Lees alles over het onstuimige weer op onze planeet, volg orkanen en tornado's, zie hoe vulkanen uitbarsten en hoe Moeder Aarde beeft bij een aardbeving. Alles over de verwoestende kracht van onze planeet en tal van andere natuurverschijnselen.
New York en omliggende Amerikaanse steden zijn vrijdag getroffen door een aardbeving. De beving had een magnitude van 4.7 en het epicentrum lag in buurt van Lebanon in de Amerikaanse staat New Jersey.
De FAA heeft zojuist grondstops uitgevaardigd op Newark Liberty International Airport in New Jersey en John F. Kennedy International Airport in New York City vanwege de aardbeving van 4,8. Dit is de derde zwaarste aardbeving ooit in de staat in 280 jaar.
TT en OP klopt niet. Het gaat om een aardbeving in het noordwesten van New Jersey dus NIET New York. Wel is hij daar gevoeld maar dat is wat anders.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b] Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
Trump's golf course was in the epicenter of an earthquake that hit New Jersey on Friday.
A map of the impact puts the Trump National Golf Club Bedminster at the epicenter of the quake. It is unclear if the club sustained any damages at this time.
Op vrijdag 5 april 2024 22:03 schreef TLC het volgende: Ik heb n zwaardere aardbeving meegemaakt in Limburg in de jaren 90, maar iig thoughts and prayers