abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8519769
Ik heb hierzelf nogal last van , denk eerst van met die wil ik totaal niets te maken hebben , ga vaak als een tierelier te keer en dan later bedenk ik dat ik het toch wel jammer vind dat dat contact is afgebroken .
Ik heb het geleerd te minderen maar ik merk dat soms dat addertje wel weer de kop op steekt .
zijn er meer mensen die hier last van hebben ??
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8519784
Ik hou het meestal bij plannen om het contact te verbreken.
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_8519812
Nee , ik voer ze dus wel degelijk uit , maar achteraf dus ontzettende spijt vaak en dan zijn sommige contacten dus niet meer te herstellen wat op zich wel erg jammer is .
pi_8519896
mjah soms dan scheld ik iemand wel es helemaal verrot...
en gaat ie daarna op ignore zonder dat ie echt wat gedaan heeft...
en dan krijg ik daar later wel weer spijt van...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_8519899
Nee nooit, als het dan eenmaal zo ver komt is het ook over ook
pi_8520142
Maar is dat dan meer uit trots ??
Ik heb zelf ook gewoon vaak dat ik de eer aan mezelf wil houden en mezelf dus aan mijn woord wil houden , maar later als ik die persoon zie kan ik mezelf wel voor de kop schieten dat ik het helemaal radicaal afgekapt heb , terwijl het ook anders kon.
  zondag 16 februari 2003 @ 19:25:44 #7
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_8520239
Het is ook mogelijk om contact te verbreken zonder iemand helemaal de grond in te boren.

Probeer het eens !

"Censuur is de dood van de democratie"
pi_8520284
ik beloof mezelf dan meestal dat ik nooit meer met ze praat...
en dan wil ik ut later wel weer maar dan heb ik zoiets van, dat mag nie meer...
je hebt gezegd dat je ut nooit meer zou doen... enzo

maar uiteindelijk mis ik ze teveel en doe ik ut toch

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_8520326
Ja, sinds de dood van mijn moeder ben ik een echte rigoureuze contact-afkapper geworden. Kep destijds ook van het ene op het andere moment geen enkel contact meer opgenomen met vier vriendinnen van me. Ik voelde dat zij me in de weg stonden met onzinpraatjes over make-up en ander oninteressante rommel. Voordat het gaat irriteren ben ik meestal al vertrokken.

Als de persoon ook maar de schijn geeft van een "rem op mijn ontwikkeling" dan kap ik altijd onmiddellijk het contact af. Ook als de gezichtsvelden te ver van elkaar af komen te staan, kap ik van het ene op het andere moment het hele contact (van jaren) af.

Ik vind het nog steeds de meest doeltreffende manier om van parasieten en onechte vrienden af te komen. Zo zette ik ook onmiddellijk een meid aan de kant die zich "vriendin" waande, maar probeerde om mij een rotgevoel te geven over mezelf. Later al dat geslijm moeten aanhoren, maar ik weet dan gewoon genoeg van zo iemand. Mijn balans over zo iemand is dan allang opgemaakt en besluit staat dan zo vast als een huis.

Ik heb weinig vrienden, maar die weten dan ook precies wat ze bij mij wel en niet kunnen flikken.

Biggest idol fan? That's me!
pi_8520397
Nee, bij lukt dat dus niet , er gaan gewoon wat ruzies aan vooraf, en dan heb ik zoiets van hmmmmm nu heb ik het helemaal met je gehad en dan pas kom ik tot het punt van contact verbreken.
Alleen achteraf besef je vaak dat de situatie wat complexer is en het helemaal niet zo'n alles of niets verhaal is .
Het contact verbreken is ook iets wat ik vaak ook impulsief doe en niet iets waar ik over na ga denken . En meestal ben ik blij met de keuze tot ik ze wel weer tegenkom en dan denk hmmmmmm, maar dat zal ik naar die persoon toe nooit toegeven.
pi_8520502
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:28 schreef Idols-fanaat het volgende:
Ja, sinds de dood van mijn moeder ben ik een echte rigoureuze contact-afkapper geworden. Kep destijds ook van het ene op het andere moment geen enkel contact meer opgenomen met vier vriendinnen van me. Ik voelde dat zij me in de weg stonden met onzinpraatjes over make-up en ander oninteressante rommel. Voordat het gaat irriteren ben ik meestal al vertrokken.

Als de persoon ook maar de schijn geeft van een "rem op mijn ontwikkeling" dan kap ik altijd onmiddellijk het contact af. Ook als de gezichtsvelden te ver van elkaar af komen te staan, kap ik van het ene op het andere moment het hele contact (van jaren) af.

Ik vind het nog steeds de meest doeltreffende manier om van parasieten en onechte vrienden af te komen. Zo zette ik ook onmiddellijk een meid aan de kant die zich "vriendin" waande, maar probeerde om mij een rotgevoel te geven over mezelf. Later al dat geslijm moeten aanhoren, maar ik weet dan gewoon genoeg van zo iemand. Mijn balans over zo iemand is dan allang opgemaakt en besluit staat dan zo vast als een huis.

Ik heb weinig vrienden, maar die weten dan ook precies wat ze bij mij wel en niet kunnen flikken.

Dat herken ik dus heel erg maar daarmee heb ik wel de vervelende eigenschap juist met het contact afbreken mensen uit te testen , degeen die echt wel degelijk om me geven die zullen later weer contact proberen te zoeken en de anderen die dus niet goed voor me zijn zullen me links laten liggen .
Ten tweede ben ik ook nog eens te nieuwsgierig om het helemaal af te kappen
pi_8520569
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:27 schreef VixenFromHell het volgende:
ik beloof mezelf dan meestal dat ik nooit meer met ze praat...
en dan wil ik ut later wel weer maar dan heb ik zoiets van, dat mag nie meer...
je hebt gezegd dat je ut nooit meer zou doen... enzo

maar uiteindelijk mis ik ze teveel en doe ik ut toch

heel herkenbaar , maar ik laat hun vaak de eerste stap zetten zelf zou ik het niet doen .
  zondag 16 februari 2003 @ 19:37:09 #13
19105 Noayla_
Love me tender
pi_8520585
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:22 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik heb zelf ook gewoon vaak dat ik de eer aan mezelf wil houden en mezelf dus aan mijn woord wil houden , maar later als ik die persoon zie kan ik mezelf wel voor de kop schieten dat ik het helemaal radicaal afgekapt heb , terwijl het ook anders kon.
Komt het niet voor uit de innerlijke angst dat je zelf door die mensen zou kunnen worden afgewezen?
Dus: ze een stap voor zijn en hen dumpen voordat ze jou kunnen dumpen?
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_8520658
Ja , dat herken ik heel erg , ik wil zelf ook heel vaak het contact verbreken en kan het ook niet uitstaan als een ander me voor is . Denk een soort muurtje om je heen bouwen en vooral niet kwetsbaar naar een ander opstellen .
pi_8520962
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:22 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Nee want het duurt vrij lang voor het zo ver komt. Vandaar dat als het dan eenmaal zo ver is ik ook 100% zeker ben van m'n zaak...
pi_8521047
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:34 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

Dat herken ik dus heel erg maar daarmee heb ik wel de vervelende eigenschap juist met het contact afbreken mensen uit te testen , degeen die echt wel degelijk om me geven die zullen later weer contact proberen te zoeken en de anderen die dus niet goed voor me zijn zullen me links laten liggen .

Nou precies wat je daar zegt: die mensen krijgen een tijdje het voordeel van de twijfel, daarna hak ik geestelijk heel rigoureus de knoop door en dan ben ik benieuwd of men zich wel LAAT afkappen. Mensen die zich niet zomaar aan de kant laten zetten door mij....hmmm die zijn echt de moeite waard ja!

Die test werkt echt goed en ik heb eigenlijk nooit spijt van dit soort beslissende keuzes. Iedere keuze is niet voor niets gemaakt denk ik altijd en dat voelt ook zo en naderhand blijkt dat gevoel dan ook te kloppen.

pi_8521063
Maar met sommige mensen probeer je ook heel vaak contact te verbreken totdat een weer contact zoekt en ja hoor dan is het weer zover, gewoon een soort zwak voor iemand hebben dat je toch weer aangaat . Met degeen ben ik wel meer voor mezelf aan het uitzoeken wat ik met dat contact wil als het weer zou komen omdat het juist zo vaak gebeurd is en dan toch weer niet standvastig bent . Ik merkte ook juist door de therapie dat ik sommige kontacten gelukkig niet radicaal gekapt hebt en juist beter is , omdat het ook vaak een momentopname is bij mij.
pi_8521067
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:39 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ja , dat herken ik heel erg , ik wil zelf ook heel vaak het contact verbreken en kan het ook niet uitstaan als een ander me voor is . Denk een soort muurtje om je heen bouwen en vooral niet kwetsbaar naar een ander opstellen .
Ow neee! een ander mag mij niet voor zijn hoor! Dat zou verschrikkelijk zijn!
pi_8521198
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:55 schreef Idols-fanaat het volgende:

[..]

Ow neee! een ander mag mij niet voor zijn hoor! Dat zou verschrikkelijk zijn!

Precies en dan haal ik het in mijn hoofd om er een wedstrijdje van te maken , dan zou ik weer contact zoeken om juist te melden dat het voor mij niet meer hoeft en dan blijven we aan de gang .
Op zich wel humoristisch maar ook heel irritant .
pi_8521262
ja k heb der ook wel eens last van dat ik redelijk goeie vriendinnen van 1 a 2 jaar geleden echt niet meer hoef te zien, blok in msn, ze daarna delete uit me contactenlijst en telefoon...

maar dat is meer omdat ik eigenlijk heel graag met ze wil praten, maar zij niet met mij... soort van omgekeerde reactie eik... een trekje om aandacht te vragen?

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_8521344
Oh je bedoelt om ze uit te testen of ze toch wel contact zoeken als je het ze onmogelijk maakt ??
Herken het eigenlijk iets te goed.
pi_8521407
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:07 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Oh je bedoelt om ze uit te testen of ze toch wel contact zoeken als je het ze onmogelijk maakt ??
Herken het eigenlijk iets te goed.
ja het is misschien iets van vrienden testen, als ze een echte vriendin waren geweest hadden ze ook op andere manier contact gezocht, meestal doe ik het wel na een grote teleurstelling en als ik dan het gevoel heb niet bij ze terecht te kunnen, dan is het exit....
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_8521427
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:01 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

Precies en dan haal ik het in mijn hoofd om er een wedstrijdje van te maken , dan zou ik weer contact zoeken om juist te melden dat het voor mij niet meer hoeft en dan blijven we aan de gang .
Op zich wel humoristisch maar ook heel irritant .

Het scheelt al een heel stuk wanneer je het weet van jezelf. Toen ik dat spelletje ontdekte moest ik zo lachen om mezelf, waar zijn we nou helemaal mee bezig!
Het heeft alles met dat muurtje te maken. Een enkeling die het waard is om die muur te laten afbreken. Zodra ik corruptie ruik blijven ze buiten die muur en komt er geen baksteen meer los, erg ben ik ....
pi_8521467
ik verbreek nooit een contact zomaar ineens...
maar zo gauw ik het idee krijg dat alles van mijn kant af moet komen...dan hou ik me een tijd stil....en ja als ze iets laten horen oke dat is leuk...laten ze niets horen...ja jammer dan...
pi_8521517
Ik zit nu ook al weer een tactiek uit te broeden hoor, iemand zei dat ik niet meer moest bellen omdat die niet meer zou bellen , maar deed er zo definitief over dat ik al een addertje rook de omgekeerde tactiek zeg maar , nu laat ik degeen even een poosje in zijn sop gaar koken dat ik na een paar maanden weer contact opneem. Heel gemeen eigenlijk .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')