Gewoon denken aan lelijke mensen tijdens het seksen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Soms (meestal) binnen een minuut.
Zeg altijd dat het een compliment is, dat ze zo lekker is, maar gebeurt ook bij minder knappe vrouwen.
Iemand tips? Serieus graag.
Verdovende condooms geprobeerd, maar werkte dus niet..
Vantevoren aftrekken… ja en dan niet meer echt stijf worden….
Heb een nieuwe date en wil het eens langer laten duren.
Wel leuk voor zeesterren.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:40 schreef Puzzie het volgende:
Na 1 minuut klaarkomen een compliment
As je het zelf maar gelooft dan
Dat word het record op 10 seconden zetten.quote:
Dat is wel heel snelquote:Op vrijdag 5 april 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat word het record op 10 seconden zetten.
Het kan vast.quote:
Uitkering of niet, jij bent duidelijk van het genieten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:36 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Fleshlight. Suc6 met fappen. Na week kan je uur lang neuken
quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:00 schreef Salina het volgende:
Verander je naam in Lada in plaats van Ferrari, misschien ga je dan wat minder snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Filosoofert heeft wijze tips, volgens mij.
Laat sowieso een goeie indruk achter.![]()
Enneh..... je orgasme hoeft niet het einde of (eventueel na een pauze) het laatste orgasme te zijn toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaxVerslappenquote:Op vrijdag 5 april 2024 23:00 schreef Salina het volgende:
Verander je naam in Lada in plaats van Ferrari, misschien ga je dan wat minder snel.
Moet je de goeie kopen. wel zorgen dat dat spul in de top eerst smelt. Ooit eens meegemaakt dat ik het pompen wel genoeg vond en dat er maar gepijpt moest worden. Dat ging best aardig totdat ze vroeg wat er met haar lippen aan de hand was. Geen gevoel meer in. Dus .........quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Soms (meestal) binnen een minuut.
Zeg altijd dat het een compliment is, dat ze zo lekker is, maar gebeurt ook bij minder knappe vrouwen.
Iemand tips? Serieus graag.
Verdovende condooms geprobeerd, maar werkte dus niet..
Als ik zo nu en dan een dagdeel lol wil maken, neem ik vooraf een halfje Super Kamagra. Het is op normaliter alleen op recept verkrijgbaar, maar er zijn webshops die het verkopen (en misschien wel winkels die het 'onder de toonbank' verkopen). Eigen risico en lees voor gebruik de bijsluiter zo zo.quote:
Werkt dat, ja? Ik blijf gewoon zo geil dat de 3e keer echt niet langer duurt.quote:Op maandag 8 april 2024 17:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Twee maal stoppen vlak voor het hoogtepunt (en tijdelijk andere handelingen verrichten) en de derde keer wel klaarkomen is een algemeen bekende methode. Daarmee behaal je al direct tijdwinst (3x zo lang) en op termijn verbeter je ook je uithoudingsvermogen waarna je de methode niet meer nodig hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |