Scherp, overgenomen van AD.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:48 schreef -XOR- het volgende:
Het verschil tussen een bijwoord en een bijvoeglijk naamwoord is betekenisvol hier. TT lijkt me niet juist.
iptv bevat volgens het artikel ook alle streamingdiensten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:48 schreef Starhopper het volgende:
Nee. Ik heb ook geen idee hoe ik dit zou moeten doen![]()
Ik kijk geen TV. Ik kijk Youtube, Twitch en af en toe een maandabo bij Netflix, Amazon Prime of Videoland
quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Scherp, overgenomen van AD.
Is er ook een variant zoals iptv voor kranten?
Sommige podcasts gaan ook naar podimo waar je een abonnement voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:22 schreef matthijst het volgende:
Met reclame wordt het wel irritant ja.
Hele idee is juist betalen om geen reclame te krijgen.
Hoop dat die prutsers eens een keer met een overkoepelend portaal komen ala Spotify en apple music.
Dat je in ieder geval in 1 overzicht alles kunt zien.
Apple TV+ app probeert zoiets, maar die mist Netflix koppeling.
Haha watquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:16 schreef Morri2 het volgende:
Ik vond de streamingsdiensten wel een uitkomst, maar het is inderdaad erg versnipperd. We wisselen de abonnementen af. Een maandje dit, twee maandjes dat...
Maar nu las ik laatst dat Disney overweegt om een bedrag te vragen voor als je opzegt en dan dan weer abonneert. Soort van 'aanmeldingsbedrag'.
En in het algemeen roepen die diensten dat ze de investeringen er niet uit krijgen zonder reclame. Amazon Prime is al met reclame begonnen.
Mocht dat allemaal echt voet aan de grond krijgen, dan gaat hier alles opgezegd worden.
Sinds GoT dat ik niet legaal kon afnemen had ik de piratenhoed afgezet. Vorig jaar is die weer opgegaan en gaan we naar de piratenbaai alsof het 2008 is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:36 schreef nietzman het volgende:
Ja wat hadden ze dan verwacht.
[ afbeelding ]
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:50 schreef Red_85 het volgende:
Het aanbod is er
Het is tyfusduur
Streamingsdiensten zijn ernstig versnipperd
Kabelaars met hun pakketjes maken ook alles ondoorgrondelijk
Het leven is enorm duurder geworden, dus gaan mensen besparen op alles wat kan.
En dan gelijk gaan janken over dat mensen die zo kijken net zo schuldig zijn.
Ga eens een keer zorgen voor concurrentie op de kabel en een abbo wat streamingsdiensten verzameld.
Gelukkig is dat allemaal extra en komt er nooit iets goeds op.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:55 schreef Toine51 het volgende:
Die aanbieders zijn de grootste criminelen.
Kijk bijv Viaplay en Videoland.
Zoveel betalen voor zo veel bagger....
Als je het zo feitelijk doet: In Nederland is downloaden van films etc niet illegaal. Dus je moet gewoon lekker alles downloaden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Streamingsdiensten is totaal niet relevant. Is je eigen keus.
Ja, TV kijken is heel duur. Nou ja dan doe je maar zonder als je het niet kan bekijken.
Illegaal is illegaal. En concurrentie is er.
Apple is sowieso al troep, dus elke cent dat naar Apple gaat is al een cent teveel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:22 schreef matthijst het volgende:
Met reclame wordt het wel irritant ja.
Hele idee is juist betalen om geen reclame te krijgen.
Hoop dat die prutsers eens een keer met een overkoepelend portaal komen ala Spotify en apple music.
Dat je in ieder geval in 1 overzicht alles kunt zien.
Apple TV+ app probeert zoiets, maar die mist Netflix koppeling.
normiequote:Op zaterdag 6 april 2024 08:48 schreef Starhopper het volgende:
Nee. Ik heb ook geen idee hoe ik dit zou moeten doen![]()
Ik kijk geen TV. Ik kijk Youtube, Twitch en af en toe een maandabo bij Netflix, Amazon Prime of Videoland
Uhm, sinds 2014 ook hier illegaal hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je het zo feitelijk doet: In Nederland is downloaden van films etc niet illegaal. Dus je moet gewoon lekker alles downloaden.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik betaal 60 euro per maand voor het internet en dan zou ik maar een selectie van het internet mogen consumeren?
Thuiskopieheffing. En geen cent meer.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je het zo feitelijk doet: In Nederland is downloaden van films etc niet illegaal. Dus je moet gewoon lekker alles downloaden.
Dit deed Adobe ook met hun producten. Fuck hun, serieus. Meteen opgezegd en er nooit meer gebruik van gemaakt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:16 schreef Morri2 het volgende:
Maar nu las ik laatst dat Disney overweegt om een bedrag te vragen voor als je opzegt en dan dan weer abonneert. Soort van 'aanmeldingsbedrag'.
Bedrijven en zelfs wetgevers hebben zich in hun hoofd gehaald dat ze het world wide web in stukjes mogen hakken om dan met winstoogmerk te verdelen. Sorry, er komt hier een dure kabel uit de Nederlandse grond en daarmee heb ik toegang. Je openbaart content door het op internet te zetten, dan kun je proberen daar geld voor te krijgen of reclame mee door de strot te rammen, prima. Maar ik vind dat ik mag proberen te zien wat je zoal op het internet hebt gegooid.quote:
Waarschijnlijk wel want vrijwel iedereen gebruikt IPTV tegenwoordig, het is tenslotte alleen maar een transmissie protocolquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:04 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij kijk ik alles wat legaal beschikbaar is netjes legaal, iptv gebruik ik sowieso niet
Waarom je in zoveel trieste bochten wringen om diefstal te rechtvaardigen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bedrijven en zelfs wetgevers hebben zich in hun hoofd gehaald dat ze het world wide web in stukjes mogen hakken om dan met winstoogmerk te verdelen. Sorry, er komt hier een dure kabel uit de Nederlandse grond en daarmee heb ik toegang. Je openbaart content door het op internet te zetten, dan kun je proberen daar geld voor te krijgen of reclame mee door de strot te rammen, prima. Maar ik vind dat ik mag proberen te zien wat je zoal op het internet hebt gegooid.
Welke diefstal? Het is sowieso geen diefstal en ik doe er eigenljik niet aan. Het punt is dat je het op iedereen zijn internet gooit, dan moet je zelf maar uitvinden hoe je betaling afdwingt, en dat niet op kosten van de belastingbetaler en met een valse moraliteit te laten doen. Als je TV wil maken voor alleen de Belgen en de Britten, dan is het world wide web misschien niet de juiste methode.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Waarom je in zoveel trieste bochten wringen om diefstal te rechtvaardigen?
Zeg gewoon dat je het doet omdat je ermee weg kan komen. Dat zeg ik ook altijd. Dat hypocriete gelul slaat nergens op.
Ziggo is arrogant geworden heeft het moeilijk gemaakt om contact met hun te krijgen en doet ondanks veel klachten niets aan de ongewenste e-mails. Schuift de verantwoordelijkheid daar voor af naar anderen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Moet zeggen dat Ziggo sinds de fusie met UPC bespottelijk duur is geworden, en snel duurder gaat worden. Per 1 Juli weer een inflatiecorrectie. Maar het pakketaanbod is gewoon gierig. Onnodig ingewikkeld.
Bestaande klanten mogen een eigen smartcard/CI gebruiken, nieuwe klanten moeten dit huren.
Een los TV abonnement kost nu 22,95 euro en na 1 Juli 23,82 euro
Dan heb je nog niet alle reguliere zenders en is het meeste niet eens in HD.
Daarvoor heb je 'TV Start' nodig, voor 31,80 euro per maand. Let op; we hebben het alleen over televisie-ontvangst. Ziggo verkoopt veel liever in alles-in-1 pakket.
Het is geen illegale tv, maar illegaal tv kijken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:45 schreef matthijst het volgende:
Vandaag op het AD:
https://www.ad.nl/tech/me(...)npak-nodig~aefee27a/
Quote:
"Meer dan één miljoen Nederlanders kijken voor een habbekrats illegaal televisie en streamingsdiensten via internet. Daarmee zijn we koploper in Europa. Justitie pakt grote criminele aanbieders aan, maar de thuisgebruiker blijft vooralsnog buiten schot. Terwijl die net zo goed strafbaar handelt."
[ afbeelding ]
[poll=7033]
dat is knap lastig. er is wel een tijd terug zo'n aanbieder gepakt, die had in een datacenter in Den Helder de boel draaiende.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:27 schreef Harvest89 het volgende:
Pak de aanbieders gewoon aan als het zo ontettend erg is.
Kijkers aanpakken is hetzelfde als jarenlange celstraffen voor cokesnuivers ipv drugsbaronnen. Dan zul je toch in elke wijk een gevangenis moeten bouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |