abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213096500
https://www.msn.com/nl-nl(...)57dd36cebb066b&ei=27

DEN HAAG (ANP) - De PVV wil zich in het Europees Parlement hard maken om "Nederland weer op 1" te zetten, maar zwijgt in haar verkiezingsprogramma inmiddels over het verlaten van de EU. In het vorige EU-programma uit 2019 werd nog wel gepleit voor een zogeheten Nexit. "We zullen keihard werken om de Unie van binnenuit te veranderen", schrijft de PVV nu.

In aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van afgelopen november riep de PVV nog op tot een bindend referendum voor een Nexit. Daarover staat nu niets in het programma voor de Europese verkiezingen die begin juni worden gehouden. Wel wil de PVV de Nederlandse "soevereiniteit koesteren en beschermen", bijvoorbeeld door vast te houden aan het vetorecht dat lidstaten hebben. Een woordvoerder van de PVV was vrijdag niet bereikbaar voor verdere toelichting.

In het programma, bestaande uit zeven pagina's tekst, pleit de partij van Geert Wilders verder voor "samenwerking met gelijkgestemden" en een einde aan "eurofiele dromen". Ook wil de PVV Europese regels aanpassen, zodat lidstaten zelf meer kunnen bepalen hoeveel migranten ze opnemen. De partij steunt Oekraïne in haar strijd "tegen de Russische agressor", maar zegt niet hoeveel geld ze daarvoor wil uittrekken.

De echte Nexit-stemmers zullen nu dus alleen FvD als keuze hebben als realistische alternatief.
Ik vraag mij ook af of de fracties van de Europese fractie hiervan vinden, zijn die allemaal niet voorstanders van eruit gaan?
pi_213096532
Wilders heeft het licht gezien en springt in het gat van gezond rechts. Een groot deel van de nieuwe achterban zal dit ook prima vinden.

De echte gekkies en tokkies kunnen dan naar de FvD, maar dat is verwaarloosbaar.
pi_213096552
Iets realistischer iig. Niet mijn partij verder maar snap de keuze wel
pi_213096648
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 12:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)57dd36cebb066b&ei=27

DEN HAAG (ANP) - De PVV wil zich in het Europees Parlement hard maken om "Nederland weer op 1" te zetten, maar zwijgt in haar verkiezingsprogramma inmiddels over het verlaten van de EU. In het vorige EU-programma uit 2019 werd nog wel gepleit voor een zogeheten Nexit. "We zullen keihard werken om de Unie van binnenuit te veranderen", schrijft de PVV nu.

In aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van afgelopen november riep de PVV nog op tot een bindend referendum voor een Nexit. Daarover staat nu niets in het programma voor de Europese verkiezingen die begin juni worden gehouden. Wel wil de PVV de Nederlandse "soevereiniteit koesteren en beschermen", bijvoorbeeld door vast te houden aan het vetorecht dat lidstaten hebben. Een woordvoerder van de PVV was vrijdag niet bereikbaar voor verdere toelichting.

In het programma, bestaande uit zeven pagina's tekst, pleit de partij van Geert Wilders verder voor "samenwerking met gelijkgestemden" en een einde aan "eurofiele dromen". Ook wil de PVV Europese regels aanpassen, zodat lidstaten zelf meer kunnen bepalen hoeveel migranten ze opnemen. De partij steunt Oekraïne in haar strijd "tegen de Russische agressor", maar zegt niet hoeveel geld ze daarvoor wil uittrekken.

De echte Nexit-stemmers zullen nu dus alleen FvD als keuze hebben als realistische alternatief.
Ik vraag mij ook af of de fracties van de Europese fractie hiervan vinden, zijn die allemaal niet voorstanders van eruit gaan?
welke europese fracties bedoel je?

Volgens mij had de PVV geen europarlimentariers meer doordat ze laatste stemming 0 zetels hadden en is Marcel de Graaf toen over gegaan naar FvD?
pi_213096669
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 12:50 schreef Korenfok het volgende:

[..]
welke europese fracties bedoel je?

Volgens mij had de PVV geen europarlimentariers meer doordat ze laatste stemming 0 zetels hadden en is Marcel de Graaf toen over gegaan naar FvD?
Als de PVV erin komt en zich bij de ID-fractie wil aansluiten.
pi_213096734
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 12:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Als de PVV erin komt en zich bij de ID-fractie wil aansluiten.
Die ID fractie is niet een homogene groep, want Front national zit er ook in en deze willen ook in de eu blijven tegen woordig.
pi_213096849
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 12:40 schreef Confetti het volgende:
Wilders heeft het licht gezien en springt in het gat van gezond rechts.
Hij toont hiermee aan dat hij een leugenaar en bedrieger is, zoals die andere politici, die valse beloftes doen om stemmen te trekken. Met het "licht" zien en "gezond" heeft het niks te maken, integendeel het is duisternis en ziekelijk.
  vrijdag 5 april 2024 @ 13:14:19 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213096940
Wilders zet zijn speerpunten bij het grof vuil, liegt en bedriegt, hij houdt zijn achterban voor de gek, en al die Ria's met nicotinetanden blijven roepen: "Geertje komt voor ons op hoor!"
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 5 april 2024 @ 13:15:22 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213096951
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 12:40 schreef Confetti het volgende:
Wilders heeft het licht gezien en springt in het gat van gezond rechts.
Gezond rechts bestaat niet. Dat is na tig jaar "gezond rechts beleid" wel duidelijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 5 april 2024 @ 13:20:07 #10
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_213097027
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2024 13:14 schreef Harvest89 het volgende:
Wilders zet zijn speerpunten bij het grof vuil, liegt en bedriegt, hij houdt zijn achterban voor de gek, en al die Ria's met nicotinetanden blijven roepen: "Geertje komt voor ons op hoor!"
Dit hoor je eigenlijk nooit van zijn achterban maar komt vooral van de mensen die niet op hem gestemd hebben vanwege die "speerpunten".

Die zet hij nu volgens jou bij het grofvuil. Wees er blij mee zou ik dan denken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')