat Ziggo sinds de fusie met UPC bespottelijk duur is geworden, en snel duurder gaat worden. Per 1 Juli weer een inflatiecorrectie. Maar het pakketaanbod is gewoon gierig. Onnodig ingewikkeld.

Bestaande klanten mogen een eigen smartcard/CI gebruiken, nieuwe klanten moeten dit huren.
Een los TV abonnement kost nu 22,95 euro en na 1 Juli 23,82 euro

Dan heb je nog niet alle reguliere zenders en is het meeste niet eens in HD.
Daarvoor heb je 'TV Start' nodig, voor 31,80 euro per maand. Let op; we hebben het alleen over televisie-ontvangst. Ziggo verkoopt veel liever in alles-in-1 pakket.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_213108888
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 09:16 schreef Morri2 het volgende:
Dit deed Adobe ook met hun producten. Fuck hun, serieus. Meteen opgezegd en er nooit meer gebruik van gemaakt.
pi_213108904
Heb nog steeds 4k Netflix via Turkije en dat deel ik wat via Turkije nog steeds kan. De 2 mensen waar ik mee deel betalen samen mijn abonnement dus ik kijk zelf gratis ;)

Is delen niet meer mogelijk, ga ik zo'n illegaal abonnementje nemen en zet ik mn Netflix abonnementje stop. Als 1 miljoen Nederlanders het kijken zal het wel goed zijn, toch?
pi_213108940
Ik overweeg Tivimate te instaleren op mijn chromecast. Voor ¤15 per maand trek je alles binnen zonder reclame.

[ Bericht 0% gewijzigd door Electric_Eye op 06-04-2024 14:20:23 ]
pi_213109094
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 13:39 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
:?
Bedrijven en zelfs wetgevers hebben zich in hun hoofd gehaald dat ze het world wide web in stukjes mogen hakken om dan met winstoogmerk te verdelen. Sorry, er komt hier een dure kabel uit de Nederlandse grond en daarmee heb ik toegang. Je openbaart content door het op internet te zetten, dan kun je proberen daar geld voor te krijgen of reclame mee door de strot te rammen, prima. Maar ik vind dat ik mag proberen te zien wat je zoal op het internet hebt gegooid.
pi_213109140
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 09:04 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij kijk ik alles wat legaal beschikbaar is netjes legaal, iptv gebruik ik sowieso niet :+
Waarschijnlijk wel want vrijwel iedereen gebruikt IPTV tegenwoordig, het is tenslotte alleen maar een transmissie protocol ;)
pi_213109218
23 euro per maand betalen aan ziggo om van s'morgens vroeg tot s'avonds laat gebombardeerd te worden met reclameblokken is ook niet alles.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_213109234
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Bedrijven en zelfs wetgevers hebben zich in hun hoofd gehaald dat ze het world wide web in stukjes mogen hakken om dan met winstoogmerk te verdelen. Sorry, er komt hier een dure kabel uit de Nederlandse grond en daarmee heb ik toegang. Je openbaart content door het op internet te zetten, dan kun je proberen daar geld voor te krijgen of reclame mee door de strot te rammen, prima. Maar ik vind dat ik mag proberen te zien wat je zoal op het internet hebt gegooid.
Waarom je in zoveel trieste bochten wringen om diefstal te rechtvaardigen?

Zeg gewoon dat je het doet omdat je ermee weg kan komen. Dat zeg ik ook altijd. Dat hypocriete gelul slaat nergens op.
pi_213109344
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 14:47 schreef Confetti het volgende:

[..]
Waarom je in zoveel trieste bochten wringen om diefstal te rechtvaardigen?

Zeg gewoon dat je het doet omdat je ermee weg kan komen. Dat zeg ik ook altijd. Dat hypocriete gelul slaat nergens op.
Welke diefstal? Het is sowieso geen diefstal en ik doe er eigenljik niet aan. Het punt is dat je het op iedereen zijn internet gooit, dan moet je zelf maar uitvinden hoe je betaling afdwingt, en dat niet op kosten van de belastingbetaler en met een valse moraliteit te laten doen. Als je TV wil maken voor alleen de Belgen en de Britten, dan is het world wide web misschien niet de juiste methode.

Als het AD met zo'n verhaal mijn aandacht trekt, dan vind ik dat zij een betaalmuur mogen proberen en dat ik daar overheen mag proberen te kijken. Nee, zij lopen geen geld mis want geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om ook maar één cent neer te leggen voor die stuntelige manipulatieve flutstukjes.
pi_213109397
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 14:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Moet zeggen dat Ziggo sinds de fusie met UPC bespottelijk duur is geworden, en snel duurder gaat worden. Per 1 Juli weer een inflatiecorrectie. Maar het pakketaanbod is gewoon gierig. Onnodig ingewikkeld.

Bestaande klanten mogen een eigen smartcard/CI gebruiken, nieuwe klanten moeten dit huren.
Een los TV abonnement kost nu 22,95 euro en na 1 Juli 23,82 euro

Dan heb je nog niet alle reguliere zenders en is het meeste niet eens in HD.
Daarvoor heb je 'TV Start' nodig, voor 31,80 euro per maand. Let op; we hebben het alleen over televisie-ontvangst. Ziggo verkoopt veel liever in alles-in-1 pakket.
Ziggo is arrogant geworden heeft het moeilijk gemaakt om contact met hun te krijgen en doet ondanks veel klachten niets aan de ongewenste e-mails. Schuift de verantwoordelijkheid daar voor af naar anderen.
pi_213109421
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 april 2024 08:45 schreef matthijst het volgende:
Vandaag op het AD:
https://www.ad.nl/tech/me(...)npak-nodig~aefee27a/

Quote:
"Meer dan één miljoen Nederlanders kijken voor een habbekrats illegaal televisie en streamingsdiensten via internet. Daarmee zijn we koploper in Europa. Justitie pakt grote criminele aanbieders aan, maar de thuisgebruiker blijft vooralsnog buiten schot. Terwijl die net zo goed strafbaar handelt."

[ afbeelding ]

[poll=7033]
Het is geen illegale tv, maar illegaal tv kijken.
  zaterdag 6 april 2024 @ 15:27:54 #48
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213109465
Pak de aanbieders gewoon aan als het zo ontettend erg is.

Kijkers aanpakken is hetzelfde als jarenlange celstraffen voor cokesnuivers ipv drugsbaronnen. Dan zul je toch in elke wijk een gevangenis moeten bouwen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213109835
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 15:27 schreef Harvest89 het volgende:
Pak de aanbieders gewoon aan als het zo ontettend erg is.

Kijkers aanpakken is hetzelfde als jarenlange celstraffen voor cokesnuivers ipv drugsbaronnen. Dan zul je toch in elke wijk een gevangenis moeten bouwen.
dat is knap lastig. er is wel een tijd terug zo'n aanbieder gepakt, die had in een datacenter in Den Helder de boel draaiende.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ix-viaplay~acc2759f/

het is nou niet bepaald zo dat aanbieders van zo'n iptv dienst met naam en toenaam zich aanbieden.
als vertrekpunt kan ik mij voorstellen dat men kijkt waar dat maandelijkse geld naartoe gaat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Official ESF Kreviewer zaterdag 6 april 2024 @ 16:10:54 #50
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_213109865
Werkt illegale tv al wat beter dan een paar jaar geleden? Familie in spanje heeft zo'n kastje en dat loopt elke drie minute.n vast en is ook erg gebruiksonvriendelijk.

Als het allemaal vlekkeloos werkt, denk ik dat nog veel meer mensen over zullen stappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')