quote:Op donderdag 4 april 2024 19:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)d-opzoeken~abb3fed4/
Thijs Z. in shambles.quote:Volgens Hermans was de bocht niet buitgewoon gevaarlijk. “Ik denk dat de renners de bocht wat verkeerd hebben ingeschat. Er lagen veel hobbels in die bocht en volgens mij durfden ze daarom niet remmen. Zo was het remmoment weg en was de bocht scherper dan gedacht. Daardoor verloor de tweede renner al zijn lijn. Ik kan niet zeggen dat het een gevaarlijk parcours of een gevaarlijke bocht was, ik denk dat we zelf de limieten te hard opzoeken.”
Gaan ze dan ook over hebben dat Thijs graag door rood fietst om een goed Strava gemiddelde te halen?quote:
Vingegaard is toch geen veelvaller?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:23 schreef VoMy het volgende:
In hoeverre zou het toeval zijn dat veelvallers Roglic, Evenepoel, Cras, Vine en Vingegaard hier onderuit gingen?
Alleen nog maar tijdritten op de rollen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar goed. Hoe ga je ooit de stress om goed gepositioneerd te zitten oplossen?
Alleen nog maar Zwift-simulaties als koersen!quote:Op donderdag 4 april 2024 19:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twijfelde ik ook over, daarom stond ie ook aan het einde van het rijtje.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vingegaard is toch geen veelvaller?
Vanaf nu zetten we Thijs in elke gevaarlijke buitenbocht om de klap op te vangen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, de rest van het rijtje kun je wel onder de brokkenpiloten scharen.. bij Vingegaard kan ik me de valpartij in het geel nog herinneren in de Tour 2022, maar misschien miste ik er watquote:Op donderdag 4 april 2024 19:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Twijfelde ik ook over, daarom stond ie ook aan het einde van het rijtje.
Lagere snelheid was ook 1 van zijn oplossingen hè!quote:Op donderdag 4 april 2024 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
PelloGOD. Het was inderdaad een hobbelige weg dankzij wat boomwortels, maar hij vraagt toch vooral om een stukje zelfreflectie van het peloton. Waarom stormen ze tegenwoordig als bezetenen op iedere bocht af? De te hoge snelheid is de oorzaak van menig valpartij, niet altijd het parcours. Over naar jou, Thijs.
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lagere snelheid was ook 1 van zijn oplossingen hè!
https://www.eurosport.nl/(...)509c0ch5/video.shtmlquote:Op donderdag 4 april 2024 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Etappe 4 is (nog) niet beschikbaar op De Player…vraag me af of dat met deze valpartij heeft te maken.
https://www.jumbo.com/aanbiedingen/spareribs/4306139-B-1quote:Op donderdag 4 april 2024 20:04 schreef Szura het volgende:
De ribben zijn wel in de aanbieding bij Visma
Tour niet in gevaar dusquote:Op donderdag 4 april 2024 20:02 schreef Chiappucci het volgende:
Vingegaard gebroken sleutelbeen en meerdere gebroken ribben.
Dat zou al bij al nog erg meevallen.
Er zou sowieso een rustperiode komen hierna en weer koers in de Dauphine. Dat moet wel kunnen, zou je zeggen (met misschien wat mindere vorm)quote:
QS is helaas nog te druk met jolige posts om het plebs een update te gevenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zou sowieso een rustperiode komen hierna en weer koers in de Dauphine. Dat moet wel kunnen, zou je zeggen (met misschien wat mindere vorm)
Bij Evenepoel wordt gezegd dat de heuvelklassiekers sowieso uitgesloten zijn
Wat heeft Remco dan? Ik zie nog weinig berichten.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zou sowieso een rustperiode komen hierna en weer koers in de Dauphine. Dat moet wel kunnen, zou je zeggen (met misschien wat mindere vorm)
Bij Evenepoel wordt gezegd dat de heuvelklassiekers sowieso uitgesloten zijn
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat heeft Remco dan? Ik zie nog weinig berichten.
quote:Evenepoel kon na zijn val op eigen kracht rechtstaan, maar de Belgische kampioen tastte wel naar het sleutelbeen. Het is voorlopig wachten op een medische update. Aan onze redactie werd echter nu al bevestigd dat Luik-Bastenaken-Luik (en de Amstel Gold Race) geen optie is voor de Belgische kampioen, maar de Tour zou niet in het gedrang komen.
Dan kan Wout ook gewoon meedoen!quote:Op donderdag 4 april 2024 20:29 schreef JopJuh het volgende:
Visma met een vrijbuiters team in de Tour etappezeges jagen zou ook wel genieten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |