SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Klinkt ook goed.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik las laatst iets over popcorn met chocola? Bij Kruidvat.
Driequote:Op donderdag 4 april 2024 13:22 schreef Crack_ het volgende:
Het wordt wel warm, of ligt dat aan mijhad drie truien aan, nu nog maar één
doe mij maar gewoon chocolade denk ikquote:Op donderdag 4 april 2024 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik las laatst iets over popcorn met chocola? Bij Kruidvat.
Nog maar 448x te gaanquote:
Beetje variatie op zijn tijd is wel lekker.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doe mij maar gewoon chocolade denk ik
Ja idd, veel warmer iddquote:Op donderdag 4 april 2024 13:22 schreef Crack_ het volgende:
ik niet maar ga wel die kant opquote:
eensquote:Op donderdag 4 april 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje variatie op zijn tijd is wel lekker.
Witte bonbon blok met praline is wel echt lekker.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik niet maar ga wel die kant op
[..]
eenschocolade met hazelnoot, of met kokos, of praline, of crispy
het is hier twee graden warmer dan een uur geleden, maar goed bij jou dus niet of watquote:Op donderdag 4 april 2024 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja idd, veel warmer idd
*kruipt dichterbij infraroodpaneel
Picsquote:Op donderdag 4 april 2024 13:24 schreef Ama het volgende:
Zaterdag kan ik eindelijk mijn nieuwe voorjaar/herfstjasje aan.
Ik dacht nog vorige week wel een beetje vroeg en impulsief om nu te kopen maar komt toch goed van pas nu.
Vanavond maar weer braaf sporten.quote:
Ik zit nog in mijn noonyquote:Op donderdag 4 april 2024 13:22 schreef Crack_ het volgende:
Ja foto lijkt hij een beetje raar maar het is een bomber jack met een stoffen buitenkant. Lijkt zo meer op een vest maar de binnenkant is wel echt een jas. https://ibb.co/DzDXYTdquote:
Lijkt op een Varsity jack.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja foto lijkt hij een beetje raar maar het is een bomber jack met een stoffen buitenkant. Lijkt zo meer op een vest maar de binnenkant is wel echt een jas. https://ibb.co/DzDXYTd
Die 21 van gisteren zijn ook alweer bijgesteld, dus zal wel niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben benieuwd naar zaterdag.. of dat dan ook echt 25 graden wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |