Waarom zouden renners zich druk moeten maken of de Tour spannend wordt?quote:Op donderdag 4 april 2024 17:18 schreef Narjeb1986 het volgende:
Waarom zou je nog strijden om de overwinning? Gewoon de hele koers neutraliseren en morgen niet meer opstappen. De leuke is er toch wel vanaf. Vooral als je weet dat renners als Vinegaard zo zwaar geblesseerd zijn dat ook de Tour niks meer aan word.
Niets overtreft de Kanarierampquote:Op donderdag 4 april 2024 17:20 schreef Faraday01 het volgende:
Niet kunnen zien, maar nog veel erger als DvV zo te lezen?
Dit verwacht je ook niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:58 schreef H.Vviv het volgende:
Vine was de UAE-renner die betrokken bij de val.
Je zou ook wat kunnen werken aan je stuurmanskunstenquote:Op donderdag 4 april 2024 17:22 schreef Remco het volgende:
Ze hadden ook wel enorme pech met die betonnen waterbakken/stenen in die bocht. Wel erg sneu dat Vine er weer bij ligt.
Tesfasion zat al veel te breed eigenlijk. Wat een kloteboel.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:27 schreef Fretwork het volgende:
Tesfatsion valt misschien ook wel doordat Evenepoel een stuk breder gaat dan zn voorganger
Burgeaudeau ging in de kopgroep ook al flink wijd in die bocht, dus mogelijk ligt er echt veel grind in die bochtquote:Op donderdag 4 april 2024 17:29 schreef franklop het volgende:
Dit is toch ook gewoon een bocht waarvan ze er 10000 in een seizoen doen?
Nee.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:29 schreef franklop het volgende:
Dit is toch ook gewoon een bocht waarvan ze er 10000 in een seizoen doen?
Waarom zou je dat doen als niet-gevallen renner uit een willekeurige ploeg?quote:Op donderdag 4 april 2024 17:18 schreef Narjeb1986 het volgende:
Waarom zou je nog strijden om de overwinning? Gewoon de hele koers neutraliseren en morgen niet meer opstappen.
Dagjesmensed. Anti-Baskische astroturfing vanuit Madrid. Het is een raar topic in ieder geval.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:36 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik wou even kijken wat de uitslag van deze etappe was, maar ik begrijp van de kenners hier dat Legion Condor maar af moet maken waar ze een tijd geleden mee begonnen zijn?
Je bedoelt Pogacar denk ik?quote:Op donderdag 4 april 2024 17:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik heb wat gemist lees ik (gelukkig, had het ook niet willen zien). Grote gevolgen voor de rest van het jaar. Mathieu weer de lachende derde met LBL in het achterhoofd.
Dat is waar, maar als straks blijkt dat de renners heel zwaar gewond zijn dan zou ik het niet op me geweten hebben om door te rijden..Doet me een beetje oncollegiaal aan als je lekker gaat koersen voor de overwinning.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen als niet-gevallen renner uit een willekeurige ploeg?
Met het 'geluk' van Mathieu van deze weken , loopt die waarschijnlijk volgende week op een legosteen en moet daardoor afzeggenquote:
De Tour wacht op niemand.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als straks blijkt dat de renners heel zwaar gewond zijn dan zou ik het niet op me geweten hebben om door te rijden..Doet me een beetje oncollegiaal aan als je lekker gaat koersen voor de overwinning.
Nou ja, op je geweten, wat heb je dan op je geweten? Er zijn wel vaker zware ongelukken in koers, om allerlei redenen. Nu zijn het vooral grote namen die gevallen zijn, maar als Remco bijvoorbeeld een sleutelbeenbreuk heeft, daar hoef je je benen toch niet voor stil te houden? Hoop wel dat alles zo goed als reeel is gaat met iedereen, dus zeker met Vine en Vingegaard. Maar dat anderen nog starten morgen is niet oncollegiaal wat mij betreft.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als straks blijkt dat de renners heel zwaar gewond zijn dan zou ik het niet op me geweten hebben om door te rijden..Doet me een beetje oncollegiaal aan als je lekker gaat koersen voor de overwinning.
Design van het shirtje is wel uitstekend gekozen.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:03 schreef Szura het volgende:
Gaat Meintjes eindelijk wat winnen, heeft niemand het er straks over
Dit was zn 6e overwinning.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:03 schreef Szura het volgende:
Gaat Meintjes eindelijk wat winnen, heeft niemand het er straks over
Lekker je eigen nieuwscyclus in gang zetten en blijven aanzwengelen de komende dagen met je volksmennende troep.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:26 schreef AllesKaputt het volgende:
Donderdag 4 april - Thijs Zonneveld: 'Deze sport is zichzelf kapot aan het maken'
Hidde van Warmerdam belt met Thijs Zonneveld naar aanleiding van de zware valpartij in de Ronde van Baskenland.
Radio In Het Wiel - van Omloop tot Lombardije, elke dag een nieuwe podcast!
Thijs Goebbels geinterviewd door Hidde Blokzijl.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:26 schreef AllesKaputt het volgende:
Donderdag 4 april - Thijs Zonneveld: 'Deze sport is zichzelf kapot aan het maken'
Hidde van Warmerdam belt met Thijs Zonneveld naar aanleiding van de zware valpartij in de Ronde van Baskenland.
Radio In Het Wiel - van Omloop tot Lombardije, elke dag een nieuwe podcast!
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Is onze Baskische propagandaminister op de vlucht geslagen? @:Rellende_Rotscholier
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Is onze Baskische propagandaminister op de vlucht geslagen? @:Rellende_Rotscholier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |