Jij hebt er kijk op. Maar wel het soort kijk waardoor ik nog niet meteen een nieuwe weegschaal heb.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:24 schreef Rodgrod het volgende:
TS moest naar de Blokker omdat zijn vorige weegschaal defect is vanwege zijn gewicht.
Nog wel.quote:
Gender is een construct dus waarom zou ik zoiets moeten zeggen? Wat ben jij een bigot. Bah.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:27 schreef ToT het volgende:
Je kunt het ook gewoon in de dameskleedkamer van een sportschool doen hoor!
Gewoon zeggen dat je je als wijf identificeert!
Die dingen gaan ook maar tot 150 kilo.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:24 schreef Rodgrod het volgende:
TS moest naar de Blokker omdat zijn vorige weegschaal defect is vanwege zijn gewicht.
Ik hoor ook elke keer verhalen dat ze in zwaar weer zitten, maar ben er vorige week nog geweest.quote:
Blokker? Dat was toch bij de Flikker?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik hoor ook elke keer verhalen dat ze in zwaar weer zitten, maar ben er vorige week nog geweest.
Vorig jaar zomer zelfs nog 3 weken dicht geweest voor een verbouwing (nog een paar leuke kortingen gescoord).
Nah. Dat is misschien jouw winkel.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Blokker? Dat was toch bij de Flikker?
toch knap, hij zit direct in mijn allergie zonequote:Op donderdag 4 april 2024 15:19 schreef StevenHyde het volgende:
Prullenbakkie vd blokker. Patrick Laurije genot
Haha snap ik ergens ook wel hoor. Hate him or love him wel kan ik me indenken.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:53 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
toch knap, hij zit direct in mijn allergie zone
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol deed ik laatst maar niet in de dameskleedkamer want de weegschaal staat in de algemene ruimte, komt er zo'n rare gast met een zwarte jas (vet lelijk) of ik mij identificeren wil en ik dacht al van hoezo ik sta toch in de algemene ruimte en zeg dus van nee man ik ben gewoon hoe ik eruit zie kijk mijn peners en hij zo kijken en knikt zo paar keer en ging hij weer naar buiten daar had hij een auto.. ik riep nog naar hem (gewoon voor de grap) dat ik sam hyde zijn highscore ging verbeteren en ik maanden had geoefend door robocop 1 en 2 te kijken op videoband zodat ik precies wist hoe de andere partij dacht en zou reageren maar goed hij was al weg toen ik dat zei.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:27 schreef ToT het volgende:
Je kunt het ook gewoon in de dameskleedkamer van een sportschool doen hoor!
Gewoon zeggen dat je je als wijf identificeert!
En toen viel je pik eraf?quote:Op donderdag 4 april 2024 16:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Lol deed ik laatst maar niet in de dameskleedkamer want de weegschaal staat in de algemene ruimte, komt er zo'n rare gast met een zwarte jas (vet lelijk) of ik mij identificeren wil en ik dacht al van hoezo ik sta toch in de algemene ruimte en zeg dus van nee man ik ben gewoon hoe ik eruit zie kijk mijn peners en hij zo kijken en knikt zo paar keer en ging hij weer naar buiten daar had hij een auto.. ik riep nog naar hem (gewoon voor de grap) dat ik sam hyde zijn highscore ging verbeteren en ik maanden had geoefend door robocop 1 en 2 te kijken op videoband zodat ik precies wist hoe de andere partij dacht en zou reageren maar goed hij was al weg toen ik dat zei.
jokes zowieso on him want ik had die videobanden al jaren niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |