Scherp, overgenomen van AD.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:48 schreef -XOR- het volgende:
Het verschil tussen een bijwoord en een bijvoeglijk naamwoord is betekenisvol hier. TT lijkt me niet juist.
iptv bevat volgens het artikel ook alle streamingdiensten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:48 schreef Starhopper het volgende:
Nee. Ik heb ook geen idee hoe ik dit zou moeten doen![]()
Ik kijk geen TV. Ik kijk Youtube, Twitch en af en toe een maandabo bij Netflix, Amazon Prime of Videoland
quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Scherp, overgenomen van AD.
Is er ook een variant zoals iptv voor kranten?
Sommige podcasts gaan ook naar podimo waar je een abonnement voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:22 schreef matthijst het volgende:
Met reclame wordt het wel irritant ja.
Hele idee is juist betalen om geen reclame te krijgen.
Hoop dat die prutsers eens een keer met een overkoepelend portaal komen ala Spotify en apple music.
Dat je in ieder geval in 1 overzicht alles kunt zien.
Apple TV+ app probeert zoiets, maar die mist Netflix koppeling.
Haha watquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:16 schreef Morri2 het volgende:
Ik vond de streamingsdiensten wel een uitkomst, maar het is inderdaad erg versnipperd. We wisselen de abonnementen af. Een maandje dit, twee maandjes dat...
Maar nu las ik laatst dat Disney overweegt om een bedrag te vragen voor als je opzegt en dan dan weer abonneert. Soort van 'aanmeldingsbedrag'.
En in het algemeen roepen die diensten dat ze de investeringen er niet uit krijgen zonder reclame. Amazon Prime is al met reclame begonnen.
Mocht dat allemaal echt voet aan de grond krijgen, dan gaat hier alles opgezegd worden.
Sinds GoT dat ik niet legaal kon afnemen had ik de piratenhoed afgezet. Vorig jaar is die weer opgegaan en gaan we naar de piratenbaai alsof het 2008 is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:36 schreef nietzman het volgende:
Ja wat hadden ze dan verwacht.
[ afbeelding ]
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:50 schreef Red_85 het volgende:
Het aanbod is er
Het is tyfusduur
Streamingsdiensten zijn ernstig versnipperd
Kabelaars met hun pakketjes maken ook alles ondoorgrondelijk
Het leven is enorm duurder geworden, dus gaan mensen besparen op alles wat kan.
En dan gelijk gaan janken over dat mensen die zo kijken net zo schuldig zijn.
Ga eens een keer zorgen voor concurrentie op de kabel en een abbo wat streamingsdiensten verzameld.
Gelukkig is dat allemaal extra en komt er nooit iets goeds op.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:55 schreef Toine51 het volgende:
Die aanbieders zijn de grootste criminelen.
Kijk bijv Viaplay en Videoland.
Zoveel betalen voor zo veel bagger....
Als je het zo feitelijk doet: In Nederland is downloaden van films etc niet illegaal. Dus je moet gewoon lekker alles downloaden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Streamingsdiensten is totaal niet relevant. Is je eigen keus.
Ja, TV kijken is heel duur. Nou ja dan doe je maar zonder als je het niet kan bekijken.
Illegaal is illegaal. En concurrentie is er.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |